Sendt: 11 Oktober 2010 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hep poolmann supra kablet spiller rigtig fint til prisen ingen tvivl om det , men må sige efter at have spændt de nye powerkabler for mit anlæg kan det ikke sammellines , hvis jeg skal prøve at beskrive for jer kort hvordan jeg syndes det lyder i forhold til de sorte strimler og supra kan det sige ganske kort formidabelt hvis i forstiller jer eller har prøvet at have for lidt kræfter i jeres forstærker i forhold til jeres højttaler , ja så lyder det som at få 20 % mere effekt spændt for eller sagt på en anden måde bassen bliver strammer , mellemtonen for en indsprøjtning af detalijer og diskanten rammer et punkt hvor man syndes at" den lyd har jeg ikke hørt før "på mange af mine test cd håber at dette giver lidt mening , eneste lille minus ved kablet er at det er super stift og det skal have lidt plads bag forstærkeren for at sidde der.
Og husk at det bare er til inspiration og ikke den stor kabel had´s skriv/snakke debat alle positive indslag er meget velkommen og spørgsmål skal jeg nok prøve at svare på efter bedste evne andre diy kabler er også meget velkommen med billeder ,link osv.
VH T __________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
|