Tilbage til HIFI4ALL.DK 31. maj 2025 | 01:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Tub61´s Audia flight two m.m. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 37
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 09:19 | IP-adresse registreret  

Til Medlyd.

Hej Bent - Jeg skrev også i min "Edit" at besparelsen var 16 % med den lave kurs, minus fragt omkostninger , så der derfor nok alligevel ikke bliver meget at spare -  samtidig så det ud som om det var det eneste de havde , med forskellig afstand mellem hylderne , hos dig kan jeg helt selv bestemme hvordan det skal være.

Så jeg har på ingen måde fortrudt at jeg har bestilt mit rack hos dig og glæder mig til at få det hjem       

Bent L spurgte om hvad affjedringen af den øverste hylde indebar iforhold til en almindelig top hylde , hvordan opbygningen af affjedringen er , kan du hjælpe os her ?

Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

Medlyd skrev:

Hej Tub61

For du nu ikke skal føle dig helt forledt af Jensen`s fantasifuldheder, så kan jeg fortælle dig at prisen på det rack du har bestilt, i Sverige er 4853 Dkr og hvis du så lægger fragten fra Sverige oveni, så tvivler jeg på at du har sparet noget. Forskellen i pris skyldes 2 ting, tildels det faktum at det er billigere at fragte internt i Sverige end at fragte til Danmark og tildels at Solid tech har fået ny leverandør af plader, der er dyrere (og bedre) end den gamle, derfor vil du også snart kunne se en prisstigning i Sverige der helt opæder prisforskellen.

Så du behøver sådan set ikke kigge dig bedre for, blot sortere lidt i indlæg, hvis brugbarhed er tvivlsom. Jeg hører gerne fra dig, specielt når du hører, hvordan en P25 kan spille når den ikke er placeret ovenpå en trafobærende enhed.

Venligst

Bent

Ja ja den skulle komme .

Jeg er ret sikker på han kunne få fragten for 0kr , jeg kender da op til flere der har købt det i sverige og har sparret op til 30% , var det ikke bedre du fik prisen ned på det samme , og det med fragt holder ikke hvis du shipper med de rigtig er prisen den samme .

Men nogle vil tjene fedt .

Mine priser er da de samme lige meget hvad fragten koster , kan sige jeg har 750kg på vej hjem fra us de 1200$ ligger jeg ikke i prisen , de får det til den pris der er i us + den forskel på momsen der er 18% + de 4,5% i told .

Men det er et mega godt rack , bare ikke så pænt , men det virker jeg har det med Radius Base Corner pillar + Disc of Silence og det er godt .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Medlyd
Branchemedlem
Branchemedlem

Medlyd

Bruger siden: 26 August 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 10:07 | IP-adresse registreret  

Hej Tub61

Du kan nu få de afstande mellem hylderne du vil, også i Sverige, men der er selvfølgelig forskel på prisen på de forskellige hjørnesøjler. Fjederafkoblingen består af et specielt topstykke der monteres med små fjedre der så holder toppladen flydende.

Hej Jensen

Du havde da ingen problemer med prisen, da du i sin tid spurgte om du kunne forhandle Solid tech ??!! Måske var det afslaget der startede din vendetta, hvad ved jeg. Udsalgspriserne på Solid tech i Sverige er ca. 10% lavere end i Danmark, ikke 30% og hvis forretninger i Sverige sælger 30% billigere og leverer fragtfrit, så er der ganske enkelt tale om en rabatgivning som jo nu også ses på dine højttalere i f. eks Tape Connection. Jeg vil tro at man kan erhverve hvad som helst billigere, hvis en forhandler er sulten nok, men at bruge det som sammenligningsgrundlag er vel lidt tyndt eller hva` ? Vi lever af at sælge til forretninger og er der forhandlere i det område kunden er, så henvises han. Hvis ikke der er forhandlere, så sælger vi til ham, men i overensstemmelse med almindelig moral, så gør vi det til de gældende udsalgspriser. Hvad angår fragt, så er jeg ret sikker på at det er billigere at fragte fra Malmø til Göteborg end fra Malmø til Thisted, men det kan da være at jeg har fat i det forkerte fragtfirma.

Med det anvendte USA eksempel, vil du tjene betydeligt mere med dit "direkte til kunden" koncept end vi gør, når vi sælger via forhandlere. Så kunne vi ikke blive fri for den slet skjulte markedsføring og så se dig bruge energi på, posetivt, at sælge dine produkter, der jo lader til at gøre lykke rundt omkring.

Venligst

Bent

Til top Vis Medlyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlyd

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 10:11 | IP-adresse registreret  

til Jensen

Hej Rene - det med fragten , jo det er da muligt jeg kan få det til 0 kr. men jeg ved ikke med hvem og hvad der er det rigtige  - og med den smugle jeg køber af den slags , ved jeg ikke om det er besværet værd og finde ud af det hver gang jeg skal til at købe noget nyt.

Selvfølgelig vil vi vel alle gerne spare lidt hvis vi kan det , indimellem har jeg det bare sådanne, at det skal gå så nemt / hurtigt som muligt , og får jeg en god behandling gør det ikke så meget om jeg kan få det lidt billigere et andet sted.

Og så er jeg ikke særlig god til at "prutte" om prisen , jeg bliver altid "snydt" når jeg er i udlandet og skal handle ved alle de spændende / sjove boder der er rundt omkring. Der er ikke meget "jyde" og kræmmer over mig.

Da vi handlede "pruttede" jeg overhovedet heller ikke om prisen , jeg føler mig dårligt tilpas når man skal det ( ved godt der er mange der vil syntes det er en kæmpe fejl jeg må have ) , men jeg syntes alligevel at jeg gjorde en god handel da du kom med et godt tilbud jeg kunne sige "ja" til.

Jeg tror det har noget med min opdragelse at gøre , min far betalte altid bare hvad det kostede og det har jeg nok lært lidt at.

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 18:03 | IP-adresse registreret  

Hej igen

Nu fik jeg endelig tid til at lege lidt med subben , startede med at læse manualen igennem og så ellers sætte ledninger og mikrofon til, samt tilsluttet tv´et for alle kurverne skal jo overvåges -  men , men , men - jeg fandt hurtigt ud af at det ikke er noget man bare lige gør som nybegynder helt alene , jeg kunne ikke få kurverne til at ligne dem i bogen , ligemeget hvor jeg så end satte subben. 

Så tilsidst satte jeg den automatiske EQ til ( efter jeg havde fundet den endelige plads til subben med udelukkelses metoden = det eneste sted der var plads til den ) og lod den ordne resten hvorefter jeg gemte indstillingerne - af med de overskydende ledninger og mikrofonen og så ellers sætte mig tilrette og hører noget blues Ronnie Earl & Duke Robillard " The Duke meets the Earl " :

Der var klart kommet meget mere bas, men indstillingerne må ha´  været for høje da jeg måtte skrue med for subben da den indimellem buldrede for meget - mit første indtryk er en klart forbedret lyd i de lave toner , men alligevel er der noget der nager mig og det kan sagtens skyldes min store usikkerhed om jeg har gjort det rigtigt og min overbevisning om at en erfaren mand udi indstilling af subber vil få en meget bedre lyd ud af det end jeg.

Jeg må den kommende tid eksperimenterer noget mere for at få noget mere erfaring i at indstille subben , og måske få en her ned til at vise mig hvordan man rigtigt gør det , hvis jeg ikke kan blive tilfreds med det jeg selv gør.

Her lige et par billeder mere fra idag:

Et nær billede at mikrofonen.

Et mere hvor man ser den gamle familie stol der er min lytte stol , samt lidt af mine CD´er og DVD´er

Mit hjørne i "herre værelset" hvor bl.a. min PC står og en lille smule af mine plader mellem stol ryggen

Et billed af den højre højttaler og subben helt op mod væggen begge uden frontstof

Et af suppen alene uden frontstof - den er bare flot

Der skal blomster til siger konen , og så må man jo hellere lytte

Det var så lidt for denne gang - som sagt jeg er ikke helt tilfreds med opsætningen af subben , men håber jeg får det lært hen ad vejen

Schrammelll
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

tub61 skrev:

Der var klart kommet meget mere bas, men indstillingerne må ha´  været for høje da jeg måtte skrue med for subben da den indimellem buldrede for meget - mit første indtryk er en klart forbedret lyd i de lave toner , men alligevel er der noget der nager mig og det kan sagtens skyldes min store usikkerhed om jeg har gjort det rigtigt og min overbevisning om at en erfaren mand udi indstilling af subber vil få en meget bedre lyd ud af det end jeg.

Jeg må den kommende tid eksperimenterer noget mere for at få noget mere erfaring i at indstille subben , og måske få en her ned til at vise mig hvordan man rigtigt gør det , hvis jeg ikke kan blive tilfreds med det jeg selv gør.

Jeg genkender lidt det du skriver. Jeg prøvede engang at integrere en subwoofer i mit surroundsystem til stereobrug. Min erfaring var, at jeg kunne indstille subben for hver gang jeg smed en ny skive på. Jeg kunne ikke finde en "gylden" middelvej hvor jeg var tilfreds, og droppede hurtigt ideen. Men måske er der nogle andre som har nogle guldkorn til hvordan man får det til at lyde ordentlig?!

Til top Vis Schrammelll's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Schrammelll

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

tub61 skrev:

til Jensen

Hej Rene - det med fragten , jo det er da muligt jeg kan få det til 0 kr. men jeg ved ikke med hvem og hvad der er det rigtige  - og med den smugle jeg køber af den slags , ved jeg ikke om det er besværet værd og finde ud af det hver gang jeg skal til at købe noget nyt.

Selvfølgelig vil vi vel alle gerne spare lidt hvis vi kan det , indimellem har jeg det bare sådanne, at det skal gå så nemt / hurtigt som muligt , og får jeg en god behandling gør det ikke så meget om jeg kan få det lidt billigere et andet sted.

Og så er jeg ikke særlig god til at "prutte" om prisen , jeg bliver altid "snydt" når jeg er i udlandet og skal handle ved alle de spændende / sjove boder der er rundt omkring. Der er ikke meget "jyde" og kræmmer over mig.

Da vi handlede "pruttede" jeg overhovedet heller ikke om prisen , jeg føler mig dårligt tilpas når man skal det ( ved godt der er mange der vil syntes det er en kæmpe fejl jeg må have ) , men jeg syntes alligevel at jeg gjorde en god handel da du kom med et godt tilbud jeg kunne sige "ja" til.

Jeg tror det har noget med min opdragelse at gøre , min far betalte altid bare hvad det kostede og det har jeg nok lært lidt at.

Sådan er vi forskellige , men man må godt være fræk til en hvis grænse .

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 00:00 | IP-adresse registreret  

Medlyd skrev:

Hej Tub61

Du kan nu få de afstande mellem hylderne du vil, også i Sverige, men der er selvfølgelig forskel på prisen på de forskellige hjørnesøjler. Fjederafkoblingen består af et specielt topstykke der monteres med små fjedre der så holder toppladen flydende.

Hej Jensen

Du havde da ingen problemer med prisen, da du i sin tid spurgte om du kunne forhandle Solid tech ??!! Måske var det afslaget der startede din vendetta, hvad ved jeg. Udsalgspriserne på Solid tech i Sverige er ca. 10% lavere end i Danmark, ikke 30% og hvis forretninger i Sverige sælger 30% billigere og leverer fragtfrit, så er der ganske enkelt tale om en rabatgivning som jo nu også ses på dine højttalere i f. eks Tape Connection. Jeg vil tro at man kan erhverve hvad som helst billigere, hvis en forhandler er sulten nok, men at bruge det som sammenligningsgrundlag er vel lidt tyndt eller hva` ? Vi lever af at sælge til forretninger og er der forhandlere i det område kunden er, så henvises han. Hvis ikke der er forhandlere, så sælger vi til ham, men i overensstemmelse med almindelig moral, så gør vi det til de gældende udsalgspriser. Hvad angår fragt, så er jeg ret sikker på at det er billigere at fragte fra Malmø til Göteborg end fra Malmø til Thisted, men det kan da være at jeg har fat i det forkerte fragtfirma.

Med det anvendte USA eksempel, vil du tjene betydeligt mere med dit "direkte til kunden" koncept end vi gør, når vi sælger via forhandlere. Så kunne vi ikke blive fri for den slet skjulte markedsføring og så se dig bruge energi på, posetivt, at sælge dine produkter, der jo lader til at gøre lykke rundt omkring.

Venligst

Bent

Ja og det sjove det ville du ikke .

Du ville jo ikke engang svare på mails til de kunder jeg sendt til dig .

Og hvad TC gør er ok for mig , det gør alle enda meget mere end TC , flere shops er da ikke bange for at giver 40% også med dine vare .

Du kan bare sende med DFDS dem bruger jeg og den 50kr det koster mere ovelever du nok .

Og det med us , nej det gør jeg ikke for så skal den pris der er i us jo X med 14 hvis den skal ud til forhandler ikke , jeg tager den pris de har i us .

skjulte markedsføring det er der intet af her .

Jeg har bygget mit på ærlighed og alt med måde .

Lax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 00:16 | IP-adresse registreret  

tub61 skrev:

til Jensen

Hej

Efter min mening, skal man da kun prutte om prisen, hvis der er en grund til det. Hvis apparatet fremstår velholdt og prisen svarer til den generelle brugt pris, er der vel ikke meget logik i at sige, man vil have det endnu billigere. 

Mvh 

Til top Vis Lax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lax

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 00:17 | IP-adresse registreret  

tub61 skrev:

Hej igen

Nu fik jeg endelig tid til at lege lidt med subben , startede med at læse manualen igennem og så ellers sætte ledninger og mikrofon til, samt tilsluttet tv´et for alle kurverne skal jo overvåges -  men , men , men - jeg fandt hurtigt ud af at det ikke er noget man bare lige gør som nybegynder helt alene , jeg kunne ikke få kurverne til at ligne dem i bogen , ligemeget hvor jeg så end satte subben. 

Så tilsidst satte jeg den automatiske EQ til ( efter jeg havde fundet den endelige plads til subben med udelukkelses metoden = det eneste sted der var plads til den ) og lod den ordne resten hvorefter jeg gemte indstillingerne - af med de overskydende ledninger og mikrofonen og så ellers sætte mig tilrette og hører noget blues Ronnie Earl & Duke Robillard " The Duke meets the Earl " :

Her lige et par billeder mere fra idag:

Et nær billede at mikrofonen.

Et mere hvor man ser den gamle familie stol der er min lytte stol , samt lidt af mine CD´er og DVD´er

Mit hjørne i "herre værelset" hvor bl.a. min PC står og en lille smule af mine plader mellem stol ryggen

Et billed af den højre højttaler og subben helt op mod væggen begge uden frontstof

Et af suppen alene uden frontstof - den er bare flot

Der skal blomster til siger konen , og så må man jo hellere lytte

Det var så lidt for denne gang - som sagt jeg er ikke helt tilfreds med opsætningen af subben , men håber jeg får det lært hen ad vejen

Leg lidt med filter , 18db 12db , det har meget af sige .

Brug auto til at staret med , og mål auto ud med progarm setup, også brug de andre 5 progamer til at lege men filter og fase og hvordan du vil dele , derefter gem det og lyt , så er den der .

Men husk at sætte servo til 8

Medlyd
Branchemedlem
Branchemedlem

Medlyd

Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

Til Tub61

Prøv at justere delefrekvensen helt op, lyt og juster dig til den rigtige volume og juster så delefrekvensen ned til ca. 50-60 hz. Det man skal være opmærksom på er at, hvor man uden Sub. accepterer nogle pladers for kraftige bas, så vil man pr. automatik give Sub`n skylden, hvis der kommer kraftige lavfrekvente udladninger. Husk også at Sub`n skal være lydmæssigt usynlig og kun give sit besyv med, når der er dyyyyyb bas. De fleste vil gerne kunne høre Subwooferen, når nu de har betalt den, men det er ofte årsagen til at den bliver for dominerende.

Til Jensen

Som jeg har meddelt dig, så har jeg ikke modtaget de omtalte mails og du lovede så at du ville sende dem igen. Først var der 2, så var der 1 og selv den fik du aldrig sendt, hvilket kan undre, når det nu går dig så meget på. Hvad angår butikker der skulle sælge Medlyd produkter til -40%, så lyder det grangiveligt som endnu en vidtløftighed fra din side som jeg har svært ved at gennemskue formålet med. Mit eksempel med TC var sådan set blot nævnt som eksempel på, at de produkter man sælger godt i visse tilfælde købes billigere, når forretninger af en eller anden årsag sælger ud. Men det får vel heller ikke dig til at nedjustere dine vejledende udsalgspriser ?

Med hensyn til US priser og dit "Direkte til kunden" koncept, så er jeg sådan set ligeglad, hvad du tjener, men kunne du ikke undlade dit "nogle vil tjene penge" når faktum er, at du reelt tjener mere ved dit koncept. Om du bygger dit firma på ærlighed, ved jeg ikke, men jeg mangler stadig de 2 omtalte mails, jeg mangler stadig dokumentation for de -30 % og fragtfri forsendelse af Solid tech fra Sverige og sidst mangler jeg eksempler på butikker der sælger Medlyd produkter -40%.

Tilsidst vil jeg udtrykke min ærgrelse over at denne diskussion har indsneget sig i en tråd der handler om noget ganske andet, så deltagerne og ikke mindst Tub61, skal tvinges til at læse det, men Jensen`s "ærligheder" har jeg det altså lidt svært med, sorry.

Venligst

Bent 

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 09:35 | IP-adresse registreret  

Til Lax

Du kan have ret i at der er tilfælde hvor prisen alligevel er så billig at det nærmest vil være en fornærmelse at prøve at få prisen yderligere ned ( selvom der jo er nogle der altid vil prøve ligemeget hvad , og det er fordet meste en god ting for de får de ofte billigere end jeg feks ville gøre det )

Iforvejen tilbud´s satte ting har jeg det svært med, også selvom nogle tilbud er direkte villedende ( dem kan man selvfølgelig bare springe over , hvis man selvfølgelig er klar over de er villedende ),  der er det svært at få dem yderligere ned.

Men køber man flere ting af gangen ( her taler jeg om dyre ting , som er helt stereo anlæg feks ) så regner / forventer så at sige alle vel med at få en vis form for mængde rabat , og i de tilfælde er det rigtigt godt at være god til at prutte prisen ned , og det er der det kniber lidt med mig

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 09:42 | IP-adresse registreret  

til Medlyd og Jensen

I skal have tak for al den hjælp og vejledning jeg overhovedet kan få med hensyn til korrekt opsætning af subben - jeg er klar over at den " bare skal være der uden man egentlig ved den er der " der for måtte jeg også dreje ned for den da den var for voldsom - jeg må prøve nogle af de ting i foreslår og det tror jeg også kan gøre det bedre

Jensen jeg burde ha´ haft en diktafon da du var her, for at huske alt du sagde jeg skulle huske  

SATMIT
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske

Bruger siden: 22 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 09:46 | IP-adresse registreret  

Medlyd,

Jeg er ked af at skulle sige det, men jeres priser på Solid Tech ligger væsentligt over de Svenske priser.

Basis prisen i Sverige på FOS er 2195 SEK. Med en valutakurs på 81 øre pr. SEK giver det en pris på 1782 kr. En besparelse på 15% i forhold til jers listepris på 2100 kr. Og det er oven i købet let at finde FOS endnu billigere i Sverige ... og en besparelse på 500 kr er ikke urealistisk.

Bare lige så vi får fakta på plads. I øvrigt er det ikke usædvanligt at det er billigere at købe ind i Sverige ... så det er vel snarere en generel tendens!

SATMIT

Medlyd
Branchemedlem
Branchemedlem

Medlyd

Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

Til Satmit.

Ifølge mine papirer sendt fra Solid tech, så er udsalgsprisen på FOS 3 pack 2432*0,81=1970 altså 8% billigere end i Sverige, hvis ikke det er den normale udsalgspris, så må jeg jo rette ind efter det, men tak for hjælpen.

Venligst

Bent

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 11:33 | IP-adresse registreret  

Hej igen.

Ville lige sætte et par flere billeder ind.

