Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 10:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: trådløse sendere til radio (og tv) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nwinther
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 02 Oktober 2007 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

Hej. Jeg er ny her på foraet, så jeg ved ikke om dette har været oppe at vende tidligere.

Jeg er i den situation, at jeg er flyttet i ny lejlighed og i den forbindelse skal have rigget mit TV og Stereoanlæg op.

Jeg har kabel-tv+radio så der er en lille box i stuen, hvor der er coaxial-stik til hhv. tv og radio (og et til internettet). Jeg kunne tænke mig at vide, om det er muligt at købe en transmitter som man kan stikke i tv-stikket og så sende signalet til ens TV uden st skulle trække en masse ledning. Mere interessant er det, om man kan få noget lignende til radio-stikket. Jeg har et Beocenter et-eller-andet (Overture - men uden båndafspiller, 2300?).

Sidst, men ikke mindst. Jeg er meget facineret af B&O's aktive højttalere, men jeg er blevet skide sur over, at man nu skal trække TO ledninger frem for en, nemlig strøm og signal-kablet. Så kom jeg til at tænke på, om der findes en eller anden transmitter til det også. F.eks. at man sætter et aggregat ned i audio-ud i anlægget og så en reciever i hver af højttalerne (BeoLab 6000), så man er fri for at trække de skide ledninger.

Ja, det er mange spørgsmål. Er der nogen som kan hjælpe mig?

Mvh,

Nikolaj

Til top Vis nwinther's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nwinther

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes