| Sendt: 24 December 2010 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey HIFI4ALL
er ny herinde så ved ikke lige om mit indlæg ligger rigtigt men går ud fra min AMP-400 ligger under den her gruppe..
men jah har et kæmpe problem, købte nogle Tangent Millenium 200 højttalere og sikke en drøm, ved godt det er low-budget men f**k it i love it (3000kr).. men jah problemet er sådan set at når jeg tænder min McVoice AMP400 så siger den klik og så slår den fra.. så står den bare og summer uden at give noget som helst signal, hvis jeg så muter og slår til igen så kommer der lyd men så slår den fra igen.. Nogle gange hvis den er varm fx. så spiller den ganske fint og kan sagtens spille l**tet helt igennem uden noget som helst brok, bliver der så lige 5 grader køligere så er der problemer igen med at den slår fra så snart man skruer op eller bare tænder for anlægget (hvis den har været slukket, og skal bruge f**king 30min på at l**tet giver signal)0 ..
Åbnede for anlægget for at kigge lidt på organerne, men det ligner ikke umiddelbart der er nogle steder der er brændt af i anlægget, spoler osv ser fine ud, der er et relæ, som slår til og fra når man muter og det lyder lige akurat som den når den slår fra med den klik lyd.. men fatter ikke hvorfor den slår fra med de højttalere hva sker der..?? de har samme watt-effekt og OhM som mine gamle højttalere 250watt og 4-8 ohm..
og de spillede fint uden probs.. plz help.. går ikke ud fra det er de nye højjtalere da de er noget mere up-to-date i forhold til de gamle med henhold til sikringer osv..
__________________ It Got Chickenlegs..!!
|