Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 14:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Hvad er CSN-Costom Cable ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
zuki
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juli 2007
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 08 Maj 2008 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

Vi vil gerne høre/se nogle beviser for at csn har gjort det.. hvis man siger sådan noget , synes jeg helt bestemt man skal komme med bevis, lige efter man har udtalt sig, for ellers kan det lige så godt være dig, der er dum at høre på... synes ikke man skal angive folk på den måde uden beviser.. Det kan jo være der er nogle folk derude der har tænkt sig at handle med csn-teknik, men ikke vil det nu, pga den kommentar du har skrevet..

Onkyo 805
SVS PB12 NSD
Panasonic TH37PX70e
Playstation 3
Nordost blue heaven
Supra HDMI kabler
Til top Vis zuki's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zuki

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 Maj 2008 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

og såå endte en tråd der handlede om kabler sikkert i muderkastning og en lukning.. Synd at alle tråde efterhånden bliver ødelagt

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift

inotic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2008
Sendt: 08 Maj 2008 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

På trods af at det er offtopic, vil jeg lige nævne at jeg har handlet med CSN-teknik, og har udelukkende oplevet god service, så der er absolut ikke noget galt i at handle der.
I tilfælde af nogen skulle være gået hen og blevet i tvivl.
Til top Vis inotic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af inotic

zuki
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Maj 2008 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

ja det er det.

Onkyo 805
SVS PB12 NSD
Panasonic TH37PX70e
Playstation 3
Nordost blue heaven
Supra HDMI kabler

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Sendt: 08 Maj 2008 kl. 21:47 | IP-adresse registreret  

Vi skal have en opklaring. Koste hvad det vil.

Det bliver ikke til mudderkast hvis bare der bare holdes en ordentlig tone under debat.

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 Maj 2008 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

Tro også på at CSN-teknik udelukkende har en god service

Det er da ikke helt umulig at jeg skal handler højtaler (ELAC) og kabler.

Syndes at det er synd hvis CSN-teknik bliver beskyldt for tyveri af disse kabler, og det så ikke er rigtig (selv om jeg nok har hentyder
det lidt i denne tråd), derfor kan man kun ønsker BEVIS på om det er rigtig eller forkert.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 08 Maj 2008 kl. 21:56 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Tro også på at CSN-teknik udelukkende har en god service

Det er da ikke helt umulig at jeg skal handler højtaler (ELAC) og kabler der

Syndes at det er synd hvis CSN-teknik bliver beskyldt for tyveri af disse kabler, og det så ikke er rigtig det (selv om jeg nok har hentyder
det lidt i denne tråd), derfor kan man kun ønsker BEVIS på om det er rigtig eller forkert.

CSN-Teknik er uskyldig indtil det modsatte er bevist.

zuki
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Maj 2008 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

ja det er det jeg mener også.. christian har ydet den bedste service for mig , altså virkelige service der vil noget, og sån ved jeg også næsten alle som har handlet ved ham, har det.. har aldrig oplevet en forhandler der går så meget op i sine egne kunder som ham..

er sikker på der er sket en misforståelse imellem jer, hvis det passer overhovdet... du skal bare ikke få det til at lyde som om at christian er en "svindler"

ps startrek: prøv og lyt til elac 247, og du er 100% solgt.. jeg synes personlgt de spiller bedre end dali helicon 400.. og så koster de næsten halv pris..

Onkyo 805
SVS PB12 NSD
Panasonic TH37PX70e
Playstation 3
Nordost blue heaven
Supra HDMI kabler

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 Maj 2008 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Hi-Sonny-Fi skrev:

StarTrek skrev:
Tro også på at CSN-teknik udelukkende har en god service Det er da ikke helt umulig at jeg skal
handler højtaler (ELAC) og kabler der Syndes at det er synd hvis CSN-teknik bliver beskyldt for tyveri af disse kabler, og det så ikke er
rigtig det (selv om jeg nok har hentyder det lidt i denne tråd), derfor kan man kun ønsker BEVIS på om det er rigtig eller forkert.

CSN-Teknik er uskyldig indtil det modsatte er bevist.

Det er skam ganske rigtig.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

sunmusic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007
Lokalitet: København
Sendt: 08 Maj 2008 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

Allanvp, eller en anden med dette brugernavn, registreret hos Hifi & musik

http://www.hifi-musik.dk/?page=profile&mode=viewprofile& amp;u=141
4

Lad os antage at det er den samme! Så er det da underligt at han ikke bruger de kabler som han siger han har "opfundet". Næsten ligeså underligt som at han ikke har flere indlæg i denne tråd.

...og hvad med CSN? Ham er nok den mest vellidte forhandler i dette forum, så hvor er du. kan du kaste lys over sagen eller gider du ikke deltage i mudderkastning?
Til top Vis sunmusic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sunmusic

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 08 Maj 2008 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

sunmusic skrev:

Allanvp, eller en anden med dette brugernavn, registreret hos Hifi & musik

http://www.hifi-musik.dk/?page=profile&mode=viewprofile& amp; amp;u=141
4

Lad os antage at det er den samme! Så er det da underligt at han ikke bruger de kabler som han siger han har "opfundet". Næsten ligeså underligt som at han ikke har flere indlæg i denne tråd.

...og hvad med CSN? Ham er nok den mest vellidte forhandler i dette forum, så hvor er du. kan du kaste lys over sagen eller gider du ikke deltage i mudderkastning?

Jamen han bygget kabler helt vildt.

http://www.hifi-musik.dk/?page=viewtopic&mode=reply& t=2961#45469

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=56602

sunmusic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007
Lokalitet: København
Sendt: 09 Maj 2008 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  

elementært!
Til top Vis sunmusic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sunmusic

CSN Teknik
Branchemedlem
Branchemedlem
CSN Teknik

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 09 Maj 2008 kl. 09:37 | IP-adresse registreret  

Hvis det skal frem i lyset så lad gå, Allan har før lavet en tråd som blev lukket

Hvad samarbejder angår mener jeg, man skal holde det væk fra et offentligt forum.
Da man kan komme til at såre nogen i kampens hede

Husk på at de beskyldninger som Allan kommer med, har han aldrig konfronteret mig med.
Han har aldrig ringet til mig og sagt om jeg er ved at overtage hans forretning.
Hans kone har ringet en agng og skældt mig ud, og truet mig med at jeg kom i tv mm. Men Allan har ALDRIG snakket personligt med mig om de problemer, som han åbenbart mener at skulle have med mig.

I efteråret startede Allan og jeg et samarbejde om at jeg skulle få lavet nogle kabler. Jeg valgte at støtte økonomisk samt fandt leverandører af materialerne til projektet. Jeg brugte over 20.000kr.i materialer i finsølv, teflon og snakeskin for at Allan kunne videreudvikle de højtaler og signal kabler han så småt var begyndt på lave.
Aftalen gik envidere ud på at jeg skulle skaffe kunderne og demonstrere kablerne for dem.

Det jeg så som en kæmpe force var at jeg kunne få mine "egne" custom made kabler til mine biograf installationer rund omkring. Jeg havde samtidig krav om at de custom kabler til mine installationer skulle laves mere på min måde og med de materialer som jeg valgte, end den oprindelige måde som Allan lavede hans kabler på.

Jeg fik kontakt til en masse kunder som stod i kø for at prøve de kabler.
Jeg begyndte at få bestillinger på kabler.

Men efter rigtig mange samtaler frem og tilbage og tiden gik, kunne Allan slet ikke følge med produtionen af kabler. Jeg nåede kun at få et 2 x 3 meters test sæt som ikke var helt færdig lavet.
Der var på intet tidspunkt et færdigt produkt, ikke engang en færdig farve på snake skinnet som skulle omkring kablet, alt var på forsøgs basis, og kunderne blev sure fordi de ikke kunne få deres kabler.
Og jeg stod med Henrik 300 Kef Cinema som skulle bygges færdig.

Allan var mere fokuseret på at forfine og videreudvikle kablerne,  end at producere dem som han lovede han kunne levere til mine kunder.

Som erhvervs drivende er man nød til at levere til tiden for at få tilfredse kunder, det er jo det man skal leve af.

Da jeg fik en mail fra Allan om at han syntes jeg pressede ham og han følte at han skulle tage det i det tempo han ville, var det samarbejde ligesom forbi da han ikke kunne levere varen som lovet.
Jeg er nødtil at have hamrende stabile og proffesionelle leverandører for at kunne klare mig. Så
når Allan ikke kan levere, må jeg selv gøre det. Så jeg føler ikke at jeg skylder Allan noget, efter som jeg har brugt mange penge på hans hobby, og ALDRIG fået et eneste færdigt produkt.

En af de ting jeg specielt havde fået efterspørgsler på var strømkabler, stikdåser og meget bedre antennekabler end dem man kunne få i handelen i dag til en fornuftig pris.
Efterfølgende startede jeg en lille prodution op af kabler, Jeg importeret selv rå matrialet i andre dimensioner end dem som Allan brugte, samt sølvet blev også nogle andre dimensioner, samt stik
og små matrialer bliver specielt udvalgt.
De kabler jeg laver i dag har intet med dem som Allan lavede, de har et andet design.
Hvilket Allan også ville erfare før han gik i krig med at beskylle nogen for tyveri af et produkt som aldrig var færdig udviklet. Allan har jo også bare taget og "lånt " fra andre kabel producenter og DIY folk på div. foraer.

Så i dag er jeg nået meget langt med de kabler, fordelen må været at nu kan jeg få det som jeg vil have det, i mit tempo og med de materialer og udseende som passer mig, efterfølgende er en masse kunder blevet meget tilfredse over de kabler.

Det er dog ikke i det målestoks forhold som kunderne efter spørger, men der kommer tættere på dag for dag. Derfor har jeg heller ikke valgt at offentliggøre noget omkring de kabler før nu, da jeg får en masse beskyldninger som jeg ikke kan acceptere.

Jeg er ked af at skulle udlevere Allan på den måde, men hvis han vil have en offentlig debat, frem for at holde det privat, så er det hans valg.

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 09 Maj 2008 kl. 10:15 | IP-adresse registreret  

Sjovt som sølv er tilbage igen. Min gamle far spillede lidt i hans unge dage. Og dengang, når det skulle være rigtigt godt, brugte man mikrofonkabel til sangeren i rent sølv. Det var det der lød bedst, men var også dyrt.

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

CSN Teknik
Branchemedlem
Branchemedlem
CSN Teknik

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 09 Maj 2008 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

Ja finsølv når det skal være 99.9999% rent er hamrende dyrt, bare på et halvt år er kilo prisen steget til omkring de 5000kr. i forhold til tidligere 4000kr.

Derfor vælger mange at forsøvle kobber det er billigere, end den rene rå vare

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes