Sendt: 03 Januar 2015 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Guys
Jeg sidder et par gange om ugen eller mere og nyder mit gode anlæg, som jeg faktisk har været ca. 40 år om at
opnå. Lad mig nævne starten med Grundig spolebåndoptagerog et par slidte B & O speakere som 15 årig. Så
kom, Akai, Cervan Wega, Sony, Denon, Castle, Spendor, Thule, Classé, Aragon, Krell, SP Technology, et par 85 kg
tunge Heco m. Seas enheder, Burmester, Arcam, Naim, Linn Speaakers, Raidho, så lavede jeg highend kabler
(Mictor), videre til Acoustic art, Meadowlark, Cayin, Rega, (ikke spor analytisk, men hamrende musikalsk),
Thorhauge Audio (smæk for alle akillingerne), og så videre, men nu er jeg endt op med et par store fede MSB 202
solid state amps, en BCA preamp/dac, et godt løbeværk samt et par rigtig velspillende Precide Kithara AMT Heil fra
Schweiz. Der krydres med en gammel men god Thorens TD 160 Jubilee som spiller over en svensk preamp fra
Harmony Design. I reserven står en Nakamichi Pa 4 E MK II samt et par Händel Horn.
Nå...nok om det....det jeg ønsker er, at vi "bonderøve" i Vestjylland skulle se at finde sammen en gang om
måneden og lytte og snakke musik og anlæg på skift. Der kan nydes et godt glas rødvin dertil eller en måske en
Thy pils.
Ku¨det ikke være hyggeligt, lærerigt og oplevelsesrigt for os alle?
I fald, der er nogen, der tænker...."jo fedt, lige hvad jeg ku´tænke mig," så meld tilbage til mig.
Jeg kunne tænke mig, at vi i så fald mødes hos mig første gang fredag den 23 januar kl. 1900. Jeg synes 10
personer er det rigtige antal set i forhold til mine omgivelser.
Lad høre...først til mølle princippet.
med musikalsk hilsen
Michale Corvenius.
|