Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
Sendt: 21 December 2009 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
Nu tænker I jo nok: "Jamen den er jo grim?!?" - Og ja! I har ret. Spille kan den sikkert heller ikke! Pt. er den stadig -12 grader, så jeg tror lige jeg venter en times tid inden den ryger i stikket
Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
Sendt: 21 December 2009 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
floe skrev:
Nu tænker I jo nok: "Jamen den er jo grim?!?" - Og ja! I har ret. Spille kan den sikkert heller ikke! Pt. er den stadig -12 grader, så jeg tror lige jeg venter en times tid inden den ryger i stikket
Aggu my ass
What a downscale ?
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
Sendt: 21 December 2009 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
Music4life skrev:
Har du hørt den på dine JmLab før køb eller ....er det et regulært sats
Jeg har ikke hørt Accuphase på mine Focals før nej, men jeg har hørt det i flere andre sammenhænge, og har derfor en begrundet mistanke om, at det vil spille helt og aldeles hæsligt
Sendt: 21 December 2009 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
Music4life skrev:
floe skrev:
Aggu my ass
What a downscale ?
Ja, desværre blev det en kedelig nedgradering her ved juletid
Emotiva var tæt på, men jeg måtte nøjes med 2. best...
Sendt: 21 December 2009 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
Music4life skrev:
Tillykke med den Floe. Nice er den jo som altid med grej fra Accu
Men hvor er din Accu cd
Er den på vej og din næsten nyindkøbte Syn på vej ud
Takker Det er, uden fis, en hifi-drøm der er gået i opfyldelse! Jeg har gloet på den forstærker her i 2 år nu, og nu skulle det være! Det bliver en god jul
Syn skal ud når tiden og pengepungen er til det. Planen er helt sikkert et komplet Accuphase-setup ja, men på en SU er det ikke realisérbart på nuværende tidspunkt
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum