| Sendt: 15 April 2009 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der hvor jeg mener at B&O har skudt sig selv er ved deres pris politik på deres fjernsyn.
Ja, de er lige kommet med et 40" til 30K (som er ok prissat) men deres BeoVision 7 serie som nok er verdens flotteste tv når vi snakker hele pakken. Altså skærm, højtaler, fod og dvd/ BD-afspiller men så er prisskiltet også på over 90K. Så er der deres plasmaer som ligger over 100K men så skal du stadigvæk ud og have en tilhørende højtaler. Så siger prisen lige pludselig omk de 150K 
Der er simpelthen ikke ret mange mennesker som kan eller vil betale omk eller over 100K for et tv. De har simpelthen været alt for "dumme" at tro at de kunne føre en så urealistisk pris på deres tv.
Jeg har både haft et BeoVision 7 - 32" samt et BeoVision 4 - 50" men jeg var heldig kun at betale lidt under de 50% af butiksprisen. selv der følte jeg at det var for dyrt.
Før der kom fladskærme kostede deres topmodel omk de 30-40K og de mindrede kunne fåes mellem 10 & 25K. I de prislejer kan rigtigt mange være med og dem som ikke kan køber brugt eller på lån i butikken. Men der er ikke mange som kan købe for 100K på lån i en butik og brugt priserne er stadigvæk for høje.
Jeg ønsker og håber at de klare den, men er begyndt at tvivle  __________________ Vin & Vinyl
|