Tilbage til HIFI4ALL.DK 30. maj 2025 | 20:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Oplevelser i V-jylland (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mictor001
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 03 Januar 2015 kl. 00:47 | IP-adresse registreret  

Hey Guys

Jeg sidder et par gange om ugen eller mere og nyder mit gode anlæg, som jeg faktisk har været ca. 40 år om at
opnå. Lad mig nævne starten med Grundig spolebåndoptagerog et par slidte B & O speakere som 15 årig. Så
kom, Akai, Cervan Wega, Sony, Denon, Castle, Spendor, Thule, Classé, Aragon, Krell, SP Technology, et par 85 kg
tunge Heco m. Seas enheder, Burmester, Arcam, Naim, Linn Speaakers, Raidho, så lavede jeg highend kabler
(Mictor), videre til Acoustic art, Meadowlark, Cayin, Rega, (ikke spor analytisk, men hamrende musikalsk),
Thorhauge Audio (smæk for alle akillingerne), og så videre, men nu er jeg endt op med et par store fede MSB 202
solid state amps, en BCA preamp/dac, et godt løbeværk samt et par rigtig velspillende Precide Kithara AMT Heil fra
Schweiz. Der krydres med en gammel men god Thorens TD 160 Jubilee som spiller over en svensk preamp fra
Harmony Design. I reserven står en Nakamichi Pa 4 E MK II samt et par Händel Horn.

Nå...nok om det....det jeg ønsker er, at vi "bonderøve" i Vestjylland skulle se at finde sammen en gang om
måneden og lytte og snakke musik og anlæg på skift. Der kan nydes et godt glas rødvin dertil eller en måske en
Thy pils.

Ku¨det ikke være hyggeligt, lærerigt og oplevelsesrigt for os alle?

I fald, der er nogen, der tænker...."jo fedt, lige hvad jeg ku´tænke mig," så meld tilbage til mig.

Jeg kunne tænke mig, at vi i så fald mødes hos mig første gang fredag den 23 januar kl. 1900. Jeg synes 10
personer er det rigtige antal set i forhold til mine omgivelser.

Lad høre...først til mølle princippet.

med musikalsk hilsen

Michale Corvenius.
Til top Vis mictor001's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mictor001

broelling
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Februar 2008
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 03 Januar 2015 kl. 09:36 | IP-adresse registreret  

Jow' måske. Det kommer også lidt an på afstande mv. for mit vedkommende. Bor selv i Vester Hanherred...

olen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 03 Januar 2015 kl. 10:06 | IP-adresse registreret  

Hej Michale,

Jeg ved ikke om du er opmærksom på at der findes noget i forvejen.

Link

Ellers lyder det meget hyggeligt - det er altid spændende med ny musik inspiration og et godt setup.

Mvh Ole

Analogueman
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: København
Sendt: 03 Januar 2015 kl. 14:47 | IP-adresse registreret  

Vestjylland er jo et ganske stort område, så selv om der allerede er aktiviteter i form af Vestjyllands Hifi- og Musikklub, så er der sikkert rigeligt med plads til adskillige beslægtede enklaver ... der er jo højt til himlen i det vestjyske
Til top Vis Analogueman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Analogueman

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes