| Forfatter |
|
kenneth74 Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2007 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 386
|
| Sendt: 18 Maj 2011 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
.... hmmm jeg får det til små 3000.- og så told og det løse..
|
| Til top |
|
| |
HIFY Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 234
|
| Sendt: 18 Maj 2011 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja told og det løse løber op i ca. 300 kr
|
| Til top |
|
| |
kenneth74 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2011 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
.... ok 300kr..hmm jeg har bestilt gennem hi-end on 9..... jeg fik sku ikke told og moms og gebyr for 300kr... det passede bedere med at lægge ca 30% oven i prisen..
|
| Til top |
|
| |
erlingt Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1532
|
| Sendt: 18 Maj 2011 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved køb uden for EU tillæges der told af varens pris (ca 10%), moms af varens pris incl told+forsendelse og tilsidst 160 kr i fortoldningsgebyr.
Så 30% oven i købsprisen er meget realistisk.
|
| Til top |
|
| |
Moke Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 217
|
| Sendt: 18 Maj 2011 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
kenneth74 skrev:
| ..hej Moke.. det var mig der skrv en privat besked ang.. yaqin mc10l.. så jeg hopper lige på vognen her..! men lidt om det du skriver ang volumeknap og indgangsvælgeren.. du kan vel godt have flere kilder på forstærkeren men det er først når man har tuneren tændt samtidigt med man hører cd at man kan høre tuneren..lavt.. eller? |
|
|
Ja, man kan tilslutte en 5-6 forskellige kilder og vælge mellem dem på omskifteren. Og det er rigtigt forstået at hvis f.eks. radioen spiller, vil man kunne høre det svagt, selvom omskifteren står på cd. Man kan selvfølgelig bare lade alle andre kilder være slukket, men det siger nok lidt om kvaliteten i omskifteren. Min er som sagt blevet bypassed totalt, da jeg kun bruger indgangen fra min DAC.
kenneth74 skrev:
| men ang mit set-up jeg har også været igennem hybrid-forstærkere.. og har nu cambrigde cd640og 640amp.. men jeg har en hypex180 digital effekt forstærker og så bruger jeg også en linebuffer fra yaqin (sd-cd3) med nogle tad rør... og jeg må sige den kan sku noget den lille rør buffer.. men jeg kunne godt tænke mig at prøve en "Rigtig" rør forstærker og har læst meget og også lidt om den volumeknap der kan være et problem..! |
|
|
Jah, der er nu intet konkret problem ved volumenknappen. Det er bare en billig udgave af et ret centralt komponent og man kan høre en væsentlig forbedring, ved at skifte til en bedre type.
|
| Til top |
|
| |
HIFY Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2011 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok men så har jeg været heldig og kun betale 10 % mere
Forsendelse er forøvrigt gratis.
|
| Til top |
|
| |
kenneth74 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2011 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
... den har sikkert ikke været forbi tolden..  ....! skrev de ellers også "gave" på din pakke ?
|
| Til top |
|
| |
kenneth74 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2011 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Moke skrev:
kenneth74 skrev:
| ..hej Moke.. det var mig der skrv en privat besked ang.. yaqin mc10l.. så jeg hopper lige på vognen her..! men lidt om det du skriver ang volumeknap og indgangsvælgeren.. du kan vel godt have flere kilder på forstærkeren men det er først når man har tuneren tændt samtidigt med man hører cd at man kan høre tuneren..lavt.. eller? |
|
|
Ja, man kan tilslutte en 5-6 forskellige kilder og vælge mellem dem på omskifteren. Og det er rigtigt forstået at hvis f.eks. radioen spiller, vil man kunne høre det svagt, selvom omskifteren står på cd.
Man kan selvfølgelig bare lade alle andre kilder være slukket, men det siger nok lidt om kvaliteten i omskifteren. Min er som sagt blevet bypassed totalt, da jeg kun bruger indgangen fra min DAC.
kenneth74 skrev:
| men ang mit set-up jeg har også været igennem hybrid-forstærkere.. og har nu cambrigde cd640og 640amp.. men jeg har en hypex180 digital effekt forstærker og så bruger jeg også en linebuffer fra yaqin (sd-cd3) med nogle tad rør... og jeg må sige den kan sku noget den lille rør buffer.. men jeg kunne godt tænke mig at prøve en "Rigtig" rør forstærker og har læst meget og også lidt om den volumeknap der kan være et problem..! |
|
|
Jah, der er nu intet konkret problem ved volumenknappen. Det er bare en billig udgave af et ret centralt komponent og man kan høre en væsentlig forbedring, ved at skifte til en bedre type.
|
|
|
.... men er det let at skaffe en volumeknap.. eller ?
|
| Til top |
|
| |
HIFY Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2011 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja den blev sendt som gave
|
| Til top |
|
| |
Moke Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 217
|
| Sendt: 18 Maj 2011 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
kenneth74 skrev:
| .... men er det let at skaffe en volumeknap.. eller ? |
|
|
Komponenten i sig selv er vel ret let at skaffe, men jeg overlod det og monteringen til en professionel, da der er store strømstyrker i rørforstærkere, også når de er skukkede. Jeg kan ikke huske hvad jeg gav, men det var ingen bondegård.
|
| Til top |
|
| |
kenneth74 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2011 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
.... ok det lyder som det "måske" er bedere med music angel.. har også kigget på yaqin ms-20l men jeg syntes at designet er lidt hmm..  det skulle også være afløseren til mc-10l har jeg læst mig til.. så måske ikke de har fået styr på de "problemer"
|
| Til top |
|
| |
the power Branchemedlem

Bindesbøl Audio
Bruger siden: 17 Maj 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 91
|
| Sendt: 18 Maj 2011 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft stor glæde af en Xindak V30.
Flex audio har en demo til kun 5000,- lidt af en foræring.
http://flexaudio.dk/news/fullnews2.php
|
| Til top |
|
| |
Zwonkie Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2011 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 351
|
| Sendt: 18 Maj 2011 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må sige at det lyder til folk har fået noget fornuftigt til billigere penge end hvad jeg troede muligt.
Til dem der har bestil en Yaqin eller angle music, skrev i at den skulle sendes som gave eller har i et andet kodeord i vil dele
med os andre? ;)
Jeg tror lige jeg skal lytte til lidt rør før jeg beslutte mig for at købe noget over 4000 kr.
|
| Til top |
|
| |
eggers Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 414
|
| Sendt: 18 Maj 2011 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Music Angle jeg ikke bruger mere men den står i Amsterdam. Men altså jo, den spiller fint med den rigtige cocktail af NOS smårør. Det
er meget vigtigt at få de helt rigtige smårør i. De Shungang udgansrør den kommer med er de bedste til Music Angel. En god begynder skude!
|
| Til top |
|
| |
Zwonkie Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2011 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 351
|
| Sendt: 18 Maj 2011 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har skiftet 12A7X rør på min Vincent til TAD og det hjalp gevaldigt, så ved hvad det kan give...
Sig til hvis du få den med hjem til danmark og vil af med den ;)
|
| Til top |
|
| |