| Forfatter |
|
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan var det nu med de der digitale inputs...?
VENLIGST RET DIG EFTER DET!
PS. Er det Dreehn?

__________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var da gevaldigt, så heldig du er med de manglende fjernbetjeninger der, hva'?
Her er et billede af floe sammen med sine brødre (det er floe længst til højre på billedet:

|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, og her er floe som han ser ud nu:
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Det var da gevaldigt, så heldig du er med de manglende fjernbetjeninger der, hva'?
Her er et billede af floe sammen med sine brødre (det er floe længst til højre på billedet: |
|
|
Næh tænk, så må det jo være dig til venstre og Roon i midten?!   
__________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dreehn ser sgu da lidt sjovere ud forfra, hva'? I havde vist en hyggelig aften på robot-messen.
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
I er sku da ordenlig gået AGGUrgos der over på djævle øen. Har i lavet et fælleskøb af en eller anden art eller fandt i en cointainer fyldt med det dersens Aggu-face 
Men som skrevet et utal af gange både her og på de andre tråde, så ser det jo godt ud 
Men hvad med din pladespiller, den kan sku da ikke rigtigt følge med mere eller går det fint nok? __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
wildstyle skrev:
Dreehn ser sgu da lidt sjovere ud forfra, hva'? I havde vist en hyggelig aften på robot-messen.
|
|
|
Robot-messen var faktisk fed, vi savnede dig! Men kan se at du hyggede dig ganske glimrende på din indkøbstur alligevel:
|
|
|
Ja, indkøbsturen med Sjoenne var nu meget hyggelig, hvis man ser bort fra min ulykke på hesten, lige efter billedet blev taget.  Sjoenne fik dog købt lidt for mange bajere, og til sidst på dagen var han lidt slidt at se på:
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
I er sku da ordenlig gået AGGUrgos der over på djævle øen. Har i lavet et fælleskøb af en eller anden art eller fandt i en cointainer fyldt med det dersens Aggu-face 
Men som skrevet et utal af gange både her og på de andre tråde, så ser det jo godt ud 
Men hvad med din pladespiller, den kan sku da ikke rigtigt følge med mere eller går det fint nok? |
|
|
Jamen det er jo så pokkers grimt og ækelt, at man ikke kan andet end at holde af det   Ser det godt ud synes du?!   Min pladespiller bliver kun sjældent brugt, og jeg må indrømme at jeg ikke yder den retfærdighed. Jeg har også flere gange overvejet at sælge den, men den er jo så hyggelig, og tilnærmelsesvis pæn  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Januar 2010 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåh skulle man så prøve at komme med en helt og aldeles subjektiv vurdering af det Aggu-crap, jeg har fejlinvesteret i. Det spiller jo væsentligt anderledes end noget af alt det andet jeg har haft. Man kan jo ikke rigtigt beskrive lyd uden at komme til at bruge en vis mængde clichéer, der efterhånden er opslidte og udvandede, så hvorfor styre udenom disse Accuphase grejet formår på en særdeles overbevisende måde at flytte fokus fra teknik til musik. Dette skal forståes i den forstand, at grejet spiller på nogle lidt andre tangenter end de klassiske hifi-termer, såsom opløsning, rum og dynamik. Det er der alt sammen i rigelige mængder, men intet fremhæves, eller vægtes så det stjæler opmærksomheden fra helheden og fra musikken. I stedet præsenterer man for en harmonisk og meget naturlig gengivelse. Lydbilledet udbredes med største selvfølgelighed, overblik, og en nærmest stoisk ro. Det er fedt, fordi det på en gang er utroligt afslappet at lytte til, og samtidig lige så fandenivoldsk når kilden beder om det. Tonalt synes Accuphase grejet i mit setup at være en lille smule lineært-pæreformet, forstået således, at de dybeste toner er blidt fremhævet, mens lyden slankes en anelse opadtil. I hvert fald i nedre mellemtone. Dette er umiddelbart det eneste jeg som udgangspunkt ikke ved om jeg helt synes om. Lyse kvindestemmer kan savne den sidste snert af rummelighed og struktur, hvilket i visse tilfælde fremstiller dem en smule nasale. Omvendt er det mindre hæv i det nederste frekvensområde med til at fremstille det meste musik naturligt og lækkert, uden det på noget tidspunkt bliver direkte blødt eller svampet. Toppen er uhyre velopløst, og samtidig blød og afrundet på en måde der klæder mine Be-diskanter, som ellers godt kunne hidse sig op. Alt i alt er jeg rigtig tilfreds med skiftet. Det spiller langt hen ad vejen som jeg havde forestillet mig, og det er i høj grad noget der klæder mine Electra, der godt kan være lidt for pågående i kombination med det forkerte grej
__________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Januar 2010 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder grangiveligt, som om du laaaangt om længe har ramt en kombi, der spiller, floe  Ser frem til at høre det igen, nu med DP-etellerandet. Hygge, Brok
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Januar 2010 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Det lyder grangiveligt, som om du laaaangt om længe har ramt en kombi, der spiller, floe Ser frem til at høre det igen, nu med DP-etellerandet.
Hygge, Brok
|
|
|
Yes, vi må også lige huske momentspændingstesten næste gang. Det skal nok blive udfordrende  Og sørme ja. Det lyder ikke HELT uudholdeligt herhjemme efterhånden  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 07 Januar 2010 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Floe,
Fin lille udtalelse og vurdering af dit skrammel. Fin,fordi du også fortæller hvor noget er helt af helvedet til, i forhold til den øvrige generelt ringe præstation... 
Tillykke med det, og tilbuddet om en dåse sort spraymaling står stadig ved magt - de mangler du påpeger er jo generelle kendetegn ved ikke-sort grej! 
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Januar 2010 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
erla skrev:
Hej Floe,
Fin lille udtalelse og vurdering af dit skrammel. Fin,fordi du også fortæller hvor noget er helt af helvedet til, i forhold til den øvrige generelt ringe præstation... 
Tillykke med det, og tilbuddet om en dåse sort spraymaling står stadig ved magt - de mangler du påpeger er jo generelle kendetegn ved ikke-sort grej!  |
|
|
Tak erla! Korrekt. Overall performance er totalt ringe. Til gengæld stikker enkelte delelementer ud, og udmærker sig som helt ad helvedes til  Jeg skal overveje spraymalingen! Så slipper jeg også for at se på de møgforvirrende VU-metre. Jeg får hele tiden ondt i hovedet af at se på dem  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Det lyder grangiveligt, som om du laaaangt om længe har ramt en kombi, der spiller, floe Ser frem til at høre det igen, nu med DP-etellerandet.
Hygge, Brok
|
|
|
Skumophæng til mine diskanter søges brok!  Tager du et med næste gang, så jeg kan snitte det væk?!!?   __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|

AGGU, AGGU, AGGU.......AGGGGGUUUUUUUUUUU
Manden de kaldte Floe __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Music4life skrev:
|

AGGU, AGGU, AGGU.......AGGGGGUUUUUUUUUUU
Manden de kaldte Floe
|
|
|
Er du nu misundelig igen?!  
Jeg synes fokus har flyttet sig lidt fra hifi i den her tråd 
|
|
|
Fedt billede. Bedre end l**tekøteren på poooomare
N.B er det også din røv længere oppe i tråden __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |