ppp_dk skrev:
Peiter skrev:
ppp_dk skrev:
DillerMand skrev:
ppp_dk skrev:
|
Ja, så modtog Kaptajnen sine NLE 50 - et brugt køb, som lover VIRKELIG godt. Fodtramp i højsædet selv på min billige Kiss DVD som husets eneste CD kilde 
I morgen lander min Philips DVD 963SA heldigvis 
Som sagt ikke lyttet til så meget igen, idet der er jo ALT muligt børne TV og man skal jo være sød ved børnene.... 
|
|
|
Skal vi høre om NLE kablet dur eller er det blot nyhedens interesse? Jow jow, det skal nok komme... Får først min DVD idag (håber jeg) - så i aften skal der lyttes...
De foreløbige indtryk er dog klare, med masser af liv og naturlighed - skal selvfølgelig nok prøve at skifte mellem TMC og NLE 50...
Stay tuned!
|
|
|
|
|
|
Mmjae .. still staying tuned 
|
|
|
Gosh, det er længe siden jeg havde det kawel...
De røg ud da jeg fik mine Dali Grand pga at der blev for megen UMBA-UMBA, men det fungerede fint på mine daværende Snell A3i!
Det vides ikke om endnu et sæt ville have "reddet" Grand situationen.
Idag køres der med dobbelttræk at Clearwater...
|
|
|
NLE-kablerne er i sig selv meget neutrale. Der må være en konstruktionsfejl i Dali'erne eller i den benyttede forstærker!? ;-) Der tager du fejl, min forstærker og HT fejler intet! I min bog er det et kvalitetstegn at udskift af kabler lyder væsentlig anderledes!
Husk på der er jo forskel på kablers tværsnit og kablerne matchede bare ikke Grand. Om dobbelttræk havde hjulpet er uvist.
Med dobbelttræk af CW var historien anderledes - kontrol mv. i spandevis.
Faktisk har jeg stadig CW i dobbelttræk og er ganske godt tilfreds...
At du måske har en anden opfattelse er ok med mig...
NLE-kabler fungerer ikke som en equalizer... Det må man da ikke håbe! 
Mvh.
Niels L.
|