Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. maj 2025 | 10:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Ascari’s Two Towers! Lidt nyt side 11 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 11
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 21 Maj 2008 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

Ascari skrev:
Tja ...

Jeg ved sgu ikke helt hvad den gamle mener med det her???!?!

At du skal gøre rent

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift

LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Hej Ascari, En lækkert anlæg du har skrabet sammen. og Dali 850 er jo en rigtig fed højtaler! Men jeg tænkte på, hvad gjorder du ved den Gamle JVC forstærker?

All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 15:42 | IP-adresse registreret  

Takker Lou :)

Den solgte vi desværre, vi havde ikke plads til at den bare stod. 2 måneder senere købte de gamle sommerhus, med tilhørende plastik væg anlæg. Damn vi har fortrudt salget.

Kunne du ellers godt tænke dig sådan en til at trække et sæt speakers? Den spillede godt må jeg sige
Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari

LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Maj 2008 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

Ascari skrev:

Den solgte vi desværre, vi havde ikke plads til at den bare stod. 2 måneder senere købte de gamle sommerhus, med tilhørende plastik væg anlæg. Damn vi har fortrudt salget.

Kunne du ellers godt tænke dig sådan en til at trække et sæt speakers? Den spillede godt må jeg sige

Selfølgelig kunne jeg tænke mig den Den så meget spændene ud, og man kan jo aldrig få for meget vintage hifi Forfærdelige er de, de skide plastik væg anlæg, lige til at pille ned og smide ud. Forstår godt nok godt i har fortrudt det salg

All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Maj 2008 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

LouBP skrev:

Ascari skrev:

Selfølgelig kunne jeg tænke mig den Den så meget spændene ud, og man kan jo aldrig få for meget vintage hifi Forfærdelige er de, de skide plastik væg anlæg, lige til at pille ned og smide ud. Forstår godt nok godt i har fortrudt det salg

Jep, men sådan er det, nu havde den stået i 1½ år uden at blive brugt ...

Og man kan altid finde noget brugt til ingen penge der fint kan trække et par mindre ht'ere.

Hvis jeg skulle lege med vintage havde jeg gået efter noget Tandberg eller Luxman.

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Maj 2008 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

jeg ved da godt at der er mange herinde der tror der findes noget bedre end Dali 850 haha. Det er sødt, men forkert...

Slaglængden i de basser er utrolig, og hvis man sparker los en dag og vrider 1 kW igennem dem så bliver der altså pumbet noget luft ud af basrefleksportene omme bagpå. Det er også svaret på at en sub er overflødig på mit værelse, og hvorfor mine genboer hygger sig med min bas i deres stuer

Jeg har bemærket at der ikke er sket noget som helst nyt, udover at lyset falder noget nær perfekt ind på nogle af billederne :)

Jeg flytter snart, og derfor vil jeg lige have disse, sidste billeder af mit gude-setup, det har jeg bare været glad for. Hvad der kommer til at ske indenfor de næste 12 måneder ved jeg ikke, jeg håber det bedste for mine 850'ere og mit Classic. Desværre skal jeg nok til at ned drosle, 4x 6½" basser i bagkanalerne er nok ikke realistisk på et kollegium, desværre.

Rappo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2007
Lokalitet: Odense
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Det ville da være syndt at skille sig af med de fine 850'ere. 

Bortset fra det - sidder der så ikke 8" enheder i dem eller er det mig der husker helt forkert?

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Maj 2008 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

Ja, det ville være synd, jeg håber også der er plads under dynen til dem 

Jov, der er 4x8" basser i et sæt.

Det var baght'erne jeg snakkede om da jeg skrev 4x6½" basser, jeg snork sov bare, og glemte at skrive at det var bagkanalerne hehe.

Takker for den vågne kommentar, det er rettet nu

Deeablo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Ascari....

Megadeth...og classic???

HOAH!, men er lyden ikke lige skarp nok? Skinger...skrap og skarp tænker jeg...

BTW er skam selv Megadeth fan Clap

Nordost flatline
kommer snart Audiovector MI3
Til top Vis Deeablo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Deeablo

LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Maj 2008 kl. 01:35 | IP-adresse registreret  

Ascari skrev:
LouBP skrev:

Ascari skrev:

Og man kan altid finde noget brugt til ingen penge der fint kan trække et par mindre ht'ere.

Hvis jeg skulle lege med vintage havde jeg gået efter noget Tandberg eller Luxman.

Tandberg min røv, Luxman thumbs up Tandberg er en døgnflue, det¨går over

All Vintage

Billedeupload guide

chubbz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 25 Maj 2008 kl. 01:42 | IP-adresse registreret  

Det er virkelig et lækkert setup du har der.
Jeg har selv haft 850'erne og synes det er en af de bedste højttalere der findes til prisen.

Super!!!
Til top Vis chubbz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chubbz

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Maj 2008 kl. 20:32 | IP-adresse registreret  

LouBP skrev:
Ascari skrev:
LouBP skrev:

Ascari skrev:

Tandberg min røv, Luxman thumbs up Tandberg er en døgnflue, det¨går over

Ja, du har nok ret, det er et modefænomen

Deeablo skrev:

Ascari....

Megadeth...og classic???

HOAH!, men er lyden ikke lige skarp nok? Skinger...skrap og skarp tænker jeg...

BTW er skam selv Megadeth fan Clap

Uha, jeg lover dig at det er noget der rykker! Den guitar er tilpas hård til at lyden er RÅ, og den bliver serveret yderst troværdigt så man selv står og spiller med . Megadeth, Metallica Rammstein, ja bare heavy bliver leveret yderst kompetent, det er virkeligt lækkert. Det eneste problem er at det bare indbyder til at spille endnu højere hele tiden

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Maj 2008 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

chubbz skrev:
Det er virkelig et lækkert setup du har der.
Jeg har selv haft 850'erne og synes det er en af de bedste højttalere der findes til prisen.

Super!!!

Jov tak. Og du har helt ret, det er helt sikkert noget af det bedste allround til under 5k. Og de skal bare have en fornuftigt og kraftig forstærker, så spiller de med liv og glade dage

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 September 2009 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

Lidt nyt er der sket siden sidst, og jeg vil da se om jeg ikke kan få smidt nogle flere billeder herind når jeg har dem.

Jeg har dog et billede af nogle "platter" jeg faldt over til en net sum da jeg var ude at rejse for nogle uger siden. Metallet er af en speciel legering og gummiet skulle være ideal til at absorbere vibrationer, selv voldsomme vibrationer under kraftigt tryk, meget mere end hvad mine højttalere belaster dem med. Jeg havde problemer da mine sokler er monteret med spikes, og da jeg er flyttet i lejlighed med trægulv er det ikke den bedste kombi. Derfor har mine ht'ere stået på udskåret kork i næsten 1 år inden jeg fandt den rigtige løsning på problemet.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 11
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes