| Sendt: 02 Januar 2011 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har søgt lidt rundt på forummet og har da også fundet nogle emner som handler om det samme som jeg vil spørge jer om. Dog er jeg ny indenfor dette område og skal nok have tingene skåret lidt ud i pap, evt. henvis vha. links.
Jeg står i det problem at jeg ikke gider at rejse mig hver gang jeg skal skifte sang på min computer.
Derfor søger jeg en controller (f.eks. IPAD) som jeg kan sidde i sofaen med, og styre hele mit bibliotek.
Min viden om IPAD'en er meget begrænset men jeg ved at den kun kan bruges i forbindelse med Itunes. Dette er ikke en løsning for mig da jeg ikke kan fordrage Itunes samt programmet kan ikke afspille FLAC filer.
Hvilke muligheder har jeg??
- Er det mulig at hente andre programmer til IPAD'en som gør det muligt at styre andre MP3 programmer på computeren?
- Skal jeg ud at finde en helt trejde løsning?
Ser meget frem til jeres hjælp. Bruger i øjeblikket Winamp som afspiller.
Computeren skal fungere som "lager" Det er derfor ikke nødvendigt at controlleren har meget hukommelse. Samt computeren skal også være den del som er forbundet til anlægget via DAC. Det er derfor kun selve program styringen der skal være trådløs.
|