| Sendt: 02 Oktober 2007 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Jeg er ny her på foraet, så jeg ved ikke om dette har været oppe at vende tidligere.
Jeg er i den situation, at jeg er flyttet i ny lejlighed og i den forbindelse skal have rigget mit TV og Stereoanlæg op.
Jeg har kabel-tv+radio så der er en lille box i stuen, hvor der er coaxial-stik til hhv. tv og radio (og et til internettet). Jeg kunne tænke mig at vide, om det er muligt at købe en transmitter som man kan stikke i tv-stikket og så sende signalet til ens TV uden st skulle trække en masse ledning. Mere interessant er det, om man kan få noget lignende til radio-stikket. Jeg har et Beocenter et-eller-andet (Overture - men uden båndafspiller, 2300?).
Sidst, men ikke mindst. Jeg er meget facineret af B&O's aktive højttalere, men jeg er blevet skide sur over, at man nu skal trække TO ledninger frem for en, nemlig strøm og signal-kablet. Så kom jeg til at tænke på, om der findes en eller anden transmitter til det også. F.eks. at man sætter et aggregat ned i audio-ud i anlægget og så en reciever i hver af højttalerne (BeoLab 6000), så man er fri for at trække de skide ledninger.
Ja, det er mange spørgsmål. Er der nogen som kan hjælpe mig?
Mvh,
Nikolaj
|