| Forfatter |
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 12 Marts 2010 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 12 Marts 2010 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Music4life skrev:
|
Føj
God bedring.
Demolån udsat på ubestemt tid
|
|
|
Takker.
Bare fordi man er tyk, så kan man sagtens have tynd mave. 
|
|
|
en FANTASTISK slankekur har måske nået sin ende  __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 13 Marts 2010 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare fordi der er l**t på ens sengetøj, betyder ikke at man har tynd mave.
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
indomitus Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 324
|
| Sendt: 13 Marts 2010 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
| Bare fordi der er l**t på ens sengetøj, betyder ikke at man har tynd mave. |
|
|
Hver mand har sine sex lyster 
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 13 Marts 2010 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
| Bare fordi der er l**t på ens sengetøj, betyder ikke at man har tynd mave.
|
|
|
Eller, bare fordi man er slank, behøves man jo ikke være så syg som floe  __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 13 Marts 2010 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tænk sig, jeg synes at det er en superfed tråd at læse, men er tilsyneladende vil at blive en mavesur gammel enlig mand på 35;- Det er sikkert kun mig de synes det, men jeg opfatter det som ærgeligt at I mudrer hinandens tråde til med al for meget der for dette hififorumes læsere i min optik betgenes som uvedkommende. Hvis nu jeg f.eks. var ny bruger og vil kloge mig ud i Accupahse, ville jeg ret hurtigt lande i din tråd Floe, men jeg ville nok også relativt hurtigt gå videre, da der pt er lidt for meget "skidt" indimellem facts om udstyr. Jeg vil nødig virke som en gammel mavesur mand, men kan desværre godt læse hvad jeg selv skriver  Har du købet wildstyles Accuphase Cd afspiller eller hur? Hvad er status på højttalere hos dig? Stadig lånere fra Hififreaks eller hur, eller går du stadig Helicon vejen?
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Marts 2010 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Tænk sig, jeg synes at det er en superfed tråd at læse, men er tilsyneladende vil at blive en mavesur gammel enlig mand på 35;- Det er sikkert kun mig de synes det, men jeg opfatter det som ærgeligt at I mudrer hinandens tråde til med al for meget der for dette hififorumes læsere i min optik betgenes som uvedkommende. Hvis nu jeg f.eks. var ny bruger og vil kloge mig ud i Accupahse, ville jeg ret hurtigt lande i din tråd Floe, men jeg ville nok også relativt hurtigt gå videre, da der pt er lidt for meget "skidt" indimellem facts om udstyr. |
|
|
Jamen der er jo heller ikke så meget at skrive hjem om, det spiller jo virkelig, virkelig dårligt altså 
mn1974 skrev:
Jeg vil nødig virke som en gammel mavesur mand, men kan desværre godt læse hvad jeg selv skriver |
|
|
Fyr løs, nogle få af os (brok og wildstyle undtaget) kan godt være seriøse en sjælden gang eller to 
mn1974 skrev:
Har du købet wildstyles Accuphase Cd afspiller eller hur? Hvad er status på højttalere hos dig? Stadig lånere fra Hififreaks eller hur, eller går du stadig Helicon vejen? |
|
|
Jeg har desværre ikke købt wildstyles DP-500. Han godtog ikke mit bud på 5.100 kr (  ) Mine 1007'ere er pillet af KSB igen. De bliver stående (lidt endnu). Men lad os se. Jeg har ikke skudt idéen om nye højttalere ud af hovedet  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Marts 2010 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 13 Marts 2010 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974: Det er vel næppe mudder, da trådstarter og de mest aktive kræfter i tråden netop har fuld accept af at "on topic" er et vidt begreb. Det opfattes mig bekendt ikke som mudder af trådstarter. Omvendt er denne og en håndfuld andre se-mit-skodgrej tråde med til at fungere som en ventil, hvor der i den grad kan, og bliver, gasset igennem.  Hygge, Brok
__________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 13 Marts 2010 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brok skrev:
mn1974: Det er vel næppe mudder, da trådstarter og de mest aktive kræfter i tråden netop har fuld accept af at "on topic" er et vidt begreb. Det opfattes mig bekendt ikke som mudder af trådstarter. Omvendt er denne og en håndfuld andre se-mit-skodgrej tråde med til at fungere som en ventil, hvor der i den grad kan, og bliver, gasset igennem.
Hygge, Brok
|
|
|
det eneste jeg mente var, at det blev mudret for mig at læse, men sådan er det sku nok når man kommer i overgangsalderen, hehe  . Tak for svarene Floe, jeg har iøvrigt et par speacy højttalere vi kan bytte med, så kommer du af med dine Focal og jeg med mine QLN  __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Marts 2010 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan godt følge dig lidt Morten  . Men regner med at hvis det generer Floe at vi lukker l**t ud i hans tråd, så siger han til. Men personligt, kan jeg ikke bidrage til så meget seriøst snak om Hifi da jeg er helt blank på det punkt, men l**t det har jeg masser af
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 13 Marts 2010 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Tænk sig, jeg synes at det er en superfed tråd at læse, men er tilsyneladende vil at blive en mavesur gammel enlig mand på 35;- Det er sikkert kun mig de synes det, men jeg opfatter det som ærgeligt at I mudrer hinandens tråde til med al for meget der for dette hififorumes læsere i min optik betgenes som uvedkommende. Hvis nu jeg f.eks. var ny bruger og vil kloge mig ud i Accupahse, ville jeg ret hurtigt lande i din tråd Floe, men jeg ville nok også relativt hurtigt gå videre, da der pt er lidt for meget "skidt" indimellem facts om udstyr. Jeg vil nødig virke som en gammel mavesur mand, men kan desværre godt læse hvad jeg selv skriver
Har du købet wildstyles Accuphase Cd afspiller eller hur? Hvad er status på højttalere hos dig? Stadig lånere fra Hififreaks eller hur, eller går du stadig Helicon vejen?
|
|
|
Jeg kan kun give dig ret. Jeg har faktisk gerne ville høre hvad han synes om højttalerne. Men der er bare en masse internt snak, som er MEGET uinteressant for os der bruger siden sammen med vores hobby.
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 14 Marts 2010 kl. 01:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
floe skrev:
mn1974 skrev:
Har du købet wildstyles Accuphase Cd afspiller eller hur? Hvad er status på højttalere hos dig? Stadig lånere fra Hififreaks eller hur, eller går du stadig Helicon vejen? |
|
|
Jeg har desværre ikke købt wildstyles DP-500. Han godtog ikke mit bud på 5.100 kr ( )
Mine 1007'ere er pillet af KSB igen. De bliver stående (lidt endnu). Men lad os se. Jeg har ikke skudt idéen om nye højttalere ud af hovedet 
|
|
|
Havde du dog bare budt 5.200 kr... 
|
|
|
7,- kr. budt! Så har jeg også strukket mig...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 Marts 2010 kl. 02:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
erla skrev:
wildstyle skrev:
floe skrev:
mn1974 skrev:
|
|
Jeg har desværre ikke købt wildstyles DP-500. Han godtog ikke mit bud på 5.100 kr ( )
Mine 1007'ere er pillet af KSB igen. De bliver stående (lidt endnu). Men lad os se. Jeg har ikke skudt idéen om nye højttalere ud af hovedet 
|
|
|
|
|
|
7,- kr. budt! Så har jeg også strukket mig... |
|
|
Så skal du fandeme også selv hente den!
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Marts 2010 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
sigma6 skrev:
mn1974 skrev:
Tænk sig, jeg synes at det er en superfed tråd at læse, men er tilsyneladende vil at blive en mavesur gammel enlig mand på 35;- Det er sikkert kun mig de synes det, men jeg opfatter det som ærgeligt at I mudrer hinandens tråde til med al for meget der for dette hififorumes læsere i min optik betgenes som uvedkommende. Hvis nu jeg f.eks. var ny bruger og vil kloge mig ud i Accupahse, ville jeg ret hurtigt lande i din tråd Floe, men jeg ville nok også relativt hurtigt gå videre, da der pt er lidt for meget "skidt" indimellem facts om udstyr. Jeg vil nødig virke som en gammel mavesur mand, men kan desværre godt læse hvad jeg selv skriver
Har du købet wildstyles Accuphase Cd afspiller eller hur? Hvad er status på højttalere hos dig? Stadig lånere fra Hififreaks eller hur, eller går du stadig Helicon vejen?
|
|
|
Jeg kan kun give dig ret. Jeg har faktisk gerne ville høre hvad han synes om højttalerne. Men der er bare en masse internt snak, som er MEGET uinteressant for os der bruger siden sammen med vores hobby. |
|
|
Jeg skal i den henseende gøre opmærksom på, at der ikke er læsetvang i denne tråd  Folk har forskellige tilgange til forummet, og jeg synes da at det er fedt at der er plads til alle  Jeg skulle bestemt også mene at denne tråd er omdrejningspunkt for min, og andres hobby, og måske endda også for lidt intern humor blandt nogle venner. Jeg håber da ikke at dette kan bringe sindende alt for meget i kog  Er det Diabloerne du godt vil høre lidt mere om eller hvordan? Jeg vil da gerne give en beskrivelse af mine lytteindtryk  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Marts 2010 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Marts 2010 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
erla skrev:
wildstyle skrev:
floe skrev:
mn1974 skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
7,- kr. budt! Så har jeg også strukket mig... |
|
|
7 kr. er stadig i overkanten for noget der spiller sygt dårligt, i mine øjne! __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Marts 2010 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
   Det er jeg frygtelig ked af Jacob. Jeg Sagde ked af det Jacob.. Jeg sagde Jacob!.. UNDSKYLD! Kan du tilgive mig? Jeg sagde Kan Du?
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Marts 2010 kl. 13:04 | IP-adresse registreret