Forfatter |
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 21 Maj 2008 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
Tja ...

Jeg ved sgu ikke helt hvad den gamle mener med det her???!?!
|
|
|
At du skal gøre rent 
|
Til top |
|
|
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Ascari, En lækkert anlæg du har skrabet sammen. og Dali 850 er jo en rigtig fed højtaler! Men jeg tænkte på, hvad gjorder du ved den Gamle JVC forstærker? __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker Lou :) Den solgte vi desværre, vi havde ikke plads til at den bare stod. 2 måneder senere købte de gamle sommerhus, med tilhørende plastik væg anlæg. Damn vi har fortrudt salget. Kunne du ellers godt tænke dig sådan en til at trække et sæt speakers? Den spillede godt må jeg sige
|
Til top |
|
|
LouBP Forum Bruger

|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
Takker Lou :)
Den solgte vi desværre, vi havde ikke plads til at den bare stod. 2 måneder senere købte de gamle sommerhus, med tilhørende plastik væg anlæg. Damn vi har fortrudt salget.
Kunne du ellers godt tænke dig sådan en til at trække et sæt speakers? Den spillede godt må jeg sige 
|
|
|
Selfølgelig kunne jeg tænke mig den Den så meget spændene ud, og man kan jo aldrig få for meget vintage hifi Forfærdelige er de, de skide plastik væg anlæg, lige til at pille ned og smide ud. Forstår godt nok godt i har fortrudt det salg __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, men sådan er det, nu havde den stået i 1½ år uden at blive brugt ... Og man kan altid finde noget brugt til ingen penge der fint kan trække et par mindre ht'ere. Hvis jeg skulle lege med vintage havde jeg gået efter noget Tandberg eller Luxman.
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
             jeg ved da godt at der er mange herinde der tror der findes noget bedre end Dali 850 haha. Det er sødt, men forkert... Slaglængden i de basser er utrolig, og hvis man sparker los en dag og vrider 1 kW igennem dem så bliver der altså pumbet noget luft ud af basrefleksportene omme bagpå. Det er også svaret på at en sub er overflødig på mit værelse, og hvorfor mine genboer hygger sig med min bas i deres stuer      Jeg har bemærket at der ikke er sket noget som helst nyt, udover at lyset falder noget nær perfekt ind på nogle af billederne :) Jeg flytter snart, og derfor vil jeg lige have disse, sidste billeder af mit gude-setup, det har jeg bare været glad for. Hvad der kommer til at ske indenfor de næste 12 måneder ved jeg ikke, jeg håber det bedste for mine 850'ere og mit Classic. Desværre skal jeg nok til at ned drosle, 4x 6½" basser i bagkanalerne er nok ikke realistisk på et kollegium, desværre.
|
Til top |
|
|
Rappo Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 375
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ville da være syndt at skille sig af med de fine 850'ere.  Bortset fra det - sidder der så ikke 8" enheder i dem eller er det mig der husker helt forkert?
__________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
Head-Fi: Heed Canamp, Cambridge DacMagic, FiiO E10, HiFiMAN HE-400, Fischer Audio FA-003, Sennheiser HD25-1 mkII & Superlux HD-662.
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det ville være synd, jeg håber også der er plads under dynen til dem  Jov, der er 4x8" basser i et sæt. Det var baght'erne jeg snakkede om da jeg skrev 4x6½" basser, jeg snork sov bare, og glemte at skrive at det var bagkanalerne hehe. Takker for den vågne kommentar, det er rettet nu
|
Til top |
|
|
Deeablo Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 579
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari....
Megadeth...og classic???
HOAH!, men er lyden ikke lige skarp nok? Skinger...skrap og skarp tænker jeg...
BTW er skam selv Megadeth fan  __________________ Electrocompaniet eci-2
Xindak Muse 1.2 (usa)
Audio Innovations alto
Nordost flatline
kommer snart Audiovector MI3
|
Til top |
|
|
LouBP Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2008 kl. 01:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
LouBP skrev:
Ascari skrev:
Den solgte vi desværre, vi havde ikke plads til at den bare stod. 2 måneder senere købte de gamle sommerhus, med tilhørende plastik væg anlæg. Damn vi har fortrudt salget.
Kunne du ellers godt tænke dig sådan en til at trække et sæt speakers? Den spillede godt må jeg sige 
|
|
|
Selfølgelig kunne jeg tænke mig den Den så meget spændene ud, og man kan jo aldrig få for meget vintage hifi Forfærdelige er de, de skide plastik væg anlæg, lige til at pille ned og smide ud. Forstår godt nok godt i har fortrudt det salg
|
|
|
Jep, men sådan er det, nu havde den stået i 1½ år uden at blive brugt ...
Og man kan altid finde noget brugt til ingen penge der fint kan trække et par mindre ht'ere.
Hvis jeg skulle lege med vintage havde jeg gået efter noget Tandberg eller Luxman.
|
|
|
Tandberg min røv, Luxman thumbs up Tandberg er en døgnflue, det¨går over __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
Til top |
|
|
chubbz Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
Sendt: 25 Maj 2008 kl. 01:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er virkelig et lækkert setup du har der. Jeg har selv haft 850'erne og synes det er en af de bedste højttalere der findes til prisen.
Super!!!
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2008 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
Ascari skrev:
LouBP skrev:
Ascari skrev:
Den solgte vi desværre, vi havde
ikke plads til at den bare stod. 2 måneder senere købte de gamle
sommerhus, med tilhørende plastik væg anlæg. Damn vi har fortrudt
salget.
|
|
|
Selfølgelig kunne jeg tænke mig den Den så meget spændene ud, og man kan jo aldrig få for meget vintage hifi Forfærdelige
er de, de skide plastik væg anlæg, lige til at pille ned og smide ud.
Forstår godt nok godt i har fortrudt det salg
|
|
|
Jep, men sådan er det, nu havde den stået i 1½ år uden at blive brugt ...
Og man kan altid finde noget brugt til ingen penge der fint kan trække et par mindre ht'ere.
Hvis jeg skulle lege med vintage havde jeg gået efter noget Tandberg eller Luxman.
|
|
|
Tandberg min røv, Luxman thumbs up Tandberg er en døgnflue, det¨går over |
|
|
Ja, du har nok ret, det er et modefænomen 
Deeablo skrev:
Ascari....
Megadeth...og classic???
HOAH!, men er lyden ikke lige skarp nok? Skinger...skrap og skarp tænker jeg...
BTW er skam selv Megadeth fan  |
|
|
Uha, jeg lover dig at det er noget der rykker! Den guitar er tilpas hård til at lyden er RÅ, og den bliver serveret yderst troværdigt så man selv står og spiller med  . Megadeth, Metallica Rammstein, ja bare heavy bliver leveret yderst kompetent, det er virkeligt lækkert. Det eneste problem er at det bare indbyder til at spille endnu højere hele tiden
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2008 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
chubbz skrev:
Det er virkelig et lækkert setup du har der. Jeg har selv haft 850'erne og synes det er en af de bedste højttalere der findes til prisen.
Super!!!
|
|
|
Jov tak. Og du har helt ret, det er helt sikkert noget af det bedste allround til under 5k. Og de skal bare have en fornuftigt og kraftig forstærker, så spiller de med liv og glade dage
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 10 September 2009 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt nyt er der sket siden sidst, og jeg vil da se om jeg ikke kan få smidt nogle flere billeder herind når jeg har dem. Jeg har dog et billede af nogle "platter" jeg faldt over til en net sum da jeg var ude at rejse for nogle uger siden. Metallet er af en speciel legering og gummiet skulle være ideal til at absorbere vibrationer, selv voldsomme vibrationer under kraftigt tryk, meget mere end hvad mine højttalere belaster dem med. Jeg havde problemer da mine sokler er monteret med spikes, og da jeg er flyttet i lejlighed med trægulv er det ikke den bedste kombi. Derfor har mine ht'ere stået på udskåret kork i næsten 1 år inden jeg fandt den rigtige løsning på problemet.
|
Til top |
|
|