| Forfatter |
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 19 April 2010 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
wildstyle skrev:
Sjoenne skrev:
Nårrh det lille myr... han ved jo ikke at det er et helt døgn at de skal futte rundt i racerbilerne møszch møszh...
Som om vi kunne nå at æde 5kg svin, drikke 14L Guinness, skåle i URGE og slå en fis på 2-3 timer???!! Jo det kunne vi jo nok egentlig godt hehe  |
|
|
Det bliver vildt... Skaf en skærm til F1, dabar! |
|
|
Har masser af skærme tilrådighed.. rolig baschæmann |
|
|
Og du har husket røyyymaschgeehnæhn?
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 19 April 2010 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
wildstyle skrev:
Sjoenne skrev:
Nårrh det lille myr... han ved jo ikke at det er et helt døgn at de skal futte rundt i racerbilerne møszch møszh...
Som om vi kunne nå at æde 5kg svin, drikke 14L Guinness, skåle i URGE og slå en fis på 2-3 timer???!! Jo det kunne vi jo nok egentlig godt hehe  |
|
|
|
|
|
|
Vi SKAL se Formel 1! - Og det er vel ikke planen at gå glip af Le Mans imens vel? Iøvrigt... Har du nogen form for konsol Sjønne? Jeg kan medbringe xbox 360, Forza Motorsport samt wheels & pedals (ikke noget med at amputere dette sæt, det er nok du trasher dit eget). Hvordan ser det iøvrigt ud mht. projekt nye højttalere til den tid? Skal vi kunne udholde dine skod-Wilson, eller har du fået købt dig nogle nye?? __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 19 April 2010 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Sjoenne skrev:
wildstyle skrev:
Sjoenne skrev:
|
|
|
|
|
|
Vi SKAL se Formel 1! - Og det er vel ikke planen at gå glip af Le Mans imens vel?Iøvrigt... Har du nogen form for konsol Sjønne? Jeg kan medbringe xbox 360, Forza Motorsport samt wheels & pedals (ikke noget med at amputere dette sæt, det er nok du trasher dit eget).Hvordan ser det iøvrigt ud mht. projekt nye højttalere til den tid? Skal vi kunne udholde dine skod-Wilson, eller har du fået købt dig nogle nye?? |
|
|
Sidste practice-session i F1 køres når starten går i Frankrig.. og kval er først senere på aftenen.
Så der skulle være rig mulighed for at fange begge dele.. men jeg sørger for en ekstra skærm der kan stå for F1 og måske noget konsol-race(eller LFS...), Ditte kan jo slæbe hans G25 med, og et G27 til mig i værtindegave
Har kun oldschool konsoller som NES og Sega MSII f.eks hehe... men vi kan da godt battle lidt Super Mario Bros. hvis det er?
Det bliver højst sandsynligt Wilson der kommer til at levere WrrroOOOoooomm!!! og bhaaaaaaappP!!... ved ikke om jeg har nogle andre "lånere" på besøg til den tid. Men man ved jo aldrig, måske er der allerede handlet nyt til den tid....
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Sidste practice-session i F1 køres når starten går i Frankrig.. og kval er først senere på aftenen.
Så der skulle være rig mulighed for at fange begge dele.. men jeg sørger for en ekstra skærm der kan stå for F1 og måske noget konsol-race(eller LFS...), Ditte kan jo slæbe hans G25 med, og et G27 til mig i værtindegave
Har kun oldschool konsoller som NES og Sega MSII f.eks hehe... men vi kan da godt battle lidt Super Mario Bros. hvis det er?
Det bliver højst sandsynligt Wilson der kommer til at levere WrrroOOOoooomm!!! og bhaaaaaaappP!!... ved ikke om jeg har nogle andre "lånere" på besøg til den tid. Men man ved jo aldrig, måske er der allerede handlet nyt til den tid.... |
|
|
Pyt med kval og warm-up. Så længe man ikke har problemer med at tyde line-up på grid'en når starten går  Det kunne være helt optimalt med noget LFS osv. at varme op med så vi kommer i stemning.  Alternativt tager jeg min PSP med, så må I hygge Jer med Liebhaverne imens at jeg gamer! Jeg håber virkelig du får smidt de Wilsons ud inden vi træder an. Man byder vel sine gæster en varm velkomst?!?! For at kyle den mindste smule hifi-relevans ind i tråden skal Ditte da ikke snydes for endnu et billede af mit crapkabel. Fedtfingrene har jeg helt selv lavet!:  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spørgsmål:
Det støv som du har bag på dine crap speakers, er det med til at få dem til at spille bedre eller gør det bare lydbillede lidt mere gråt 
Har du husket at spænde dine terminaler med momentnøgle, det er yderst vigtigt. Ellers vil du opleve forsinkelser i lydbillede 
Men ellers rart at se at du er ved at få noget ordenligt ind i dit ellers crappy setup. Bare et mærkeligt sted at starte på kabelsiden, som jo ingen indflydelse har på lyden  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Igen er der jo ingen tvivl om at det er askeskyen fra Island der er synderen...
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe havde penge til gode i en islandsk bank... Det har han nu fået tilsendt som flyveaske... Momentspænding du´r ikke rigtig på de speakers der... terminalerne dratter af, hvis der spændes med mere end 0,001 Nm  __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Pierre skrev:
Det støv som du har bag på dine crap speakers, er det med til at få dem til at spille bedre eller gør det bare lydbillede lidt mere gråt 
|
|
|
Igen er der jo ingen tvivl om at det er askeskyen fra Island der er synderen... |
|
|

Den tror jeg sku jeg vil bruge over for tøssen herhjemme, næste gang hun beder mig om at gøre rent. Jamen skat jeg har da gjort rent, men du kan bare ikke se det pga asken fra Island  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Spørgsmål:
Har du husket at spænde dine terminaler med momentnøgle, det er yderst vigtigt. Ellers vil du opleve forsinkelser i lydbillede 
Men ellers rart at se at du er ved at få noget ordenligt ind i dit ellers crappy setup. Bare et mærkeligt sted at starte på kabelsiden, som jo ingen indflydelse har på lyden  |
|
|
Det er helt korrekt støv ja. Og der er en grund til at det lægger sig i basporten. Når ens højttaler er så absurd dynamikforladt, så er der heller ingen gennemtræk i porten, og derved carté blanche for at støv kan lægge sig godt til rette   Øh? JA! Selvfølgelig er de spændt med momentnøgle dit fjog! Hvad havde du regnet med. Jeg har ingen balanceknap på min forstærker, så det er da mere end nødvendigt  Nu synes jeg du er lige grov nok, sådan at rose mit kabel på den måde   __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brok skrev:
floe havde penge til gode i en islandsk bank... Det har han nu fået tilsendt som flyveaske... Momentspænding du´r ikke rigtig på de speakers der... terminalerne dratter af, hvis der spændes med mere end 0,001 Nm
|
|
|
I det mindste sidder min glasplade på toppen fast  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har Carl Blanks så også carté blanche til at fjerne støvet igen, hvis nu han bliver træt af det?  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Rune|WildChild skrev:
Har Carl Blanks så også carté blanche til at fjerne støvet igen, hvis nu han bliver træt af det?
|
|
|
Hvad mener du?
|
|
|
Jeg mener at det er god du er moderator  Godt fjernet  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er du vimmer jeg får bouncet tråd for tiden! Jeg keder mig, og har lige fået ny flash, så jeg bliver desværre nødt til at irritere Jer med endnu et billede. Har fået et par akutiskplader sat op bag lyttepositionen for noget tid siden, og når I nu hungrer så meget efter at se dem, så skidt pyt da:
__________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Er du vimmer jeg får bouncet tråd for tiden!
Jeg keder mig, og har lige fået ny flash, så jeg bliver desværre nødt til at irritere Jer med endnu et billede. Har fået et par akutiskplader sat op bag lyttepositionen for noget tid siden, og når I nu hungrer så meget efter at se dem, så skidt pyt da:

|
|
|
Dem har jeg prøvet. Dog uden det helt store resultat.
Hvordan performer de hos dig?????? __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
floe skrev:
Jeg keder mig, og har lige fået ny flash, så jeg bliver desværre nødt til at irritere Jer med endnu et billede. Har fået et par akutiskplader sat op bag lyttepositionen for noget tid siden, og når I nu hungrer så meget efter at se dem, så skidt pyt da:

|
|
|
Hvordan performer de hos dig??????
|
|
|
Det kunne jeg også tænke mig at vide?
De skulle gerne dæmpe de hårde flader. Men æstætisk nydeligt __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Pierre skrev:
floe skrev:

|
|
|
Hvordan performer de hos dig??????
|
|
|
Det kunne jeg også tænke mig at vide?
De skulle gerne dæmpe de hårde flader. Men æstætisk nydeligt |
|
|
Ja hvordan virker de så?  Jeg må ærligt indrømme at jeg har meget svært ved at høre forskel. Nu er det godt nok også en ret stor flade jeg har forsøgt at dæmpe, med nogle relativt små plader, så det er sandsynligvis derfor  I det mindste så pynter de  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|