| Forfatter |
|
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 18 April 2008 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Goddag i solen!
Ja efter at have været ude i haven i det gode vejr, så syntes jeg jeg vil høre noget musik.
Der skulle vel ikke være andre i Grindstedområdet der også vil høre lidt musik, som tilfeldigvis også har et par supra sword højtalerkabler vi kunne prøve at sætte på mit anlæg?
Ved godt det er et langskud i høj solskin, meeeen det kunne jo være.
Konen er taget af sted til marked med den lille så nu skal der høres musik. __________________ M.V.H Dpetersen
|
| Til top |
|
| |
Søren P. Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 191
|
| Sendt: 18 April 2008 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har desværre ikke mine mere!! Ellers kunne vi godt have fundet ud af noget..  Kommer selv fra Grindsted.
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

|
| Sendt: 18 April 2008 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal være velkommen til at kigge forbi. Send en privatbesked
__________________ M.V.H Dpetersen
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så prøver jeg lige igen.
Hvis der er nogle der skulle have lyst til at kigge forbi fra i dag til og med søndag med et supra sword højtalerkabel, eller bladelius thor integr. forstærker til en lyttesession så skal de være velkommen i hytten. Jeg har nemlig den heldige tjans at skulle have vagt, så jeg er nærmest bundet til mertriklen. Det ville også få tiden til at gå med noget fornuftigt.
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 597
|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige for at få det på det rene, det du vil er altså at låne et sæt supra sword du kan prøve med dit anlæg, men de skal leveres hos dig??? og en bladelius forstærker som også skal leveres hos dig????
Du skal nok være mere end heldig hvis det skal gå op i en højere enhed.
Tommy __________________ Setup
MartinLogan Vantage, Motif, Fresco i, encore TF
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeeej! rolig nu.
Hvis folk havde lyst til at komme forbi et par timer med noget af det nævnte grej. Høre på musik et par timer, en sludder for en sladder. Derefter kunne de så tage hjem igen med deres grej, forhåbentlig lidt gladere og klogere. Altså Hygge. En af de 2 ting er fint. Hvis folk har noget lignende af forstærker grej de kunne tænke sig at høre på andet anlæg må de da også tage det med. Jeg er ikke så kræsen. Der er ikke så mange her i jylland der bare lige mødes. Derfor!
Det du nævner ville være lige at stramme den lidt __________________ M.V.H Dpetersen
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
Kommer også fra Grindsted, bor dog lidt uden for byen nu...
Lytteaftener er hyggelige, ligegyldigt hvad man spiller og dem jeg besøger der har godt hifi spiller ganske alm musik, modsat hvad jeg selv hører men så kommer man til at kende noget andet musik, samt selvfølgelig udvekslinger af erfaringer om udstyr og tweaks..
Jeg har ikk noget ht kabel fra supra andet end deres strømkabler, men posten er på vej med noget Silversonic kabel til mig.. __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey!
Jeg har selv silversonic og andet. Du skal være velkommen forbi. Også uden kabel eller forstærker. Du kunne evt. prøve at tage deres stømkabler og noget af dit musik med. __________________ M.V.H Dpetersen
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
|
Hey!
Jeg har selv silversonic og andet. Du skal være velkommen forbi. Også uden kabel eller forstærker. Du kunne evt. prøve at tage deres stømkabler og noget af dit musik med.
|
|
|
Jamen jeg er med på en lytte aften, strømkablerne fra supra er ikk noget særligt men dem kan jeg da godt tage med, jeg har lånt forforstærker og effekt forstærker og har faktisk kun min cd afspiller der er værd at holde på tilbage...
Send en pb så tager vi den derfra, Søren P kan jo give lyd fra sig hvis han vil møde os evt..
Mit lytterum er under ombygning, så der går lidt tid før jeg får det iorden, men folk skal da også være velkommen her, det er jo ude på landet hvor jeg kun har køer og en uforståelige hollænder som naboer, så højt musik er heller ikk noget problem...
__________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
Søren P. Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 191
|
| Sendt: 01 Maj 2008 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen..  Jeg er nok lidt af en ungkarl iforhold til jer (18), så ved ikke om i nødvendigvis gider have en bandit som mig med? Spiller Selv på Xindak, Harman/kardon og Focal.
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Maj 2008 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal være velkommen
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Maj 2008 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Søren P. skrev:
Hej igen.. Jeg er nok lidt af en ungkarl iforhold til jer (18), så ved ikke om i nødvendigvis gider have en bandit som mig med? Spiller Selv på Xindak, Harman/kardon og Focal. |
|
|
Alderen er nu for så vidt ligegyldig, dit udstyr indikere da at du har valgt at sammesætte tingene fornuftigt, modsat andre i din alder... :)
De hifi interesserede jeg kender er da også ældre end mig, flere af dem over 30år og det er jo mennesker der har fået en masse erfaring, som jeg selv drager nytte af..
Dog drikker vi kaffe i den her alder når vi lytter til musik, men du kan nu godt få lov til at suge en cola istedetfor... ;) __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Maj 2008 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja vodka er der også
Det trænger vil alle til en gang imellem. Men så kan man dagen efter mærke det med aldersforskellen. __________________ M.V.H Dpetersen
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Maj 2008 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
Ja vodka er der også
Det trænger vil alle til en gang imellem. Men så kan man dagen efter mærke det med aldersforskellen. |
|
|
Hov hov vi skal jo også¨kunne kører hjem, men der skal være lidt at drikke og evt lidt mundgodt.. Jeg foretrækker kaffe eller en øl...  __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Maj 2008 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
øl, kaffe, og spise er der, og ja vi skulle gerne få noget ud af en lyttesession. __________________ M.V.H Dpetersen
|
| Til top |
|
| |