| Sendt: 16 Februar 2011 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan kun give Mik112 ret, AP 100 fra XTZ er en "rent ud agt" fantastisk power amp... og tænker man på hvor lidt denne koster, er den faktisk en mindre sensation, og ikke nok med det, den er også bygget som en gedin "high end" power amp, der er for mig ikke nogen tvivi om de store muligheder der i dette produkt og navlig hvad XTZ har fat i her...!
Tankevækkende er også hvad XTZ har på bedring, se bare deres "store" high end bud på "på et super højttaler system" model "Devine" den er som noget meget sællent bygget til kørsel med 3 styk stereo power amp eller for den sags skyld 6 styk mono power amp (!!!!!) nu kan en og anden jo altid "se et og andet i bagklogskabens klare lys" men, havde jeg hvis, der fra XTZ ville komme et "high end" højttaler system i den "kaliber" ja så kunne det havde været et sæt af disse jeg havde købt i stedet for mine Sigantur S8 fra Paredigm...
Ved Dvine fra XTZ havde jeg oven i købet, kunne havde sparet et ret stort beløb, idet, jeg måtte af med 52.000,- kr. for Signatur S8 og så var det endda en bytte og special pris (!!) Devine koster "kun" 37.000,- pr. sæt.
Det kunne virklig være interessant, at høre disse med 3 styk AP 100 fra XTZ eller 6 styk MAA 705 fra Advance Acoustic. desværre findes MAA 705 ikke mere, er afløst model MAA 706 i dag, som angivlig køre i "klasse A" op til 40 watt.
Mvh. Lytteren.
|