| Sendt: 03 April 2013 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps - jeg så det sgu....
Rigtig godt, at der kom skik på den forstærker - og godt (og måske også lidt heldigt ) - at vi/jeg kunne lokalisere fejlen til den op-amp. Så er vi alle glade!
Du behøvede nu ikke at sætte min dåd op i Hollywood-størrelse - der er mange, der hver dag laver noget mere komplicerede operationer i elektronikken rundt omkring - haha.
Historien var jo, at "Ning" tiltroede mig evnen til at lave den - og det kunne jeg ikke (og var faktisk træt af det og ærgerlig over det) - jeg tænkte, at det var den fordømte op-amp, men kunne ikke selv fortsætte.
Jeg reparerer og servicerer mest mine egne Marantz-ting og de er alle af ældre dato end den PM-84II - og jeg følte mig lidt ude på moderne glatis og gav op - men rigtig godt, at du var sej og stædig og fik den bestilt og sat i -
Nu kan Marantz'en folde sig ud igen .
Og så ...bare lige en tanke.... Den op-amp er kendt for at være ustabil og blive defekt (ikke at det behøver at ske igen, men alligevel. Måske kunne det være en god ide at indkøbe en ekstra til 70 kroner og gemme den sikkert - i tilfælde af (Gud forbyde det), at der blev brug for sådan én igen.
Tak for de pæne ord!
Vh
Freddy
|