Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 00:25   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Beatles udgivet på Apple og EMI (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 4606
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

Ok kunne da godt være man skulle få fat i love...

__________________
Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov
 
Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 4606
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

Audi A3 skrev:
Vanderlay skrev:

...og pludselig er der tale om et helt andet Apple. Havde slet ikke tænkt over, at det også er derfor Apple (altså Jobs') er særligt interesseret i Beatles.

Mon ikke det er lidt optimistisk at satse på DVD-audio-udgivelser samtidig med lancering af Beatles på iTunes?



Jo, men jeg håber stadigvæk . Jeg troede også at Sony havde opgivet deres eget SACD format, da de gik over til Dual Disc. Nu lancerer de 2 SACD'er til bilen.

http://www.lydogbilde.no/verdens-foerste-bilstereo-med-sa-cd .422833-45376.html

Øhh ok?
Hvad er lige pointen? Selvfølgelig er det bedre lyd...but still.


__________________
Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov
 
Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1597
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

Raskolnikov skrev:
Audi A3 skrev:
Vanderlay skrev:

...og pludselig er der tale om et helt andet Apple. Havde slet ikke tænkt over, at det også er derfor Apple (altså Jobs') er særligt interesseret i Beatles.

Mon ikke det er lidt optimistisk at satse på DVD-audio-udgivelser samtidig med lancering af Beatles på iTunes?



Jo, men jeg håber stadigvæk . Jeg troede også at Sony havde opgivet deres eget SACD format, da de gik over til Dual Disc. Nu lancerer de 2 SACD'er til bilen.

http://www.lydogbilde.no/verdens-foerste-bilstereo-med-sa-cd .422833-45376.html

Øhh ok?
Hvad er lige pointen? Selvfølgelig er det bedre lyd...but still.

Sonys forhold til SACD er meget mystisk. De er næsten holdt op med at udsende musik og lydafspillere til formatet, men lancerer i stedet bilradioer og en ny Playstation med SACD-understøttelse?!

Reelt er det nok bare udtryk for, at Sony er en stor organisation, som handler lidt på må og få.

Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay
 
Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 833
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 23:34 | IP-adresse registreret  

Raskolnikov skrev:
Audi A3 skrev:
Vanderlay skrev:

...og pludselig er der tale om et helt andet Apple. Havde slet ikke tænkt over, at det også er derfor Apple (altså Jobs') er særligt interesseret i Beatles.

Mon ikke det er lidt optimistisk at satse på DVD-audio-udgivelser samtidig med lancering af Beatles på iTunes?



Jo, men jeg håber stadigvæk . Jeg troede også at Sony havde opgivet deres eget SACD format, da de gik over til Dual Disc. Nu lancerer de 2 SACD'er til bilen.

http://www.lydogbilde.no/verdens-foerste-bilstereo-med-sa-cd .422833-45376.html

Øhh ok?
Hvad er lige pointen? Selvfølgelig er det bedre lyd...but still.


Min pointe er at selv om det virker usandsynligt, kan mirakler ske. Jeg troede at Sony havde opgivet SACD, men......

Jeg tror heller ikke helt på at alle Beatles album bliver genudgivet på DVD-Audio i Multi-channel, men det kan jo være. Love blev udgivet på CD/DVD-Audio......

So who knows


__________________
Audi A3

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted
 
Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 4606
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

Jeg tænkte ikke på din pointe men Sonys..


__________________
Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov
 
Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 833
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 09:01 | IP-adresse registreret  

Raskolnikov skrev:
Jeg tænkte ikke på din pointe men Sonys..

 nåeh. Tjaah Sony har været med til at udvikle mange gode produkter/formater de sidste mange år, men deres strategi og logik har jeg aldrig fattet.



__________________
Audi A3

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes