Tilbage til HIFI4ALL.DK 30. maj 2025 | 07:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit DIY-projekt
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit DIY-projekt
Emne Emne: Gorund Sound forstærker (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ks27
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil "lille_smed"!

Bruger siden: 05 April 2010
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 23 Oktober 2010 kl. 16:22 | IP-adresse registreret  

hej ..

jeg har bare haft det til at ligge i meget lang tid .. så nu har jeg besluttet mig for at jeg vil have dem samlet .. det kommer godt nok til at tage noget tid .. da det kun bliver meget lidt tid ind i mellem

Til top Vis ks27's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ks27

finlytteren
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 24 Oktober 2010 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

Hej KS27!

Det ser spændende ud! Hvilke ht skal de bruges på? Hvor store er de trafoer og strømforsyningerne?

Jeg har selv lige investeret i to færdiglavede kasser med PA3CC moduler og 4vejs filtre. Går og venter på SpeakOn stik og kabler...

Til top Vis finlytteren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finlytteren

ks27
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 24 Oktober 2010 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

finlytteren skrev:

Hej KS27!

Det ser spændende ud! Hvilke ht skal de bruges på? Hvor store er de trafoer og strømforsyningerne?

Jeg har selv lige investeret i to færdiglavede kasser med PA3CC moduler og 4vejs filtre. Går og venter på SpeakOn stik og kabler...

hej .. jeg har lige købt samme filter som i dine kasser ..

højtalerle er noget jeg selv bygger .. det bliver til noget dipol.. .. så der er lang vej inden jeg bliver færdig

ks27
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 24 Oktober 2010 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

men hensyn till strømforsyning .. trafoer var nogen jeg købte her inde for et par år siden af en som sage det var gode til at lave forstærker af .. da de ikke giver meget støj fra dig ..  men hvad jeg lige kan læse på den kan de give 2x46v og 10 amp .. så håber på at de kan give strøm nok

men jeg vil meget gerne komme over forbi dig over give dit gs et lyt selv om jeg har købt det .. fik et bud jeg ikke kunne sige nej til

Diamagnetic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 Oktober 2010 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

ks27 skrev:

hej ..jeg har bare haft det til at ligge i meget lang tid .. så nu har jeg besluttet mig for at jeg vil have dem samlet .. det kommer
godt nok til at tage noget tid .. da det kun bliver meget lidt tid ind i mellem23_161647_Unavngivetff.JPG">her er der lige et billede af det ene kabinet .. det bliver kun til en ht  da jeg vil gøre det hele
aktivt  lige et billede af forstærker modulerne  samt lytter 
så lige et billede af trafoen .. sådan en lille sag i hver forstærker
syntes lige jeg ville dele min lille hygge ting med jer .. i er meget vel komme til at komme med jeres mening

De der trafoer hvor har du købt dem ! Jeg har nogle tilsvarende men har tabt adressen til ham der solgte dem. Kunne godt
tænke mig nogle flere. Giver væsentligt bedre lyd end ringkerner.
Til top Vis Diamagnetic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diamagnetic

Diamagnetic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 Oktober 2010 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

ks27 skrev:

men hensyn till strømforsyning .. trafoer var nogen jeg købte her inde for et par år siden af en som sage det var gode til at lave
forstærker af .. da de ikke giver meget støj fra dig ..  men hvad jeg lige kan læse på den kan de give 2x46v og 10 amp .. så
håber på at de kan give strøm nok men jeg vil meget gerne komme over forbi dig over give dit gs et lyt selv om jeg har købt
det .. fik et bud jeg ikke kunne sige nej til

De er på knap 1000 W og med en extra vikling på 17 V som jeg har seriekoblet for at få en højere spænding til indgangs
trinnet.
Til top Vis Diamagnetic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diamagnetic

finlytteren
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 24 Oktober 2010 kl. 14:06 | IP-adresse registreret  

ks27 skrev:
men hensyn till strømforsyning .. trafoer var nogen jeg købte her inde for et par år siden af en som sage det var gode til at lave forstærker af .. da de ikke giver meget støj fra dig ..  men hvad jeg lige kan læse på den kan de give 2x46v og 10 amp .. så håber på at de kan give strøm nok

men jeg vil meget gerne komme over forbi dig over give dit gs et lyt selv om jeg har købt det .. fik et bud jeg ikke kunne sige nej til

Ja de skulle kunne lave rigeligt strøm!

Vi finder da bare ud af en lyttesession, når jeg har fået det op at køre! Jeg skal nok skrive!

Pt. venter jeg på kabler og stik. Mangler at finde sølvkabel til diskanterne. Og skal have fat i et eksternt lydkort og en mic.

Og så har jeg lige købt to tv-borde i Jysk til 400,- stykket, hvorfra jeg vil bruge benene til et lavt hifi-rack. De har tilbud på nogle 3 meters bøgetræs-bordplader i Silvan. Dem har jeg tænkt mig at bruge 2 af dertil. To plader i 150 cm længde og derunder én i ca. 210 cm, så mine GS moduler får deres egne hylder for enderne...

Til top Vis finlytteren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finlytteren

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes