Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 06:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Marantz RC-2000 multifjernbetjening (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
oink
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 24 November 2007 kl. 10:20 | IP-adresse registreret  

Hej igen.

Er blevet tilbudt sådan en sag. Er der nogen af d´herrer/gentlemen som har prøvet den. Er den nem at have med at gøre/programere osv osv. Vil frygtelig gerne have tyndet ud i samlingen på sofabordet

Til top Vis oink's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oink

oink
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 December 2007 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Hej igen igen.

Øh, i plejer da være mere op på dupperne. Måske skulle jeg ændre spørgsmålet lidt. Det behøver ikke lige være marantz, er der andre multi-fjernbetjeninger i kan anbefale. Nævn nogle navne og ca priser. Vi har fjernbetjeninger til Marantz, Sony, Finlux og Grundig. De skulle vel være nemme nok at flytte over i multien.

venter spændt, go weekend

Jeppeknygberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 01 December 2007 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

Hej.

Har selv sådan én liggende og samle støv. Det var da sjovt til at starte med, og man får da også ryddet op på stuebordet.

Havde lidt problemer med at få kodet mit phillips tv ind, da man skulle trykke to gange på eksempelvis kanal op/ned før den reagerede. Dette på trods af at jeg programmerede den indtil flere gange.

Det var dog ikke dét, men det kæmpe forbrug af batterier der fik mig til at stoppe med at benytte den.

Men udover det virkede den da fint
Til top Vis Jeppeknygberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jeppeknygberg

Ronni
Branchemedlem
Branchemedlem
AV Connection

Bruger siden: 25 Marts 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 08 December 2007 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

Marantz RC-2000 er den fedeste remote jeg nogen sinde personligt har haft, men den er dog lidt stor. Programmering er let, men tager naturligvis lidt tid, da det er knap-for-knap programmering. Til gengæld er man 100% frit stillet og den man rigtig meget. Jeg er ved at gå over til en lidt mindre, men jeg har endnu ikke fået mig selv vændet helt til det endnu, så det kan være jeg går tilbage til klassikeren :)

Det er korrekt at den sluger lidt batterier, hvis baggrundsbelysningen er tændt, men tiden for denne kan ændres i opsætningen, dvs. at den f.eks. kun lyser op når man har haft trykket på Light knappen. Således holder min normalt et halvt års tid på 4 AA batterier, og det er da lige til at overleve...

DenUkendteFisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 December 2007 kl. 10:06 | IP-adresse registreret  

Jeg har en Philips SRU-9600. Den er super lækker når man lige skal se film på projektoren og til daglig brug, lidt stor, men det synes jeg alle multiremotes er

En knap så tænder projektoren, receiver tændes og indstilles, dvdafspiller tændes, skuffen skydes ud og projektoren sættes til det korrekte input.

Det er sq lækkert!

oink
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Januar 2008 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

Vidunderet er ankommet. Brugsanvisningen på engelsk/fransk er hård kost. Kan der ikke skaffes en på dansk. Er der side på nettet, hvor man kan finde hjælp.

godt nytår

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes