Forfatter |
|
Green Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 88
|
Sendt: 26 Februar 2007 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det samme her... Ellers fed nok... Keep up  __________________ ---===Hi-Fi Fanatic===---
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=63947&PN=1
|
Til top |
|
|
Soundfreak35 Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 158
|
Sendt: 26 Februar 2007 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Troede at højtallere skulle stikke lidt ud fra væggen  ? Var ikke begejstret over at bore mine brandnye baght'er. __________________ Denon-2105, B&W DM 309, B&W DM 303, B&W LC3, Denon 2910, Sony DVP-S7700, LCD 32'.
Sony KDL46 W4000 LCD
|
Til top |
|
|
Green Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 88
|
Sendt: 27 Februar 2007 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Soundfreak35 skrev:
Troede at højtallere skulle stikke lidt ud fra væggen ? Var ikke begejstret over at bore mine brandnye baght'er. |
|
|
Det forstår jeg udemærket.. det havde jeg da heller ikke gjort..
Men tror at hvis det er "rigtigt" skal ht'erne være "næsten" ligeså langt fra sofaen foran som bagpå.. men som man siger "så længe du er tilfreds, og selv kan li lyden er der ikke andet der er mere rigtigt""  __________________ ---===Hi-Fi Fanatic===---
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=63947&PN=1
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 27 Februar 2007 kl. 06:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Det er da helt iorden med din mening. Jeg vil jo helst hvis mine baght'er kunne være bag mig, i øre højden. Men stuen tilader ikke sådan noget. __________________ Denon-2105, B&W DM 309, B&W DM 303, B&W LC3, Denon 2910, Sony DVP-S7700, LCD 32'.
Sony KDL46 W4000 LCD
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 15 Juni 2008 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
En lille update. Nyt Lcd. Sony KDL 46W4000.

Nu er stuen for lille Og ja, Samsung hd box og sony'en arbejde rigtig godt sammen. Uovertruffen billede, full hd. Discovery HD er en af yndlings. __________________ Denon-2105, B&W DM 309, B&W DM 303, B&W LC3, Denon 2910, Sony DVP-S7700, LCD 32'.
Sony KDL46 W4000 LCD
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 15 Juni 2008 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har glemt en lille ting. Det eneste jeg er skuffet over er, at min denon 2910 er den dårligste køb jeg nogensinde har gjort. Uanset hvad, den afspiller er ikke i stand at levere en god billede. Det er efter min mening. Ikke for at bitche over denon's produkter eller noget, men sådan har jeg med det.
__________________ Denon-2105, B&W DM 309, B&W DM 303, B&W LC3, Denon 2910, Sony DVP-S7700, LCD 32'.
Sony KDL46 W4000 LCD
|
Til top |
|
|
Digi Forum Bruger

Bruger siden: 28 Marts 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 195
|
Sendt: 16 Juni 2008 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
fedt setup
har selv en 2930 den er jeg nu ellers super tilfreds med, god lyd og godt billede på mit 37" Samsung 1080x1920 LCD
skal dit nye pragtstykke af et TV ikke op på vægen ? (som dit tidligere tv)
du må overtale konen til at centeren kommer op på den tv bænk, og så bare ind til vægen
lige under tv'et, er sikker på det vil se fint ud  __________________ ;o) Digi
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 16 Juni 2008 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Digi skrev:
fedt setup
har selv en 2930 den er jeg nu ellers super tilfreds med, god lyd og godt billede på mit 37" Samsung 1080x1920 LCD
skal dit nye pragtstykke af et TV ikke op på vægen ? (som dit tidligere tv)
du må overtale konen til at centeren kommer op på den tv bænk, og så bare ind til vægen
lige under tv'et, er sikker på det vil se fint ud 
|
|
|
Hej. Tak for dit indlæg. Ja, centeren har fået lov at ligge ovenpå. Har fået overtalt hende Hun kunne også høre forskel. Ja, tv'en skal op på vægen. Overvejer en af ikke så dyre løsninger i form af bæslag/ophæng Mht. afspilleren, ja, den er jeg ikke så begejstret for. Ved ikke, måske er det kun mig. Konen er også enig med mig. Har faktisk købt den pga. hdmi/dvi indgange. Og nu må jeg ikke broke mig så meget... __________________ Denon-2105, B&W DM 309, B&W DM 303, B&W LC3, Denon 2910, Sony DVP-S7700, LCD 32'.
Sony KDL46 W4000 LCD
|
Til top |
|
|
Digi Forum Bruger

Bruger siden: 28 Marts 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 195
|
Sendt: 16 Juni 2008 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
måske der er sket lidt i afspilleren fra 2910 til 2930 ? mon ikk' 
HFK har nogle gode fladskærms beslag, der både holder + er nemme at hænge op
OG som også ser nice ud fra siden af, hvis man kan se den vej ind (afhængigt hvordan ens stue ser ud) dygtiiiig kone du har der 
__________________ ;o) Digi
|
Til top |
|
|
FreZh Branchemedlem

Ansat hos Dali
Bruger siden: 07 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 550
|
Sendt: 17 Juni 2008 kl. 05:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rigtig godt valg af skærm! Jeg var lige ude og hjælpe min far med at shoppe en ny skærm, og det blev til W4000 bare i 40". Billedkvaliteten er uovertruffen til prisen og menu system og betjening er en leg.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 17 Juni 2008 kl. 07:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Ja, det må man godtnok sige. Rigtig dejligt og hurtig menu. Billedet er også i top. Vi er meget glade for den. Kan godt være at for den pris kunne vi sagtens ha' en 100hz? Men har ikke fortrydt vores køb. I første omgang har vi købt en V3000 40", men efter vi kom hjem og har fået pakket den ud, kunne jeg godt tænke mig en større en. Derfor fik jeg den leveret tilbage og har fået bestillt en 46". Den har vi ventet på i næsten 1½ måned. I mellemtiden har jeg fået øje på den nye W4000. Har fået ringet til butik og afbestillt V3000 og istedet for bestillte jeg W4000. Problemet var at vi skulle vente i 1½ til.  Den eneste minus på W4000 er fjernbetjening. Den har ikke belysning som V3000 har. Men den kan jeg godt leve med. __________________ Denon-2105, B&W DM 309, B&W DM 303, B&W LC3, Denon 2910, Sony DVP-S7700, LCD 32'.
Sony KDL46 W4000 LCD
|
Til top |
|
|
Claus_DK Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 610
|
Sendt: 17 Juni 2008 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nydeligt setup.
Jeg har selv haft den sony DVD spiller faktisk, hvordan er den mht CD lyd i stereo sammenlignet med Denon 2910? __________________
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 17 Juni 2008 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Tak for dit indlæg. Min sony DVP-S-7700 har nogle år på bagen. Faktisk tror jeg at det er snart 9 år siden jeg fik købt den. Ved godt at den var ikke billigt dengang. Den har kostet som en bedrere lcd/plasma koster nu om dagene.  En rigtig god afspiller! Levere en god billede, og rigtig god som cd afspiller. Den giver denon'en baghjul, på begge fronter. Det er min mening. Det var en af det første dvdafspillere med DTS. 10 bit video D/A converter/ 96kHz 24bit D/A converter. Eneste minus på afspilleren er at den er ikke codefree og har lidt problemer med afspillning af nogle DVD -R medier. __________________ Denon-2105, B&W DM 309, B&W DM 303, B&W LC3, Denon 2910, Sony DVP-S7700, LCD 32'.
Sony KDL46 W4000 LCD
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 16 August 2009 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg endelig fået vores nye lcd op at hænge + lidt nye kabler til fronter + lidt nye møbler. Kablerne er Dali silver wave med dali banan stik.

Baght'er.

swetspot

front'er.

__________________ Denon-2105, B&W DM 309, B&W DM 303, B&W LC3, Denon 2910, Sony DVP-S7700, LCD 32'.
Sony KDL46 W4000 LCD
|
Til top |
|
|
priboj Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 859
|
Sendt: 07 September 2009 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
når du nu ved så meget om lydkort- hvorfor så ikke lave en tråd om det og om det software som du syndes er godt - så vi andre kan lære noget
Suse admin Nilas
__________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 07 September 2009 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er fordi at denne forum er ikke relateret til lydkort-daw=Digital audio workstation emner.  Jeg selv går lidt og roder med min grej herhjemme, det er lidt af en hobby for mig. Hvis det er noget som du selv er interesseret i, så må du bare spørge? __________________ Denon-2105, B&W DM 309, B&W DM 303, B&W LC3, Denon 2910, Sony DVP-S7700, LCD 32'.
Sony KDL46 W4000 LCD
|
Til top |
|
|
TomH Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 142
|
Sendt: 11 September 2009 kl. 05:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mister du ikke meget af lyden sådan som de baghøjtalere stikker frem ? ellers ville jeg nok vinkle dem så de peger indad mod sofaen hvis jeg var dig, så kan du evt. justere lyden på dem hvis det blir for højt.
Men som de hænger der ser det næsten ud som om de sidder længere fremme end lytte positionen (muligvis bare billedet der snyder), og på dem måde kommer til at spille lidt forkert, lyden skulle gerne opleves som om den kommer bag dig.
Ved godt det er svært når sofaen står op af bagvægen, har det selv på samme måde, mine hænger dog helt ind til vægen.
Men har du prøvet at vinkle dem lidt indad mod sofaen ? evt. helt ind.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 11 September 2009 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
TomH skrev:
Mister du ikke meget af lyden sådan som de baghøjtalere stikker frem ? ellers ville jeg nok vinkle dem så de peger indad mod sofaen hvis jeg var dig, så kan du evt. justere lyden på dem hvis det blir for højt.
Men som de hænger der ser det næsten ud som om de sidder længere fremme end lytte positionen (muligvis bare billedet der snyder), og på dem måde kommer til at spille lidt forkert, lyden skulle gerne opleves som om den kommer bag dig.
Ved godt det er svært når sofaen står op af bagvægen, har det selv på samme måde, mine hænger dog helt ind til vægen.
|
|
|
Jeg er også bange for at jeg har fået dem hængt alt for højt. Mht. lytte position, ja, har den problem at stuen tillader ikke andre muligheder for korekktion. Har aldrig prøvet at vinkle dem helt ind, men det kan ikke blive nemmere at prøve den mulighed. __________________ Denon-2105, B&W DM 309, B&W DM 303, B&W LC3, Denon 2910, Sony DVP-S7700, LCD 32'.
Sony KDL46 W4000 LCD
|
Til top |
|
|
TomH Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 142
|
Sendt: 12 September 2009 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Soundfreak35 skrev:
TomH skrev:
|
|
|
Jeg er også bange for at jeg har fået dem hængt alt for højt. Mht. lytte position, ja, har den problem at stuen tillader ikke andre muligheder for korekktion. Har aldrig prøvet at vinkle dem helt ind, men det kan ikke blive nemmere at prøve den mulighed. |
|
|
Ang. højden så ser det nu ikke så galt ud, mine hænger næsten samme højde, måske en lille tand højere, men de skal også længere ned når jeg flytter til større lejlighed her senere på året. Så vil jeg have nye reol HT stående på et par standere i samme mærke som mine fronter. Nogen kan godt lide at have dem hængende lidt højt, selv synes jeg lyden blir forkert på den måde, det fint til musik og stemning eller fly der flyver over hovedet på dig, men lyd så som en bil der kører bag dig eller nogen der snakker der lyder det forkert synes jeg hvis man kan høre det komme oppe fra.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 13 September 2009 kl. 01:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ellers prøvet med den indstilling som du sagde at jeg skulle prøve med at vinkle mine baght'er, og ja, kune høre forskel. Men tror jeg har en problem med min højre baght som jeg selv tror ikke giver så meget lyd effekt i forhold til venstre baght. Har i lang tid prøvet med The Calibrator og DVE, og altid har haft pæn lyd indstilling. Men når jeg sidder i midten og lytter efter fx. en koncert, film osv. så kunne jeg sipelthen høre forskel. Har også prøvet med microphone justering, og altid virker den som det skulle. Ved sku' ikke???
Sony KDL46 W4000 LCD
|
Til top |
|
|