| Forfatter |
|
Henrik.E Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 12 Maj 2011 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kan kun sige den stello spiller godt har godt nok solgt den da jeg købte stello AI500 og CDA500 så den måtte til en der ville
blive glad for den men den er rigtig go
__________________ VH
Henrik.E
|
| Til top |
|
| |
Zwonkie Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2011 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 351
|
| Sendt: 12 Maj 2011 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har kun kort testet min stello over USB og jeg kunne ikke høre nogle nævneværdig forskel. Så alt det der er skrevet burde stadig gælde ;)
Men det bringer mig stadig tilbage til hvor jeg satte min DacMagic op mod min Creative eXtreme musics jack-upgang med 10 meter langt billigt kabel - forskellen mellem computer udgang og dacMagic var IKKE 2000 kr forskel værd i mine øre.
Har du hørt nogle DACs overhovedet LoudandClear? I såfald, hvad syntes du de gav i forhold til din PC lydudgang?
Frankie: ok
Henrik: Spillede DA100 på samme noder som CDA500 så at sige?
|
| Til top |
|
| |
Jackinvestor Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2011 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 122
|
| Sendt: 12 Maj 2011 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LoudandClear Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 27 Februar 2011 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 963
|
| Sendt: 12 Maj 2011 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej jeg må være dig svar skyldig zwonkie jeg har ikke lyttet til nogen dacs til mig eget system :) men hørte dacmagic i hifiklubben og den omtalte stello da 100, hos en jeg købte forstærkeren af som havde den tilsluttet da jeg hørte den :) han havde et par b&w 640i som jo ikke er langt fra hvad jeg selv har men da jeg så sluttede forstærkeren til derhjemme syntes jeg mit anlæg lød ligeså godt som hans og han havde endda den stello tilsluttet imens? :)
|
| Til top |
|
| |
Zwonkie Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2011 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
LC: Du bliver sq nok nød til at hive en DAC hjem til dig selv en dag for at se om du syntes det er pengene værd. Langt de fleste HIFI forretninger er MEGET venlige med at låne deres ting ud, så benyt dig af det.. Mit tilbud om at jeg kunne smutte forbi dig med satanen gælder stadig, men kun hvis du bor i nærheden af stor-københavn / nordsjælland.
Jack: Læste godt anmeldelsen, jeg prøvede selv at smække nogle dæmpnings fødder på, men fik intet ud af det. Generalt kan jeg heller ikke se hvad det skulle hjælpe, med mindre du har stello´en stående direkte oven på højtalere, så den ryster meget! eller måske gav det ekstra fri rum under dac´en lidt mere luft så den kørte koldere og dermed bedre?
|
| Til top |
|
| |

Eget ønske!
|
| Sendt: 12 Maj 2011 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
det lyder rigtig storsindet af dig zwonkie :) jeg tror faktisk jeg vil forsøge at låne en dacmagic fra hifiklubben med hjem en dag og så kunne du måske komme forbi? så har jeg ligesom noget at sætte den op imod nu jeg ingen erfaring har med DAC'er
|
| Til top |
|
| |
Zwonkie Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2011 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen, jeg har stadig min DacMagic så jeg kan tag begge med ...
|
| Til top |
|
| |

Eget ønske!
|
| Sendt: 12 Maj 2011 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
det kommer helt an på hva billigt er :D
|
| Til top |
|
| |
Zwonkie Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2011 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Self, men nu skal du jo oz lige høre om det er overhovedet er noget du gider :)
Send mig en PM med adresse og eventuel dato´ere hvis du vil have jeg skal komme forbi ½time med DAC´sne..
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 12 Maj 2011 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke prøvet at sætte Black Diamond Racing Cones under min Stello, men andet afkobling har ikke givet den beskrevne effekt som i testen. Til gengæld så syntes jeg der er en klar forbedring når der sættes en støjrenser eller en "strømgenerator". Så rykker den dac...... __________________ M.V.H Dpetersen
|
| Til top |
|
| |
Zwonkie Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2011 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen: Hvilken strømrenser satte du til? og bor du i hus/lejelighed i/nær en ?
Ved ikke om det er psykisk, men den spiller bare blødere og mere sammenhængene om aften hos mig..
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 13 Maj 2011 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zwonkie skrev:
|
DPetersen: Hvilken strømrenser satte du til? og bor du i hus/lejelighed i/nær en ?
Ved ikke om det er psykisk, men den spiller bare blødere og mere sammenhængene om aften hos mig..
|
|
|
Hej
Det er dine ejen sanser, kender alt til det.
Men det kan være du har noget dårliger størm om dagen, men i danmark har vi efterhånden så god og ren strøm.
I min butik hjælper filter ikke heller ikke privat, det dræber musikken.
|
| Til top |
|
| |
Zwonkie Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2011 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har nok ret - måske er stress niveauet også dalet lidt om aften ;)
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 15 Maj 2011 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zwonkie skrev:
|
|
|
|
Jeg har prøvet både Xindac støjrenser og PS Audio P300 "generator". Begge med overbevisende effekt. Jeg bor godt nok i hus, men vi er koblet elmæssigt til luftledning hvilket opfanger støj.
Hvis der er industri i nærheden og i er koblet på samme transformerstation, så kan det godt give den påvirkning dag kontra aften. __________________ M.V.H Dpetersen
|
| Til top |
|
| |