| Sendt: 18 Maj 2008 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Forum.
Jeg er på udkig efter et lille møbel til mit anlæg. Det er vigtigt at det ikke skal være en lukket kasse i stil med Argon Cube eller Clic møblerne, da jeg finder den slags alt for klodset. Jeg er mest til den mere åbne slags hvor man har et stål stativ med f.eks. glashylder. Lidt ligesom Soundstyle XS100 Jeg vil helst ikke have noget bagved hylderne som der er i de noget dyrere Classé møbler. Mit "problem" er at jeg har en fandens stor effektforstærker (synes jeg selv). Den skal bruge ca. 50 cm i dybden, og derfor er det lettest at der ikke noget møbel placeret umiddelbart bag hylden. Altså den slags møbler der har to "ben" foran og ét ben på bagsiden. Den bagerste del vil så gøre at forstærkeren ikke kan rage lidt ud over bagsiden.
Soundstyle er en mulighed, men jeg tror pladsen bliver lidt trængt der i. Min effektforstærker er 21,5 cm høj og kontrolforstærkeren er 14,5cm høj. I møblet vil der derfor kun være 1-0,5 cm frigang over enhederne, og jeg er bange for at dette ikke er luft nok. Spørgsmålet er så om det ER luft nok eller om der er nogen som har forslag til andre møbler hvor man f.eks. selv kan justere højden på hylderen?
Mvh.
|