...og pludselig er der tale om et helt andet Apple. Havde slet ikke tænkt over, at det også er derfor Apple (altså Jobs') er særligt interesseret i Beatles.
Mon ikke det er lidt optimistisk at satse på DVD-audio-udgivelser samtidig med lancering af Beatles på iTunes? |