Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 19:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Plasma og PC (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
zuluDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 24 Marts 2007 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

larsjuhl skrev:

kan man skyde ind her ?

Jeg har et TH-37PV60EH Panasonic plasma og har netop tilsluttet mit MCE via HDMI og jeg mangler ca 1 cm af billedet hele vejen rundt dvs. VISTA knappen, uret og task linien er stort set væk! en ven nævnte 1:1 pixelmapping, men jeg kan ikke finde nogen indstilling på mit TV der kan fixe det...

jeg har forsøgt at ændrer opløsning i windows men samme problem jeg kører 1280x720 lige nu og det står knald skarpt!!

Kan i hjælpe mig ?

Er der ikke noget i opsætningen på TV'et, som hedder overscan? Hvis der er det skal dette slås fra eller sættes til '0'.
Til top Vis zuluDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zuluDK

keei
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 05 Marts 2008 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Hejsa. Nu er jeg helt ny her, men denn streng er tæt på det jeg gerne vil have lidt hjælp til...

Jeg har et mediacenter med Vista, og så har jeg (efter min overbevisning den bedste skærm..) en Panasonic TH-50PHD8. Kan nogen fortælle mig hvad den optimale skærmopløsning er til dette ??? Jeg har prøvet forskellige, men har endnu ikke været 100% tilfreds. Jeg har i flere opløsninger oplevet hakkeri, og i andre at det ikke kan udfylde hele skærmen. Og et helt andet problem er at der ikke kan vises fuldskærmsvisning i Sputnik uden at der bliver cuttet en hel del at top og bund...

Er der en der kan komme med et par guldkorn, og hjælpe mig til det optimale billede

Jeg ved godt det er noget tid siden denn streng var "aktiv", men please help....

Keei

Til top Vis keei's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keei

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes