| Forfatter |
|
sosaudio Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 156
|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Prøv JA-Radio Howitzvej 71 tlf 38881764 De får alligevel fra de andre firmaer og reparerer for dem.
hilsen Ole
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da fint du har fået lavet tingene til din tilfredshed - men stedet er åbenbart en hemmelighed - eller hür ?
__________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
| Til top |
|
| |
Lux550 Freak Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 392
|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
|
Det er da fint du har fået lavet tingene til din tilfredshed - men stedet er åbenbart en hemmelighed - eller hür ?
|
|
|
Jeg tror sgu ikke det er en hemmelighed, men regner med at Jensen kender fyren meget bedre end mig, og derfor ved i hvor høj grad han ønsker sine kontaktinfo offentliggjort - jeg ku bare se, at Jensen skrev det til mig i en PM - jeg regner med at der var en grund til det.
Hvis man har behovet, vil jeg derfor anbefale at man tager kontakt til Jensen og hører - og håber dette er iorden med Jensen, for jeg har ikke checket med ham :-)
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lux550 Freak skrev:
jan_stevns skrev:
|
|
|
|
Jeg tror sgu ikke det er en hemmelighed, men regner med at Jensen kender fyren meget bedre end mig, og derfor ved i hvor høj grad han ønsker sine kontaktinfo offentliggjort - jeg ku bare se, at Jensen skrev det til mig i en PM - jeg regner med at der var en grund til det.
Hvis man har behovet, vil jeg derfor anbefale at man tager kontakt til Jensen og hører - og håber dette er iorden med Jensen, for jeg har ikke checket med ham :-)
|
|
|
Det er helt ok.
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger

|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok da ... dybest set er jeg nok også ligeglad, da jeg kender flere kompetente værksteder, også udi Krell og lignende , jeg havde bare dit eget forslag on em liste i tankerne.
Jensen kommentar
"Der er ikke firmaer der i dk der kan finde udaf det andet en at tage overpris for det, så skal du til tyske hvis det skal være et firma den tyske impotør af krell måske."
Får mig da ihverfald ikke til at kontakte ham om noget som helst, endsige anbefale hans firma til nogen. __________________ -Jan@tecdata.dk
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
|
ok da ... dybest set er jeg nok også ligeglad, da jeg kender flere kompetente værksteder, også udi Krell og lignende , jeg havde bare dit eget forslag on em liste i tankerne.
Jensen kommentar
"Der er ikke firmaer der i dk der kan finde udaf det andet en at tage overpris for det, så skal du til tyske hvis det skal være et firma den tyske impotør af krell måske."
Får mig da ihverfald ikke til at kontakte ham om noget som helst, endsige anbefale hans firma til nogen.
|
|
|
øhh.. ok. Udtalelsen afskrækkede nu ikke mig. Andre må gerne have deres holdninger - de kan sagtens have flere/andre erfaringer end mig - så det vil jeg ikke engang forholde mig til - de ting folk siger, er sikkert rigtige for dem.
Der er mange ting jeg ikke ved, så indtil jeg blir klogere, er det jeg ved osse det eneste jeg ved.. øhh.. 
Jeg kan forholde mig til, at min Krell har fået kompetent, fair og kyndig service, så dén del passede i hvertfald - åbenbart for andre, og nu osse for mig. Har andre behovet, er muligheden der sikkert osse for dem - jeg kan kun tilskynde dem til at prøve.
go' påske - nu med go (bedre) lyd..
|
| Til top |
|
| |
bantan Udelukket fra forum

Bruger siden: 16 Marts 2011 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 582
|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
ok da ... dybest set er jeg nok også ligeglad, da jeg kender flere kompetente værksteder, også udi
Krell og lignende , jeg havde bare dit eget forslag on em liste i tankerne.
Jensen kommentar
"Der er ikke firmaer der i dk der kan finde udaf det andet en at tage overpris for det, så skal du til tyske hvis det skal være
et firma den tyske impotør af krell måske."
Får mig da ihverfald ikke til at kontakte ham om noget som helst, endsige anbefale hans firma til nogen. |
|
|
Herlig, brugbar information fra dig, igen
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak bantan, synes s´gu heller ikke, der kommer ret meget brugbart, positivt fra den kant  !! __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
|
Jensen kommentar
Får mig da ihverfald ikke til at kontakte ham om noget som helst, endsige anbefale hans firma til nogen.
|
|
|
Hej
Ja men du kan mene hvad du vil, jeg snakker udfra erfaring.
God påske.
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger

|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
bantan skrev:
| Herlig, brugbar information fra dig, igen |
|
|
genial kommentar egentligt .....
Jeg synes da det er flot at nedgøre sine kollegaer, som den hr. jensen gør. Om du synes det er iorden, er da inderligt ligegyldigt.
Hvis du - Bantan - savner noget information, er det da smartest at fortælle hvad du savner, istedet for kommentarer til hvad jeg svarer andre. __________________ -Jan@tecdata.dk
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
bantan skrev:
|
|
Jeg synes da det er flot at nedgøre sine kollegaer, som den hr. jensen gør. Om du synes det er iorden, er da inderligt ligegyldigt.
Hvis du - Bantan - savner noget information, er det da smartest at fortælle hvad du savner, istedet for kommentarer til hvad jeg svarer andre.
|
|
|
er vi egentligt ved at drifte en smule off-topic i denne tråd, som handler om en lykkelig udgang på service af en fin gammel forstærker fra 1989?
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lux550 Freak skrev:
jan_stevns skrev:
bantan skrev:
|
|
Hvis du - Bantan - savner noget information, er det da smartest at fortælle hvad du savner, istedet for kommentarer til hvad jeg svarer andre.
|
|
|
er vi egentligt ved at drifte en smule off-topic i denne tråd, som handler om en lykkelig udgang på service af en fin gammel forstærker fra 1989? |
|
|
Har du et indtryk af, om denne kompetente tekniker er/var fair rent prismæssigt? Blev du evt. overrasket...enten positivt eller negativt? I hvilken del af landet holder han til? Mvh. Niels
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
bantan skrev:
|
|
Jeg synes da det er flot at nedgøre sine kollegaer, som den hr. jensen gør. Om du synes det er iorden, er da inderligt
ligegyldigt.
Hvis du - Bantan - savner noget information, er det da smartest at fortælle hvad du savner, istedet for kommentarer til hvad
jeg svarer andre. |
|
|
Er du ligeglad med hvor du får lavet din bil ?
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger

|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
bantan skrev:
| Er du ligeglad med hvor du får lavet din bil ? |
|
|
Nøeh - jeg kigger da mekanikkeren an, bortset fra jeg selv laver det meste, er der ting jeg af praktiske årsager overlader til et værksted.
Og for lige at spore debatten tilbage til udgangspunktet, så startede tråden med teksten :
"er der nogen der ved, hvem man tør tlitro service af en Krell KSA-80B i Danmark?"
Det kom der er del fornuftige svar på og et enkelt svar fra en forhandler, der nok må siges at nedgøre - blandt også de tidligere nævnte værksteder, hvoraf nogle gennem lang tid, har fået opbygget et enddog meget flot rennomé.
*det* synes jeg er utroligt ringe gjort - og hvorfor skulle jeg da ikke sige det ?
Du - Bantan - studser jo også over det der hemmelighedskræmmeri, og har vist også haft JJ i tankerne
Så jeg forstår egentligt ikke din mission - men nok om det.
Forhandleren mening - om at der kun er et kompentent værksted, og det er det han bruger, er da en mening forhandleren har lov at have. Heldigvis for de andre respekterede værksteder, er den forhandler ikke toneangivende.
Men en troværdig liste over værksteder får vi nok aldrig, dertil vil folk mening være for forskellig, fint nok - der er nævnt en række værksteder, så må folk selv dømme på basis af egne erfaringer.
længere er den vel ikke. __________________ -Jan@tecdata.dk
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lux550 Freak
Super godt du fik din Krell lavet. Det er super godt kram. Din el måler, den er vel ekstra godt fastgjort til væggen??    __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Jblfan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 527
|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
- En kompetent audio-tekniker, der helst ikke vil fremstå med navn - er enten opspind, eller sort arbejde.
/ JBLfan __________________ MMmmmmm.... - JBL....
|
| Til top |
|
| |
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
JA radio på howitzvej frederiksberg,go OG billig...
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imens deres brugtpriser er på vej ind i himlen - men det en måske bare et antal forhandlingsgrundlag man kan se ude i vinduerne?;o)
Mvh. Jens/Modifix
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
bantan skrev:
| Er du ligeglad med hvor du får lavet din bil ? |
|
|
Nøeh - jeg kigger da mekanikkeren an, bortset fra jeg selv laver det meste, er der ting jeg af praktiske årsager overlader til
et værksted.
Du - Bantan - studser jo også over det der hemmelighedskræmmeri, og har vist også haft JJ i tankerne
Så jeg forstår egentligt ikke din mission - men nok om det. |
|
|
Øhm
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 19 April 2011 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jblfan skrev:
|
- En kompetent audio-tekniker, der helst ikke vil fremstå med navn - er enten opspind, eller sort arbejde.
/ JBLfan
|
|
|
Uha da da.Så er det vel nok heldigt,at du ikke har gjort sådan noget 
carsten
|
| Til top |
|
| |