| Forfatter |
|
Bastian Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 270
|
| Sendt: 23 Maj 2011 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Men bortset fra det, så må du kunne låne noget i Audio Cunsult, så du kan afprøve det før du går på jagt på brugt markedet. "
Dårlig stil med mindre man selv nyder at arbejde gratis!
Og den med at det trods alt sker...tsk tsk... det gør bankrøveri og voldtægt også! Er det så også i orden?
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 23 Maj 2011 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bastian skrev:
|
"Men bortset fra det, så må du kunne låne noget i Audio Cunsult, så du kan afprøve det før du går på jagt på brugt markedet. "
Dårlig stil med mindre man selv nyder at arbejde gratis!
Og den med at det trods alt sker...tsk tsk... det gør bankrøveri og voldtægt også! Er det så også i orden? |
|
|
Jeg tror du læser det som fanden læser biblen. Der er folk, der gør det. Pænt er det ikke. Men det kunne være en mulighed for at høre den nævnte kombination. Det kunne jo ende med et godt tilbud fra Anders, så NicoLeif rent faktisk køber det derinde. Som sagt, der folk, der gør det, men det er ikke det samme som at sige, at det er noget jeg personligt bifalder, trods det, at jeg nævner det.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Bastian Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 270
|
| Sendt: 23 Maj 2011 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
og dog nævner du det som en mulighed?
Jeg bruger selv brugt markedet, men dog aldrig med seriøse forhandlere som gidlser. Du kan snakke og snakke. Har du flere argumenter?
|
| Til top |
|
| |
Pingel Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 24 Maj 2011 kl. 08:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor er der ikke nogen der har foreslået et evt. skifte af højttalerne ? For mig er det i dette tilfælde det mest indlysende - eller måske bedre endnu, at rykke højttalerne længere ud i mod hjørnerne af rummet...
Har selv haft et par Sugden forstærkere og har ikke haft problemer med bunden.
|
| Til top |
|
| |
nicoleif Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 731
|
| Sendt: 24 Maj 2011 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det ikke en option af jeg udskifter hverken mine AN højttalere eller min AN DAC. Det der kunne komme på tale er evt en udskiftning af forstærker (hvor jeg dog som skrevet jeg meget glad for den lyd A21a levere)!
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 24 Maj 2011 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bastian skrev:
|
og dog nævner du det som en mulighed?
Jeg bruger selv brugt markedet, men dog aldrig med seriøse forhandlere som gidlser. Du kan snakke og snakke. Har du flere argumenter?
Bla bla bla bla bla bla bla bla yakke yakke yakke yakke knævre knævre knævre pludre pludre pludre pludre pludre mumle mumle mumle 
|
|
|
__________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
mugge Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 349
|
| Sendt: 24 Maj 2011 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også AN J/l og er vældig glad for dem. Jeg har dem spændt for en Sirius DM 100, 100 w effektbørge. Det er fra Gamuts gamle billige serie. Det er en neutral forstærker med god greb om bas og diskant. AN'erne fortjener nu bedre, og jeg kunne godt tænke mig en bedre forstærker iform af et godt transistortrin med 75-100 w.
Jeg ville derfor anbefale så god en transistorforstærker, du har råd til. Jeg fik iøvrigt mine AN'er demonstreret af Anders med Sugdens Bijoux-serie, og det lød på mange måder rigtig godt, men mellemtonen fik næsten for meget varme efter min smag. Kan man lide det, kan Sugden være et rigtigt god bud, som andre har været inde på.
|
| Til top |
|
| |