| Forfatter |
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 29 Juni 2008 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Enig, det ser sgu super lækkert ud sådan en gang Densen og Focal der!
jensen skrev:
Tro ikke KVK haren klan, nok mere nogle personer der ser for mange spøgelser. |
|
|
Tror nu nok at Zorg(eller hvem det var der spottede Hurtig's dobbeltprofil) var ret sikker i hans sag... Om Hurtig så er medlem af KvK haremmet vides selvfølgelig ikke, men de(Hurtig og KvK) er som regel meget enige om hvem der skal kastes mudder efter...
jensen skrev:
For skulle han have det har hifi4all Densen vassagohifi også ja man kan blive ved.
|
|
|
Forskellen er jo nok at dem der er Densen-folk, vassago-følgere, eller tandberg-fans eller whatever ikke bevidst går efter at lave dårlig omtale om en af de andre? Synes du ikke at det virker lidt børnehaveagtigt at Hurtig opretter en ny profil, for at komme med Densen stikpiller? Det synes jeg.
Og bare vent, der kommer også nogle delfin-dobbeltgængere, der sikkert skal prikke lidt til DIY og anti-analog folket  |
|
|
De kan bare skrive hvad de vil, det er bare at ladeværd med at læse hvad de skriver.
Så kan folk se hvor ...... de er.
Børnehave er der over alt også på den anden side den er en stor børnehave.
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 30 Juni 2008 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Sjoenne skrev:
Enig, det ser sgu super lækkert ud sådan en gang Densen og Focal der!
jensen skrev:
Tro ikke KVK haren klan, nok mere nogle personer der ser for mange spøgelser. |
|
|
Tror nu nok at Zorg(eller hvem det var der spottede Hurtig's dobbeltprofil) var ret sikker i hans sag... Om Hurtig så er medlem af KvK haremmet vides selvfølgelig ikke, men de(Hurtig og KvK) er som regel meget enige om hvem der skal kastes mudder efter...
jensen skrev:
For skulle han have det har hifi4all Densen vassagohifi også ja man kan blive ved.
|
|
|
Forskellen er jo nok at dem der er Densen-folk, vassago-følgere, eller tandberg-fans eller whatever ikke bevidst går efter at lave dårlig omtale om en af de andre? Synes du ikke at det virker lidt børnehaveagtigt at Hurtig opretter en ny profil, for at komme med Densen stikpiller? Det synes jeg.
Og bare vent, der kommer også nogle delfin-dobbeltgængere, der sikkert skal prikke lidt til DIY og anti-analog folket  |
|
|
De kan bare skrive hvad de vil, det er bare at ladeværd med at læse hvad de skriver.
Så kan folk se hvor ...... de er.
Børnehave er der over alt også på den anden side den er en stor børnehave. |
|
|
Sådan vil det altid være... Jeg synes det er fint at folk som ovenstående er røget ud herfra... Det er svært at "overse" grove kommentarer fra tid til anden. Anywho det er ikke det denne tråd skal handle om  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom de sørme  Leveret med fragtmand af HiFi-Freaks... Super service! Ikke nok med at man, inden købet, fik en hjemmedemo og en hyggelig snak; da de alligevel ikke skulle til Djævleøen i dag, blev de sat på en palle og fragtet herover  Nu skal man jo passe særdeles meget på med at påstå at man ikke vil investere i fremtiden, men jeg er utrolig tæt på at påstå at jeg har nået målet herhjemme. Det synger virkelig i mine øjne  Lyden kender jeg jo, men hvilken finish  Jeg skal nok få skudt nogle bedre billeder med et ordentligt kamera, indtil da:      Kabelrod er gratis.......
__________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
beam Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 510
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Føj for dælen, det ser sgu godt ud, håber lyden følger udseendet....
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da helt kæft hvor ser det bare svinegodt ud det der!! Kæben faldt lige ned og ramte bordkanten!!
Som Djarnis-drengen ville have sagt: "Det stinker smukt det der!" svarer nogenlunde til du kan høre at:
floe skrev:
| Det synger virkelig i mine øjne |
|
|
Jeg tør sgu ikke vise min kæreste det setup der, for så vil hun smide alt mit grej ud og erstatte det med sådan en lækker omgang Focal og Densen!
Jeg overvejer at købe pladespiller igen, hvordan er den Project RPM 5? og Riaaen? er den god, eller er det blot en middelvej so far?
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Hold da helt kæft hvor ser det bare svinegodt ud det der!! Kæben faldt lige ned og ramte bordkanten!!
Som Djarnis-drengen ville have sagt: "Det stinker smukt det der!" svarer nogenlunde til du kan høre at:
floe skrev:
| Det synger virkelig i mine øjne |
|
|
Jeg tør sgu ikke vise min kæreste det setup der, for så vil hun smide alt mit grej ud og erstatte det med sådan en lækker omgang Focal og Densen!
Jeg overvejer at købe pladespiller igen, hvordan er den Project RPM 5? og Riaaen? er den god, eller er det blot en middelvej so far? |
|
|
Tak tak  Det er ikke super grimt nej  Nu er mine øjne særdelses specielt indrettede og jeg hører ofte stemmer, såe.....  Pro-Jecten er bestemt fornuftig til prisen, men det er jo ikke en pladespiller i den tunge ende. Jeg er dog meget tilfreds med den, og den bliver såmen også stående  Clear-Audio'en synes jeg dog er ret kompetent, specielt når man tager prisen i betragtning. Den klinger virkelig harmonisk, og er bestemt et lyt værd - også selvom man overvejer dyrere RIAA'er  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med Ebony-kasserne. De er noget kønnere i den rigtige finish.
|
| Til top |
|
| |
mortenkbh Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 210
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
tillykke med Focalerne , ja de er sindsyg smukke.
Valgte selv Ebony til mine Focal , dog ikke med 10 lag lak 
Træsorten er bare så lækker ift kirsebær eller ahorn. Det eneste er sgu den blanke top , man ser støv hele tiden ( især når man har børn der farer rundt ) Men man får jo en fin pudse-nudse klud med til højttalerne - de skal fandme bruges 
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med dem  Føj for pokker hvor er de lækre    mvh. Roky
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
tillykke med det floe.. Behandl det skrammel godt.
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bukker 
Er der nogen som har erfaring med kabler til sådan et par Focal-kasser? Lige pt. spiller de med VdH CS-122, som er dejligt neutralt og med masser af hul igennem osv. osv.....
Men hvis der er andre med positive erfaringer, er jeg åben for input  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kabler? bah.... Køb billi'
|
| Til top |
|
| |
mortenkbh Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 210
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
du kan bruge en mill på kabler - jeg har selv valgt noget BSK kabel til højttalerne. Signalkablet er stadigvæk QED 4S - har testen det op mod et Wireworld Kabel og må nu indse at forskellen er næsten ikke til at få øje på. Så jeg vil lede videre i junglen - nogen påstår med det rigtige kabel vil der ske magi
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
mortenkbh skrev:
du kan bruge en mill på kabler - jeg har selv valgt noget BSK kabel til højttalerne. Signalkablet er stadigvæk QED 4S - har testen det op mod et Wireworld Kabel og må nu indse at forskellen er næsten ikke til at få øje på. Så jeg vil lede videre i junglen - nogen påstår med det rigtige kabel vil der ske magi  |
|
|
Jeg har testet en del kabler på mine andre setups nu, og jeg er enig med dig. Når først man rammer en hvis kvalitet, er der ikke meget at hente.
Men jeg kunne nu alligevel godt tænke mig at eksperimentere lidt med kabler til fornuftige priser  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|