Forfatter |
|
Wilhelmsen Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 236
|
Sendt: 26 Marts 2009 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
OPDATERET Galleri på side 3!
Så blev det min tur til at bidrage med et par billeder.
LYD
- Forstærker/Processor - Audiolab 8000AP
- Monoblokke - 2 x Audiolab 8000M
- Cd-afspiller - Cambridge Azur 840C
- BD-afspiller - PS3
- Højttalere - Dali Euphonia MS4
- Højttalerkabler - Van Den Hul "The Cleartrack"
- Signalkabler (CD-afspiller --> Forstærker) - Qed Qunex 3
- Signalkabler (Processor --> Effekter) - Dan Acoustics
BILLEDE
- Projektor - BenQ W5000
- Lærred - Kingpin VFS200
- TV - Panasonic TX28-PS10F
- HDMI Kabler - Lindy Premium Gold 10 m.
Oversigtsbillede 1

Oversigtsbillede 2

BenQ W5000

Et oversigtsbillede af anlægget.

Kabeltilslutninger mm.

Den ene af de 2 stk's 8000M'er. Super musikalske effektblokke. Designet har ikke ændret sig siden de startede og det har lydfilosofien heller ikke. Det spiller bare MUSIK.

8000AP. Support for LPCM via HDMI.

PS3. Den bliver næsten udelukkende brugt som BD-afspiller.

Ny CD-afspiller.

Godt kabel, prisen taget i betragtning.

Mangler nogle bananstik.

Enheder og diskantmodul.

I profil.

Finish og logo.

Lærredet er monteret på vinkelbeslag, som er spraymalet i en mat sort farve pga. skråvægge.

Her ses monteringen.

Meget gedigen byggekvalitet til en meget lav pris. Selvet lærreddugen producerer også et ganske hæderligt billede.

Fjernsyn.

Kommentarer er meget velkomne! __________________ Galleri på 'hifi4all'
Galleri på 'minhembio'
|
Til top |
|
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 26 Marts 2009 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser rigtig lækkert ud, seriøst af to atten-årige, må man sige.. Hvordan filan ved i hvis er hvis? Kunne forestille mig en ordentlig kamp når man flytter hver til sit, om hvem der skal have hvad med   Anyways, det ser rigtig lækkert ud, og dejlig gennemtænkt, eneste punkt er at jeg tror i kunne få rigtig meget ud af at prøve en anden cd-afspiller, det tror jeg vil gavne meget i stereo..
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
haspalm Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 247
|
Sendt: 26 Marts 2009 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvem siger dog de skal flytte hver til sit - er vel en grund til at der er dobbeltseng ud for lærredet :)
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 26 Marts 2009 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor længe har i sparet for at få købt setupet?
__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|
Wilhelmsen Forum Bruger

|
Sendt: 26 Marts 2009 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
Ser rigtig lækkert ud, seriøst af to atten-årige, må man sige.. Hvordan filan ved i hvis er hvis? Kunne forestille mig en ordentlig kamp når man flytter hver til sit, om hvem der skal have hvad med 
Anyways, det ser rigtig lækkert ud, og dejlig gennemtænkt, eneste punkt er at jeg tror i kunne få rigtig meget ud af at prøve en anden cd-afspiller, det tror jeg vil gavne meget i stereo..
|
|
|
Det skal lige siges at vi er et kærestepar (dreng og pige), ved ikke om det lød som om det var en drengehybel, men nu har jeg penslet det lidt bedre ud i indlægget. __________________ Galleri på 'hifi4all'
Galleri på 'minhembio'
|
Til top |
|
|
Wilhelmsen Forum Bruger

|
Sendt: 26 Marts 2009 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
haspalm skrev:
hvem siger dog de skal flytte hver til sit - er vel en grund til at der er dobbeltseng ud for lærredet :) |
|
|
Præcis! 
|
Til top |
|
|
Wilhelmsen Forum Bruger

