Forfatter |
|
Ole_M Forum Bruger

Tidl. The Elite
Bruger siden: 18 Februar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1084
|
Sendt: 22 December 2009 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
dali1288 Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 149
|
Sendt: 22 December 2009 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
zico Forum Bruger

Bruger siden: 27 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 333
|
Sendt: 22 December 2009 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Slap af det vildt!
__________________ Det kan ikke undgås, at naboen også er med på en lytter.
|
Til top |
|
|
Ole_M Forum Bruger

Tidl. The Elite
|
Sendt: 22 December 2009 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hørte de JBL i Berlin forrige år, og det er det bedste system jeg nogensiden har hørt. Horndiskanter er normalt ikke mig, ligesom Klipsch heller ikke er det. Men JBLérne er ikke skarpe i lyden, men ultra detaljeret.  Ved ikke hvad de præcist koster, men jeg skulle ikke ha dem stående. Synes de er hæslig grimme og alt alt for dominerende. Så skulle man hvertfald ha et kæmpe rum. Mener vi fik at vide at højttalersystemet dernede kostede en million kroner (og det ligner meget dem der)
|
Til top |
|
|
sonny73 Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 338
|
Sendt: 22 December 2009 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
he he
der her der må være bare lyd i dem her... der er godt nok en pebert pris... jeg trå ikke jeg vil kune får lov af kone at stiler dem i stuen....men der er siker en af de ultimativer højtelere set man kan finder på marked idag
og så er der dejlig at se at der stå en "lille" velodyne DD15 sub samen med en system der koster milion ... så er jeg endnu mære gled at jeg også ejer såden en  __________________
|
Til top |
|
|
Jonas_h Udelukket fra forum

Jonas tager en pause!
Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 904
|
Sendt: 22 December 2009 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækkert udstyr! Men hvorfor i alverden har man valgt ikke også at køre en Everest som center når man nu endelig var ude og
bruge de summer? :)
|
Til top |
|
|
sonny73 Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 338
|
Sendt: 22 December 2009 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas_h skrev:
Lækkert udstyr! Men hvorfor i alverden har man valgt ikke også at køre en Everest som center når man nu endelig var ude og bruge de summer? :) |
|
|
he he Jonas
jeg vist at dene tråd vile veke din interasse ... jbl rules...... der er ren guf for en "horn"entusiest __________________
|
Til top |
|
|
Ole_M Forum Bruger

Tidl. The Elite
|
Sendt: 22 December 2009 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas_h skrev:
Lækkert udstyr! Men hvorfor i alverden har man valgt ikke også at køre en Everest som center når man nu endelig var ude og bruge de summer? :) |
|
|
Hvis Everest centeren er ligeså stor som de andre, så vil den jo ikke kunne være der i højden Jeg tror nu også jeg vil bruge en mere diskret center. Synes bare rummet er alt for lille. Jeg synes billedet er for lille, og komponenterne er presset sammen. Jeg kan bedre li en mere enkelhed, i stedet for bare at skulle mose det bedste udstyr ind på den der måde. Det der er så ikke det værste jeg har set.
Angående sub, så tror jeg faktisk at de brugte Everest subber nede i Berlin også. De er næsten ligeså kæmpe som de DD66000.
|
Til top |
|
|
Mkirkelund Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 201
|
Sendt: 22 December 2009 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Ole_M Forum Bruger

Tidl. The Elite
|
Sendt: 22 December 2009 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja men det er jo det jeg mener - det rum er alt for lille til de højttalere rent plads mæssigt. De klæder hvertfald ikke den biograf der efter min mening.
|
Til top |
|
|
Jblfan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 527
|
Sendt: 22 December 2009 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas_h skrev:
|
|
Array Centeren er ikke dårlig - sådan en har jeg haft sammen med mine K2S9800SE. Den blev solgt, da pludselig en var vild efter at få den til et komplet Array setup. Så nu går jeg og venter på at finde en JBL SK2-1000 "Hercules" center til en skarp pris - det er den store fra Synthesis. Den deler horn med K2S9800SE 'erne.
Så i øjeblikket må jeg nøjes med en LS Center og en Sub til at hjælpe. Det er faktisk osse OK, når man nu venter på "Hercules"
JBLfan __________________ MMmmmmm.... - JBL....
|
Til top |
|
|