- det er af mit BOSE lifestyle35 jeg købte for 3 - 4 år siden i Nørrealslev radio , jeg havde længe søgt noget der var småt, højttalers mæssigt , da jeg gerne ville have surround lyd og ikke følte jeg havde plads til store højttalere hele vejen rundt ( jeg havde ikke længere mine gamle højttalere og var ved at blive panisk over ikke at kunne hører musik  ) den skulle kunne spille Både DVD og CD , og så faldt jeg for det BOSE anlæg.

Allerede den gang syntes jeg 35 k var lige i overkanten , men jeg kunne lide hvad jeg hørte , jeg syntes bassen var god og dyb samt diskanten havde en god klang var overrasket over hvad de små højttalere kunne , og overbeviste mig selv om at det gik nok alligevel . Så jeg købte det og var virkelig glad for det, indtil for et år siden hvor ideen om et nyt stereo anlæg meldte sig og blev så stærkt at jeg ikke kunne overhører det længere   ( og fandt flere og flere "fejl" for at retfærdiggøre en ny stor investering i nyt stereo anlæg  ) -   Idag bruger jeg sjældent DVD én ( og slet ikke CD delen når jeg har fået mit nye anlæg   ) , men bruger den som højttalere for fjernsynet og det virker den helt udemærket til.

Har endnu ikke fået hængt center højttaleren op på væggen endnu efter renoveringen af stuen

Bag højttalerne - ja de fylder ikke ret meget

Et af selve base stationen og subben.

Tilsidst fjernbetjeningen

Ved godt mange elsker at hade dette mærke og at jeg måske får på puklen for det , men jeg har været glad for det og det er det der betyder noget - for mig ihvertifald

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 12:33 | IP-adresse registreret  

Bose Lifestyle er skam udmærket til en ren surroundløsning, og er nok noget af det bedste indenfor gruppen af komplette integrerede surroundløsninger hvor også JBL leverer nogen gode systemer. Men en ting er surround og en helt anden er stereogengivelsen som du jo også selv er nået frem til  

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

Til Acer

Ja til surround har det en god lyd , og iforhold til de andre anlæg med tilsvarende små højttalere syntes jeg det er noget af det bedste , men prisen er også noget dyere end alt det andet ( man betaler meget for designet som jeg jo bl.a. også faldt for )

Til stereo er der himmel vidt forskel på det jeg har nu og så Bose , det eneste der godt kan ærgre mig lidt er, at jeg ikke for langtid siden fik taget mig sammen og købte det stereo anlæg  

Nu er pandoras æske åbnet så må vi se hvad det bringer med sig hen ad vejen  

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 01:49 | IP-adresse registreret  

Hej igen

Jeg hørte lige denne for fulde skrald inden jeg tog på arbejde:

Mand hvor er det bare en fornøjelse at hører god musik på et godt anlæg og jeg er bare helt vild med hende Tina Dickow og glæder mig helt vildt til konen og jeg skal se / hører hende på Vega den 3 december.

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

Hej igen.

I min søgen efter et nyt kabel , har jeg læst div. tråde og kommet frem til at Kimber 8 TC er det kabel for mig, jævnfør de beskrivelser i andre giver af kablet ( der er meget ens lydende ), der passer godt til den lyd jeg søger

Så nu har jeg bestilt det - og er nu bare meget spændt på hvordan lyden bliver  ( om lyden er som jeg forventer , eller om jeg overhovedet kan hører forskel på det jeg har nu og så det jeg får ) - Jeg bestilte det med Kimber bananas - ved godt i nok vil sige jeg burde prøve det først , men jeg syntes det er møg besværligt at få noget hjem på prøve og så plejer min intuation ikke at svigte mig  og hvis den gør - nå ja så skidt da så overlever jeg nok alligevel

Der stod på firmaets hjemme side at firmaet  kunne lave en "Cable burn in" af kablet for 15£ pr item når man bestiller kablet ( var ikke noget jeg bestilte ) , men hvad helt nøjagtigt er det de gør ?

Og tak til Bjørn B og andre for link til kablet.

Jeg er stadigvæk i mit Blues humør iøjeblikket og sidder her og lytter til en knald god blues skive der lige er kommet ind ad døren - så for dem det er til blues og ikke har hørt denne endnu , så se og få den købt

Det er bare lige min slags Blues.

<< Forrige Side af 37 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum