<FONT face="Times New Roman" size=3>Som så mange andre "Hvad skal jeg købe" tråde, kommer der endnu en 
<FONT face="Times New Roman" size=3>Jeg har brug for kabler til følgende kilder:
<FONT face="Times New Roman" size=3>CD afspiller -> Receiver
<FONT face="Times New Roman" size=3>- Skal jeg vælge et analogt kabel i form af 2 x RCA - 2 x RCA, eller digitalt i form af et koaksialt kabel? Jeg kan vitterligt ikke blive enig med mig selv om dette. Foreløbigt hælder jeg mest til et analogt kabel.
<FONT face="Times New Roman" size=3>I prisklassen op til 400,- er jeg stødt på følgende kabler: (alle er <?:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" /><ST1:METRICCoNVERTER ProductID="1 m" w:st="on">1 m</ST1:METRICCoNVERTER> lange)
<SPAN lang=EN-GB style="mso-ansi-: EN-GB"><FONT face="Times New Roman">• Tara Labs Spectrum 1a (brugt)350,-<?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><O:P></O:P></SPAN>
<FONT face="Times New Roman" size=3>• Chord Calypso399,-
<FONT face="Times New Roman" size=3>• Chord Chrimson450,-
<FONT face="Times New Roman" size=3>• <SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">Supra </SPAN>379,-
<FONT face="Times New Roman" size=3>• Van den Hul480,-
<FONT face="Times New Roman" size=3>Erfaringer med disse modtages meget gerne.
<O:P><SPAN style="TEXT-DECORATION: none"><FONT face="Times New Roman" size=3></SPAN></O:P>
<FONT face="Times New Roman" size=3>Bærbar PC -> Receiver
<FONT face="Times New Roman" size=3>- Her er jeg tvunget til, at benytte mig af et minijack - 2 x RCA, idet min receiver ikke har HDMI indgang. Kablet skal min. være 4-<ST1:METRICCoNVERTER ProductID="5 m" w:st="on">5 m</ST1:METRICCoNVERTER> og skal gerne holdes nede på den gode side af 500,-
<FONT face="Times New Roman" size=3>Jeg har set på følgende kabler:
<FONT face="Times New Roman" size=3>• Supra509,-
<FONT face="Times New Roman" size=3>• Argon299,-<BR style="mso-special-character: line-break"><BR style="mso-special-character: line-break">
<FONT face="Times New Roman" size=3>Ekstra spørgsmål:
<FONT face="Times New Roman">Laver Tara Labs ikke et minijack - 2 x RCA <SPAN style="FONT-STYLE: normal; mso-bidi-font-style: italic">kabel?</SPAN>
<FONT face="Times New Roman"><SPAN style="FONT-STYLE: normal; mso-bidi-font-style: italic"><O:P></O:P></SPAN>
<SPAN style="FONT-STYLE: normal; mso-bidi-font-style: italic"><FONT face="Times New Roman">Jeg vil meget gerne se nogle forslag på andre kabler i ovenstående prisklasser samt gode råd til, hvilket kabel I ville købe.<O:P></O:P></SPAN>
<SPAN style="FONT-STYLE: normal; mso-bidi-font-style: italic"><FONT face="Times New Roman">Mvh Mathias B<O:P></O:P></SPAN>
<O:P><FONT face="Times New Roman" size=3></O:P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" ="Msonormal"><O:P><FONT face="Times New Roman" size=3></O:P> |