| Sendt: 07 August 2013 kl. 00:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, Jeg er i tvivl om det her er korrekt valgt af under-forum, men håber og tror det er. Jeg skriver her fordi jeg nyligt har fundet et sæt marantz imperial 6 frem af mine gemmer. De skal erstatte et par Jamo glx 1000. Jeg synes at Marantz lyder bedre og giver klart mere bass, måske det er en fiks ide, men konen er enig så hvorfor ikke. Sagen er dog, at jeg synes de fortjener noget ordentligt til at drive dem, jeg har pt en Sony TA-D505 og har på fornemmelsen af jeg kan få mere ud af mine højtalere hvis jeg har mig en bedre forstærker. Men hvad skal en novice som mig kigge efter? Jeg har forsøgt at skabe mig et overblik, men er lidt fortabt! Jeg har så yderligt det problem at jeg har et meget begrænset budget, ingen bil at køre efter gode tilbud i, og et ønske om at kunne slutte både en rega plenar 3, rotel cd afspiller, denon dvd, samsung tv, pc og radio samt evt. laserdisc/kassette/MD afspiller ved behov. Så kort sagt leder jeg efter noget som funger som har en indbygget RIAA og kan håndtere en 6-7 input. Jeg er også mest hooked på noget stereo, da jeg ikke rigtigt føler behov for surround, men er åben for at blive overbevidst om noget andet! Hvad tænker i..?
|