Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 18:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: Tonen i debatforum’et (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 29 Marts 2006 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Halløj i Hificyberspace!

Synes i man skal holde sin mund, hvis man er dybt uenig, f.eks. om noget musik er godt eller ej? Det kunne ligeså godt handle om en subwoofer osv. osv.....

Jeg synes ikke selv det er et problem, når nogen har en anden musiksmag end mig, og giver udtryk for dette....det gør at musikere ikke hypes. Jeg bruger bruger nemlig selv hifi4all til at lade mig inspirere til nyt musik, og jeg synes selv det er rart når det ikke bliver en stor "klappen hinanden på skuldrene"-sesion, over hvor fed den musik egentlig lige er....

Jeg synes, (min holdning), at det først bliver et problem, når det går hen og bliver personligt...hvorfor tage det så tungt, at alle ikke er enige?

Mvh. Peter
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 29 Marts 2006 kl. 08:41 | IP-adresse registreret  

Det skal du nok bare tager med et gram salt .

Husk på det er jo danmark du lever i , der lever vi af brok .

Alt musik er godt , alle der forsøger at glæde andre er godt , derfor er musik godt .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Sendt: 29 Marts 2006 kl. 08:55 | IP-adresse registreret  

Jeg må indrømme, jeg aldrig har forstået hvorfor folk kan fare i flint over dette og hint på dette forum. Ej heller forstår jeg den afstumpede artikulation der lægges for dagen af visse debatører. Det er jo basalt set plader og radioer det handler om. Hverken verdensfred, storpolitiske kriser, død eller ødelæggelse. Jeg kan ikke finde noget ved hifi der retfærdigør den fremturen der af visse fremlægges. Det skulle da lige være hvis folk tilråder at gøre noget ulovligt eller farligt.

Det er en skam. Der er alt for meget ligegyldigt bavl i diverse tråde.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 29 Marts 2006 kl. 09:45 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes egentlig at tonen på Hifi4all er noget bedre end mange af trådene på Usenet, hvor jeg også læser en del.

Det kan være svært for mange, at fralægge sig den almindelige jargon, der på nettet ikke altid suppleres med en smiley med glimt i øjet.

Det sprog, der i normal tale, indeholder en masse kropssprog, og indforstået overdrivelse, kan meget let virke overdrevent på nettet.

Det er svært for mange, at udtrykke sig på nettet, hvor de kun har ordene til at udtrykke sig med. Derfor tror jeg også man skal tage personangreb mindre alvorligt på nettet, selvom det kan være svært. Tit mener folk det ikke personligt, men kommer alligevel til at skrive på en flertydig måde, der let kan virke sådan.

Tonen her på sitet, syntes jeg generelt er utrolig god nu, og meget bedre end for et halvt år siden. 

Mr.EntryLevel
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers eget ønske

Bruger siden: 25 September 2005
Lokalitet: Sverige
Sendt: 29 Marts 2006 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

xx

Til top Vis Mr.EntryLevel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.EntryLevel

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Sendt: 29 Marts 2006 kl. 10:02 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes da klart man skal udtrykke sin mening, det er vel derfor folk laver et indlæg, fordi de gerne vil have indputs. Man skal dog bare respektere at personen der har lavet indlægget godt kan lide denne musik som han roser.

Sådanne diskussioner vil jo altid være smag og behag hvad folk kan lide. Dog er der nogen som bliver ved med at argumentere imod og komme med "facts" som hvordan den er indspillet og hvor meget der er pillet ved vokalens stemme osv. Man kan godt komme sin mening om det, men man skal ikke bruge det som argument eller overbevisning om at det er dårlig musik. Det ødelægger bare personens oplevelse, hvis han/hun er tilbøjelig til at lade sig overbevise.

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette forum er blevet låst af Administrator.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes