Forfatter |
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 13 Juni 2007 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cyber-Frog skrev:
Går op uden at læse, tager den på gefühl. :) |
|
|
'
jeg skulle fremlægge noget tysk idag, jeg begyndte i går kl 19.00 Men jeg fik mega ros 
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
Sendt: 13 Juni 2007 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
Cyber-Frog skrev:
|
|
'
jeg skulle fremlægge noget tysk idag, jeg begyndte i går kl 19.00 Men jeg fik mega ros 
|
|
|
Ja, man kan altid improvisere, men hvis man står til en studentereksamen og man ved at læse nogle ekstra timer kan gå fra eks. 8 til 10 er de ekstra timer givet ret godt ud.
Jeg har forresten fået gjort rent og ryddet op herinde, så Dalierne er ikke bogreoler mere 
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 18 Juni 2007 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
Satanion skrev:
Cyber-Frog skrev:
|
|
'
|
|
|
Ja, man kan altid improvisere, men hvis man står til en studentereksamen og man ved at læse nogle ekstra timer kan gå fra eks. 8 til 10 er de ekstra timer givet ret godt ud.
Jeg har forresten fået gjort rent og ryddet op herinde, så Dalierne er ikke bogreoler mere 
|
|
|
hvor fanden har du så gjort af alt dit l**t ? ( bøgerne ) 
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juni 2007 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
I tasker under bordet. Jeg skal heldigvis snart afl. de 50 kg bøger.
|
Til top |
|
|
Kiilsgaard Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 297
|
Sendt: 20 Juni 2007 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har udstyr der ligner meget dit og spurgte faktisk også dig tilråds da jeg købte min Classic 6.6B.
Nu kan jeg så give et råd til en markant forbedring af din cd-afspiller. Prøv at sætte en Audio Alchemy DAC (f.eks. 1.0 eller XDP) mellem din cd og amp. Det giver utroligt meget. Læs evt. den anmeldelse jeg jeg og Zorblug har lavet af AA 1.0 eller se i min tråd (link i signatur). __________________ Classic 6.6b
Classic 01b
AA xdp dti ps2
Dali Helicon 300
VDH CW(ht kabel)
Via Blue(signalkabel)
Mit setup
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 20 Juni 2007 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kiilsgaard, jeg kan skam godt huske at jeg har vist dig den gyldne vej til Classic  og jeg har skam også kigget i din tråd, dine H300 er utroligt smukke, og det er spændende at se hvad du har fundet på hen af vejen. Derfor har jeg selvfølgelig også lagt mærke til de roser du kaster efter din DAC. Jeg må indrømme jeg aldrig har læst eller interesseret mig så meget om/for DAC, jeg ved i grunden ikke hvorfor, når folk siger der er en så stor lydforbedring at hente ved at bruge en. Jeg vil da overveje en DAC næste gang jeg skal invistere i noget nyt til stereo-delen af anlægget. Jeg er kommet til det stykke af vejen nu hvor jeg bare nyder mit anlæg hver dag, og jeg har i grunden ikke nogen idéer om nyt pt. men derfor kan man jo altid snuse lidt rundt og se på nye og/eller andre ting end det man har stående
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 20 Juni 2007 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
... Jeg er kommet til det stykke af vejen nu hvor jeg bare nyder mit anlæg hver dag, og jeg har i grunden ikke nogen idéer om nyt pt. men derfor kan man jo altid snuse lidt rundt og se på nye og/eller andre ting end det man har stående |
|
|
Ascari dog... Det er altså ikke sundt IKKE at have nye idéer  Hvad med en plov?  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 20 Juni 2007 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Ascari skrev:
... Jeg er kommet til det stykke af vejen nu hvor jeg bare nyder mit anlæg hver dag, og jeg har i grunden ikke nogen idéer om nyt pt. men derfor kan man jo altid snuse lidt rundt og se på nye og/eller andre ting end det man har stående |
|
|
Ascari dog... Det er altså ikke sundt IKKE at have nye idéer Hvad med en plov?  |
|
|
Jeg ved nu ikke, synes nye idéer mange gange ender med at blive dyre. Sidst jeg var inde i HFK groede jeg nærmest fast i stolen foran Dali Mentor 6 (sjovt nok ikke ) de stakkels sælgere troede at jeg havde de 18k der skulle til at tage sættet med hjem, og de blev ved med at skifte cd'er til andet musik fordi jeg manglede bas i forhold til 850'erne 
Uha, jeg har skam tænkt på at få en pladespiller, sådan én burde kunne findes på en genbrugsstation eller sådan noget, så det er ikke utænkeligt at jeg lader den idé løbe afsted med mig, jeg har faktisk været ude og kigge efter en pladespiller for nogle måneder siden, men jeg fandt ikke en og indtil idag havde jeg faktisk ikke tænkt mere over det 
Men jeg tror det er godt til tider at sætte sig ned og tænke over hvor godt det hele lyder og så forestille sig hvordan naboen mon klare sig når man aldrig hører ham spille musik, selvom han tit hører dig?
Hvis jeg kan holde denne stil bliver jeg jo rig 
|
Til top |
|
|
Kiilsgaard Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juni 2007 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder da super at du nyder dit setup. Det er vel det vigtigste at huske på med vores lille hobby her, at side og nyder musikken.
Ikke fordi jeg vil få dig ud og købe dig fattig, men jeg har været ved at lave en anmeldelse af en forforstærker (anmeldelsen er ikke helt færdigt redigeret, men kommer snart). Det var meget tydeligt at der hvor 6.6 har sin svageste side var netop forforstærkeren. Effektdelen bliver ved at at være utroligt god i forhold til prisen. Så jeg overvejer at investere i en forforstærker, men det er nok ikke så aktuelt for dig, med din surround del. __________________ Classic 6.6b
Classic 01b
AA xdp dti ps2
Dali Helicon 300
VDH CW(ht kabel)
Via Blue(signalkabel)
Mit setup
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juni 2007 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, den eneste der får mig ud og købe mig fattig er mig selv 
Jeg ved nu ikke helt med den forforstærkerdel i Classic'en, til prisen tror jeg ikke man kan få noget tilsvarende, men ja, det kan da altid blive bedre.
Og det er faktisk aktuelt for mig, da jeg kun bruger min forforstærkerdel i Denonen under surround, når jeg hører musik bruger jeg kun Classic'en som forstærker, det var derfor jeg købte en intg. forstærker. Men jeg vil se frem til din anmeldelse af den forforstærker, smid endelig en besked når den er færdig.
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 21 Juni 2007 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selvfølgelig sad du længe og lyttede til Mentor 6, det er jo en fantastisk højttaler   Hehe fik jeg lige sat en idé i hovedet på dig?  Så tjek evt. denne her: http://www.audiotuning.com/images/Project/rpm5sp.jpg Project RPM 5, den er super sexet  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|
Kiilsgaard Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juni 2007 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den forforstærker jeg har anmeldt ligger noget over mit budget, men det er jo altid sjovt at høre hvad man kunne få hvis man havde flere pange på budgettet. __________________ Classic 6.6b
Classic 01b
AA xdp dti ps2
Dali Helicon 300
VDH CW(ht kabel)
Via Blue(signalkabel)
Mit setup
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juni 2007 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg skal nok sige til hvis jeg finder den til en hund på en genbrugsstation 
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juni 2007 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kiilsgaard skrev:
Den forforstærker jeg har anmeldt ligger noget over mit budget, men det er jo altid sjovt at høre hvad man kunne få hvis man havde flere pange på budgettet. |
|
|
Hmm... Okay, mener du at du mangler noget i lyden siden du prøver så meget forskelligt?
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 25 September 2007 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja hvad skal jeg sige... Jeg har tænkt på denne kasse hele dagen og nu er den endeligt kommet hjem   Kassen er dog ikke så interessant, så jeg så lige hvad der var i den.  Her har vi Panasonic TH42PV70 Ja, det bette 28" havde ikke meget at sige, jeg kan forhåbenligt finde et nyt godt hjem til det.  Billedet er kanont flot.  Undskyld rodet, men jeg har haft andet at tænke på den senere tid.  Dejligt flat, og meget mere stilfuldt end det gamle CRT tv.  Foden der kom med tv'et er meget elegant, og den vejer også en del.  Desværre suger det en del støv til sig, men det kan man jo altid ordne senere. Jeg har hørt noget om at man ikke kan bruge en normal klud, har det noget på sig? Ja jeg har lige fået sat det hele til og taget billederne, så jeg vil vente lidt med flere kommentare, men derfor må I gerne fortælle hvad I mener.
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 25 September 2007 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
nice tv, skal det forblive stående på fod eller skal det op på væggen? __________________ mvh
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 25 September 2007 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg regner med at det bliver stående på fod. Væggen er kun 7 cm tyk, og jeg tror det vil komme for højt op hvis jeg skal have det til at hænge. Den eneste grund til at det skal hænge er at jeg så kan bruge den øverste hylde evt. til min Center, ellers er det lige meget, og da jeg mener at det kommer for højt op hvis den kommer 15 cm højere op bliver det nok stående. Jeg synes nu også det er godt som det er nu.
|
Til top |
|
|
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
Sendt: 25 September 2007 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med tv'et, har selv købt samme tv for 4 dage siden, det er lækkert at gå fra et 32" CRT til det her 42" Plasma tv.
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 25 September 2007 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker  Har du fået set nogle film på det? Jeg synes især billedet er godt på dvd, der slår den klart mit gamle tv, farverne er bare SÅ klare...
|
Til top |
|
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 25 September 2007 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
OP PÅ VÆGGEN!!!  Ej, det ser rigtig lækkert ud.. Men synes det ser lidt skørt ud når der står sådan et fladskærmstv i den størrelse på sådan et møbel.. TILLØK ME ET
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|