Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. maj 2025 | 16:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Vores bio-stue (update side 2) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
TomH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 14 September 2009 kl. 21:13 | IP-adresse registreret  

Soundfreak35 skrev:
Har ellers prøvet med den indstilling som du sagde at jeg skulle prøve med at vinkle mine baght'er, og ja, kune høre forskel. Men tror jeg har en problem med min højre baght som jeg selv tror ikke giver så meget lyd effekt i forhold til venstre baght. Har i lang tid prøvet med The Calibrator og DVE, og altid har haft pæn lyd indstilling. Men når jeg sidder i midten og lytter efter fx. en koncert, film osv. så kunne jeg sipelthen høre forskel. Har også prøvet med microphone justering, og altid virker den som det skulle. Ved sku' ikke???

Har den ikke sådan en test tone du kan bruge til at justere efter så det blir ens lyd styrke hele vejen rundt ?
Til top Vis TomH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TomH

Soundfreak35
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 15 September 2009 kl. 08:35 | IP-adresse registreret  

Jo, jo... min 2105 har den funktion, men efter test ton og alt andet justeringer virker den som den skulle, men det er bare mig som tror at den højre kanal giver ikke samme lyd som den venstre. Man kan tydeligt høre at venstre spille højere.

HenrikW
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006
Lokalitet: København
Sendt: 15 September 2009 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

Hvordan kan det være at du spænder bananstikkene fast som almindelig ledning istedet for at fjerne propperne fra bøsningerne og sætte stikkene der i?

Mvh. Henrik

Soundfreak35
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 16 September 2009 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

Enten min reciever eller mine højttalere har desværre ikke huller som er store nok til det. Har også en super fed kabel med termineringer osv. til min centerht som jeg ikke kan bruge pga. størrelse på huller. Tro mig, jeg har prøvet alt for at få bananstikkene i.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes