| Forfatter |
|
Jaco Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 216
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Plejer at spille Flatout 2 og GRID dog betalings spil
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jaco skrev:
Plejer at spille Flatout 2 og GRID dog betalings spil  |
|
|
Arh, du skal da over til LFS og køre sammen med alle os afdankede søndagsbilister, hva'?
|
| Til top |
|
| |
Storbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
for os der ikke er helt up to date, med sådan noget computer halløj, hva er system kravende? Bare lige så man ikke køber noget man alligevel ikke kan spille, men ellers så lyder det som en nice cocktail af hifi og race. Næsten lige så godt som øl og bacon
__________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Storbjerg skrev:
for os der ikke er helt up to date, med sådan noget computer halløj, hva er system kravende? Bare lige så man ikke køber noget man alligevel ikke kan spille, men ellers så lyder det som en nice cocktail af hifi og race. Næsten lige så godt som øl og bacon
|
|
|
Det er ikke så forfærdeligt krævende... download spillet og prøv det uden licens først.. så kan du helt gratis finde ud af om det kan køre på din PC.
Og ja... det er næsten ligeså godt med hifi/race som øl/bacon
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Storbjerg skrev:
|
|
|
Systemkravene er ikke særligt høje - det er bl.a. en af fordelene ved Live For Speed. Sakset fra LiveForSpeed.net:
Citér:
"System requirements:
Minimal system :
1 Ghz CPU, 3D accelerated video card, 128Mb system memory, 400Mb free HD space.
Recommended system :
2 Ghz CPU, Video card bought after 2006 with at least 128Mb of video
memory, 512Mb system memory, 1Gb free HD space (for updates and
accessories)
LFS will run on any Microsoft Windows system."
|
|
|
Så det kræver altså ikke det helt vilde. Men du kan hente det fulde spil gratis og prøve det. Så kan du se hvordan det kører på din maskine. For at få adgang til alle biler og baner, skal du dog købe en såkaldt S2 licens. Når den er købt, så har du fri adgang til det hele - inkl. GT-R bilerne og Aston Historic banen, som vi skal køre på.
|
| Til top |
|
| |
Storbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der skulle jeg gerne kunne være med. Så gammel er min computer nu heller ikke :) Jeg vil kigge på det så. Men først skal jeg lige have set lidt formel 1
__________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som lidt lokkemad kan jeg da gøre opmærksom på at der arbejdes på at der kommer nogle fine Hifi-præmier!
|
| Til top |
|
| |
Eyesonly Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Som lidt lokkemad kan jeg da gøre opmærksom på at der arbejdes på at der kommer nogle fine Hifi-præmier!
|
|
|
Arh.. hold nu op... det er slet ikke fair at komme med sådanne udtalelser når man sidder og burde koncentrerer sig om sin eksamen.. ! fristelserne er jo ved at løbe bort med mig og min koncentration om at gøre det her pjat færdigt.. hvornår er det planlagt at løbet skal afholdes?
|
| Til top |
|
| |
ML_CLS Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1187
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
BjarkeHedegaard Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Count me in.
Er for resten totalt enig med eyesonly. Godt sidste eksamen er i morgen.. vent.. hvad laver jeg her så? Arg.. overspringshandling igen!  __________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
| Til top |
|
| |
Eyesonly Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
BjarkeHedegaard skrev:
Count me in.
Er for resten totalt enig med eyesonly. Godt sidste eksamen er i morgen.. vent.. hvad laver jeg her så? Arg.. overspringshandling igen!  |
|
|
Hehe.. Totalt.. har nærmest ikke lavet andet nu her i læseferien.. end overspringshandlinger oven i hinanden, på tværs og på langs.. puha det er noget skidt.. men sidste imorgen, og så, som jeg lige kan forudse det, en masse druk og festivitas  Men det her race kunne nu altså godt friste til at holde mig sober et par timer på raceday...
|
| Til top |
|
| |
BjarkeHedegaard Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eyesonly skrev:
BjarkeHedegaard skrev:
|
Count me in.
Er for resten totalt enig med eyesonly. Godt sidste eksamen er i morgen.. vent.. hvad laver jeg her så? Arg.. overspringshandling igen! 
|
|
|
Hehe.. Totalt.. har nærmest ikke lavet andet nu her i læseferien.. end overspringshandlinger oven i hinanden, på tværs og på langs.. puha det er noget skidt.. men sidste imorgen, og så, som jeg lige kan forudse det, en masse druk og festivitas
Men det her race kunne nu altså godt friste til at holde mig sober et par timer på raceday...
|
|
|
Jeps, men jeg har ladet mig fortælle man kører bedre med en 10-12 skuder (RUCer øl ^^) ivommen, så kan være jeg er flyvende! (I mere end én forstand?)
Well, er der nogen der har prøvet det med det gode gamle Microsoft Sidewinder USB-rat? Ellers måske kan anbefale et godt ét til en overkommelig pris? __________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Gutter, Det har jo altså ikke meget med hifi, lyd og billede at gøre - udover, at det er nogle fine logoer der er på dytbåtten  Håber i får samlet sammen til en god oplevelse - der henvises således til Sjoenne via PB for evt. yderligere info. Tråden lukkes!
|
| Til top |
|
| |