|
Sendt: 26 Marts 2009 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
hvor længe har i sparet for at få købt setupet?
|
|
|
Rigtig længe.. Der har ikke været plads til særlig mange udskejelser i MEGET lang tid. ..Men det er det hele værd.
|
Til top |
|
|
6000JGA Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
Sendt: 26 Marts 2009 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad synes i om jeres højtalerkabel? jeg har selv vdh the clearwater og synes ikke rigtigt de klær sig så godt med mine ikon. så vil gerne prøve at skifte om det vdh cs-122 hybrid :D
|
Til top |
|
|
Wilhelmsen Forum Bruger

|
Sendt: 26 Marts 2009 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
6000JGA skrev:
Hvad synes i om jeres højtalerkabel? jeg har selv vdh the clearwater og synes ikke rigtigt de klær sig så godt med mine ikon. så vil gerne prøve at skifte om det vdh cs-122 hybrid :D
|
|
|
Clearwateren er jo bare en singlewire-udgave af cleartracken, så tror ikke du vil opleve den store forskel hvis du skifter til det vi kører med. Jeg er personligt helt vild med dette kabel, fordi er så simpelt. Jeg er ikke meget for de hybrid og kulfiber modeller, fordi de behandler lyden på en måde, så det hele kommer til at lyde unaturligt og ikke tro mod indspilningerne - Sådan har jeg ihvertfald oplevet det. Cleartracken er meget åben på mit system, men halter slet ikke bassen. Det er faktisk en at dets største forcer. Men derfor kan det jo sagtens være, at det ikke harmonerer godt med dit system, og at det CS-122 vil kunne gøre sig godt på dit system.
|
Til top |
|
|
RAZZER Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 803
|
Sendt: 26 Marts 2009 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super fedt med at kunne dele passion med sin kæreste, tror mange herinde som ville ønske det samme, ja mig heriblandt. Ser rigtigt godt ud anlægget sådan et sæt euphonia er bare så lækre, sådan et sæt kan ikke andet end skabe romantik på soveværelset!!!
Nu har du vist soveværelse-anlægget så vil jeg gerne se det i stuen HEHE 
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 26 Marts 2009 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
kender godt det med at spare og så købe lidt efter lidt, men har du overvejet andet end VDH ?
__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|
Wilhelmsen Forum Bruger

|
Sendt: 26 Marts 2009 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
RAZZER skrev:
Super fedt med at kunne dele passion med sin kæreste, tror mange herinde som ville ønske det samme, ja mig heriblandt. Ser rigtigt godt ud anlægget sådan et sæt euphonia er bare så lækre, sådan et sæt kan ikke andet end skabe romantik på soveværelset!!!
Nu har du vist soveværelse-anlægget så vil jeg gerne se det i stuen HEHE 
|
|
|
hehe.. Ja, hun er vidst noget nær et enkeltstående tilfælde. 
hehe.. Hvis vi havde haft et stueanlæg der skulle overgå det her, så havde inkasso været her for længst. Sorry, du må nøjes med dette her.
|
Til top |
|
|
Wilhelmsen Forum Bruger

|
Sendt: 26 Marts 2009 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
kender godt det med at spare og så købe lidt efter lidt, men har du overvejet andet end VDH ? |
|
|
De bliver nok ikke siddende for stedse, men lige pt. så synes jeg de gør det rigtig godt og så får de lov at blive. Men der skal nok noget bedre på, på et tidspunkt.
|
Til top |
|
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 27 Marts 2009 kl. 06:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wilhelmsen skrev:
Rune|WildChild skrev:
Ser rigtig lækkert ud, seriøst af to atten-årige, må man sige.. Hvordan filan ved i hvis er hvis? Kunne forestille mig en ordentlig kamp når man flytter hver til sit, om hvem der skal have hvad med 
Anyways, det ser rigtig lækkert ud, og dejlig gennemtænkt, eneste punkt er at jeg tror i kunne få rigtig meget ud af at prøve en anden cd-afspiller, det tror jeg vil gavne meget i stereo..
|
|
|
Det skal lige siges at vi er et kærestepar (dreng og pige), ved ikke om det lød som om det var en drengehybel, men nu har jeg penslet det lidt bedre ud i indlægget. Det hele tilhører og begge. Vi har delt alle udgifter og købt næsten det hele sammen. Du får mig ikke til at sige hvordan vi deler det op hvis vi flytter fra hinanden. Det bringer uheld.. |
|
|
Ja, jeg troede det var en drengehybel, deraf mit spm  Men det er da fedt at du kan få hende med på vognen.. Min kæreste er også meget begejstret for vores, men her er det mig, der betaler løjerne  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
Sendt: 27 Marts 2009 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da op, jeg er misundelig!
Bare jeg kunne finde sådan en tøs.
Omvendt synes jeg virkelig, at vi unge er flot repræsenteret herinde. Det skal vi sgu også rose hinanden for. __________________
Guide til billedupload
|
Til top |
|
|
Wilhelmsen Forum Bruger

|
Sendt: 27 Marts 2009 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
Hold da op, jeg er misundelig! Bare jeg kunne finde sådan en tøs. Omvendt synes jeg virkelig, at vi unge er flot repræsenteret herinde. Det skal vi sgu også rose hinanden for. |
|
|
hehe.. Ja, hun er sgu sej!
Du har ret, der er virkelig nogle unge herinde som går op i det med liv og sjæl. Det er flot synes jeg __________________ Galleri på 'hifi4all'
Galleri på 'minhembio'
|
Til top |
|
|
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
Sendt: 27 Marts 2009 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wilhelmsen skrev:
Sveske skrev:
Hold da op, jeg er misundelig! Bare jeg kunne finde sådan en tøs. Omvendt synes jeg virkelig, at vi unge er flot repræsenteret herinde. Det skal vi sgu også rose hinanden for. |
|
|
hehe.. Ja, hun er sgu sej!
Du har ret, der er virkelig nogle unge herinde som går op i det med liv og sjæl. Det er flot synes jeg |
|
|
Jeg vil gerne melde mig ind i koret af unge med god smag...  Min kæreste har intet i mod det, men er heller ikke vildt begejstret!  Og som Rune, er det mig der betaler det hele... Mon vi skulle lave en ungdomsudgave af Ridderne...?  Og tillykke med alt det lækre grej i to, det ser bare rigtig hyggeligt ud, og der må være masser af vellyd. Er noget misundelig...  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
Til top |
|
|
den-studerende Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 220
|
Sendt: 28 Marts 2009 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
For satan hvor ser det bare godt ud... Jeg elsker det maskuline look audiolab har, der er bare noget råt over det  Tillykke med anlægget... og kæresten. Det lyder til at du har været heldig i begge tilfælde
__________________ the one who takes nothing,
gets nothing
|
Til top |
|
|
Morell Forum Bruger

Tidl. Neon^
Bruger siden: 28 Februar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 669
|
Sendt: 28 Marts 2009 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må lige spørge, hvorfor lige soveværelset og ikke i stuen??
Lidt aparte; "Skat, jeg går lige ind og ligger mig og lytter lidt musik under dynen....". I må tilbringe meget tid der siden??
__________________ Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
|
Til top |
|
|
Wilhelmsen Forum Bruger

|
Sendt: 28 Marts 2009 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neon^ skrev:
Jeg må lige spørge, hvorfor lige soveværelset og ikke i stuen??
Lidt aparte; "Skat, jeg går lige ind og ligger mig og lytter lidt musik under dynen....". I må tilbringe meget tid der siden?? |
|
|
Fordi vi er så unge, bor vi stadigvæk oppe på svigermors loft, så vi har kun det ene rum at gøre godt med Aparte, måske lidt. - Men for dævlen det er hyggeligt! __________________ Galleri på 'hifi4all'
Galleri på 'minhembio'
|
Til top |
|
|