Bruger siden: 06 Oktober 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 28
Sendt: 04 November 2007 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
Hej jeg skal bruge et ganske bestemt firewire kabel men har ikke kunne finde en dansk forhandler. Det er nemmere at linke til den engelske forhandler jeg har fundet den hos så kan i se hvad det er.
Sendt: 04 November 2007 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
Ja nu har jeg bestilt 2 stk det er ret dyrt hvis man skal sende forsikret fra england men prisen er for 2 stk ca 25 pund ca 300 kr kunne ligeså godt ha købt et bundkort der havde stikket for de penge nå skidt pyt nu er det gjort der er der ikke noget at over
Sendt: 04 November 2007 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
Et asrock jeg havde helt nyt helt nyt hvor der desværre ikke er den header på men i HTPC kabinettet er der som det står i linket en firewire port. Derfor vil jeg jo gerne ha forbundet det. Tjekkede lige hvad den samlet pris blir incl veksling om osv på mit visa kort blir det ca 260-270 kr for 2 af de der Kabler alt ialt. Den må jo så være sådan. Så jeg har controller card til pci og kabinet og mobo uden header derfor det kabel.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum