| Forfatter |
|
Emi_one Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 06 November 2006 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tænkte på om det ikke kunne være lidt ''sjovt'' hvis at man kunne se brugernes alder her på siden.
På mange andre forumer står brugernes alder(Hvis man har udfyldt det) under sin rang, antal indlæg osv.
Hvad mener i brugere/admins? Er det noget pjat som der ikke er brug for eller hvad? Giv jeres mening til kende.
__________________ Tømmer!
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 06 November 2006 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Emi_one skrev:
|
Jeg tænkte på om det ikke kunne være lidt ''sjovt'' hvis at man kunne se brugernes alder her på siden.
På mange andre forumer står brugernes alder(Hvis man har udfyldt det) under sin rang, antal indlæg osv.
Hvad mener i brugere/admins? Er det noget pjat som der ikke er brug for eller hvad? Giv jeres mening til kende.
|
|
|
Mener bestemt der i forvejen er en tråd eller to om dette 
|
| Til top |
|
| |
rogue Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 06 November 2006 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det jo et hifi-forum. Alder er nok mere relevant på dating.dk .
Faktisk synes jeg det er udmærket at alderen ikke fremgår, selvom det er et faktum at man bliver klogere med alderen, men hvad hjælper det hvis udgangspunktet er tilsvarende lavt.
Jeg har selv rundet 30, det ville være ødelæggende for min selvtillid at se hvor dum jeg er - sammenlignet med brugere på 15 ... Lad os, der både er tyndhårede og dumme, forblive anonyme tak! __________________ -----------------------------------
minipod, xtz class-a100d, kiss dp1500, xtz 99 w12, acoustic lab, samsung le32m61b
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 06 November 2006 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Emi_one skrev:
|
|
|
|
Man kan jo angive sin fødselsdato i sin profil - hvis man har lyst 
|
| Til top |
|
| |
Emi_one Forum Bruger

|
| Sendt: 06 November 2006 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Emi_one skrev:
|
|
|
|
Mener bestemt der i forvejen er en tråd eller to om dette 
|
|
|
ØV!!!jeg havde ellers søgt. Nå men så er denne tråd da ligemeget. __________________ Tømmer!
|
| Til top |
|
| |
Emi_one Forum Bruger

|
| Sendt: 06 November 2006 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
Emi_one skrev:
|
|
|
|
Man kan jo angive sin fødselsdato i sin profil - hvis man har lyst 
|
|
|
Den havde jeg ikke lige spottet. __________________ Tømmer!
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er slet ikke i tvivl om at hvis alderen stod der,så ville det blive brugt som 'argument' imod folk,når de almindelige argumenter slipper op......det ville løbe helt af sporet. __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
ning Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 534
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|