| Forfatter |
|
eggers Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 414
|
| Sendt: 02 Januar 2011 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er der jo også CES i Las Vegas den 6–9 januar. Wadia har lovet at præsentere deres nye 121 DAC (det er den til $1000).
Xindak præsenterer deres 20th Foundation Anniversary
Series som ser pænt seriøs ud. Den kommer nok til at ligge på omkring 20k danske.
Jeg glæder mig til at høre den Wadia. Den ligger prismæssigt ret interessant.
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 02 Januar 2011 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, du skal ligefrem derover og øje og kaste et øre på lidt af hvert. Vi får vel et referat, ikke sandt? Hvad koster sådan en tur for dig egentlig?
__________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 02 Januar 2011 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
| Ok, du skal ligefrem derover og øje og kaste et øre på lidt af hvert. Vi får vel et referat, ikke sandt? Hvad koster sådan en tur for dig egentlig? |
|
|
Mon ikke han bare mener, at han glæder sig til at høre den, når den engang bliver tilgængelig herhjemme? Han har jo ikke skrevet noget om, at han skal derover.
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2011 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
allanowich skrev:
| Ok, du skal ligefrem derover og øje og kaste et øre på lidt af hvert. Vi får vel et referat, ikke sandt? Hvad koster sådan en tur for dig egentlig? |
|
|
Mon ikke han bare mener, at han glæder sig til at høre den, når den engang bliver tilgængelig herhjemme? Han har jo ikke skrevet noget om, at han skal derover.
|
|
|
Det var lidt for sjov. Men ellers synes jeg at det ligger lidt mellem linierne, at eggers skal derover, hvis man gør sig rigtig umage med at få det til at passe.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
eggers Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 414
|
| Sendt: 02 Januar 2011 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ha ha, nej jeg skal ingen steder. Grunden til jeg nævner det er fordi Wadia har sagt de ENDELIGT vil præsentere den. Det har
fandeme også taget et par år snart.
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2011 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
eggers skrev:
Ha ha, nej jeg skal ingen steder. Grunden til jeg nævner det er fordi Wadia har sagt de ENDELIGT vil præsentere den. Det har fandeme også taget et par år snart. |
|
|
Det skal jo laves ordentligt, ikke?  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Vincent. Branchemedlem

Lightnsound.dk
Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 02 Januar 2011 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Evt. kan en pre med indbygget dac også være det jeg jagter?.. Jeg her ikke fuldt så pokkers meget med i hifi det sidste års tid og der er jo nok sket en hel del inden for lige præcis dette domæne inden for det sidste år..
__________________ Jeg høre musik ikke teknik
|
| Til top |
|
| |
mhansen Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 688
|
| Sendt: 02 Januar 2011 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vincent. skrev:
| Evt. kan en pre med indbygget dac også være det jeg jagter?.. Jeg her ikke fuldt så pokkers meget med i hifi det sidste års tid og der er jo nok sket en hel del inden for lige præcis dette domæne inden for det sidste år.. |
|
|
Nu er det ikke for at rose mit eget udstyr, men da jeg fik min BCA DAC, sagde Karsten (Studiosound) at jeg skulle gå uden om min Belles 28A forforstærker. Jeg tænkte ja ja, han snakker.
Belles forforstærkeren har været min lille øjesten siden jeg fik den, og betragtet den som kronen i mit setup, og pga. lidt kabel problemer ikke kunne jeg køre uden om min Belles forforstærker den første uge. Da det blev fikset må sige at jeg blev lidt rystet over hvor meget bedre det blev da jeg efterfølgende kørte direkte fra DAC'en ned i effektforstærkerne. WOW
Så nu er der et stk. Belles der bare står og kigger misundeligt på den der dumme DAC
|
| Til top |
|
| |
Vincent. Branchemedlem

Lightnsound.dk
|
| Sendt: 02 Januar 2011 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
@mhansen den dumme dac lyder mere og mere tiltalende.. Hvad består resten af dit setup af?
|
| Til top |
|
| |
ICEP Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 38
|
| Sendt: 02 Januar 2011 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nagras nye DAC bruger vist også Anagram Sonic2 teknologi, koster den ikke omk. 80KKr. ? __________________ BS
|
| Til top |
|
| |
Vincent. Branchemedlem

Lightnsound.dk
|
| Sendt: 02 Januar 2011 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ICEP Jeg ved ikke hvorvidt nagra bruger denne teknologi.. Men priser lyder rigtig ud fra det navn der står på kassen..
|
| Til top |
|
| |
mhansen Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 688
|
| Sendt: 02 Januar 2011 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Morell Forum Bruger

Tidl. Neon^
Bruger siden: 28 Februar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 669
|
| Sendt: 02 Januar 2011 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad skal man slippe for BCA´en??
__________________ Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
|
| Til top |
|
| |
mindburst Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juni 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 02 Januar 2011 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg blev lige lidt interesseret da jeg så du havde et Lynx lydkort, jeg er selv lidt computer kyndig  men kendte
ikke lige umiddelbart til det mærke, så jeg tjekkede lige på nettet. Hold da kæft et pebret lydkort, et rent digital PCIe lydkort
uden nogen form for analog signal behandling... 7000 kroner er jo også en slags penge
Men fedt at du giver den gas med alternative setups :) __________________ Mvh Mindburst
|
| Til top |
|
| |
ICEP Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 38
|
| Sendt: 03 Januar 2011 kl. 07:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sidst jeg spurgte kostede Blue Cheese Audio DAC`en Kr. 30K. Når introperioden er over, stiger den vist betragteligt.
Det er med at få nogle stykker på markedet, så der kan komme noget feedback. __________________ BS
|
| Til top |
|
| |