Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 12:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Lyngdorf SDAI 2175 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
morkaj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Sendt: 04 April 2011 kl. 18:42 | IP-adresse registreret  

Hejsa,
Jeg har fået en sådan tingest ind i huset - ny og ubesmittet. Efter at den er sat til, bemærker jeg at den spiller ganske lavt, og efter lidt roden i menu'en med en hævning af 6db er det stadig lavt men acceptabel.

Der er dog en ganske tydelig støj på, den overdøves af musikken, men i stille passager og uden input er der en klar støjen.

Jeg har ligeledes en Onkyo AV-L 5 digital forstærker og her er der ingen problemer, spiller fino, ved kl 10 er der en lydstyrke hvilket jeg skal op på 75 på Lyngdorfen for at matche.

Nogen der har haft lignende problemer med denne? Det er svært belastende. Eller er der en eller anden dummy ting jeg kan have overset i menuen?

Ingen mislugte eller lignende. Efter lidt mere lytten, så spiller den ene kanal kraftigere end den anden. (balancen er sat til 0). Det er godt nok noget skodder.......

Venligst
Morten

Til top Vis morkaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af morkaj Besøg morkaj's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes