Bruger siden: 24 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1508
Sendt: 09 September 2011 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
LGrau skrev:
Diamagnetic held og lykke på DIY audio
Hvilken I2S konverter vil du smække på?
Buffalo II . Koster mange penge i den version jeg vil lave. Desuden har jeg en kanon homemade Dacpre i forvejen baseret på OPUS double mono ,Volumentrafos og Lars Vester buffer. Spiller vildt godt men det kan vel blive bedre. DEn nye med fjerbetjent digital volumenkontrol.
Sendt: 13 September 2011 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
Tak skal du have ! Så det i din tråd. Ser squ spændende ud. Ellers er jeg ret varm på Heed Obelisk der også har buffer men til en noget højere pris. Låner sådan en i weekenden.
Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
Sendt: 13 September 2011 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
Diamagnetic skrev:
LGrau skrev:
Diamagnetic held og lykke på DIY audio
Hvilken I2S konverter vil du smække på?
Buffalo II . Koster mange penge i den version jeg vil lave. Desuden har jeg en kanon homemade Dacpre i forvejen baseret på OPUS double mono ,Volumentrafos og Lars Vester buffer. Spiller vildt godt men det kan vel blive bedre. DEn nye med fjerbetjent digital volumenkontrol.
N.B. Onkyo kan jeg ikke finde noget på .
Du skal finde dem brugt og det kan gøres til ret lav pris. Men det ser vist ud til du har fundet noget andet. Der er også den lækre Onkyo DX Integra 788F.
__________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Sendt: 17 September 2011 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
Nu har jeg i dag hørt en Nuforce CD spiller som værk og et Heed Drev. Kan sige at det Heed drev bare slår alt andet jeg har
hørt med
flere længder. Kan slet ikke forstå jeg har kunnet holde min Pioneer ud så længe.
Jeg køber squ det Heed værk. En meget stor forbedring. Desuden er det smukt.
Men selvfølgelig kun, hvis dit "statement" om at du ikke gider "pille" kan pilles ved alligevel.
__________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum