Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 00:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Floes Thorhauge, Accuphase og Focal (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 92
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 23 August 2010 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

185,- budt... Afhentet!
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007
Sendt: 23 August 2010 kl. 22:48 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:
Puuuha! Det var dog den værste gang salg på forum jeg nogensinde har set, Hr. Fløe!

Hvad vil du gøre ved det?!

Mastervol skrev:
Vil du venligst undlade at belemre os andre med den slags l**teprodukter, og med det vuns poste billeder af den nye Emotiva!

(Jeg byder forresten 170,- med fragt)

Jeg er sikker på at wildstyle ligger inde med et par billeder af det

170 kr er et godt bud, men ser at wilstyle har budt 185,- sorry mate

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe

dreamz
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007
Sendt: 23 August 2010 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

200 og så kan du få min gamle Nikko trm 800 med ganske gratis. Men så skal du også være hurtigere end hurtig ;-)

Strandvaskeren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2010
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 23 August 2010 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

"Jeg synes det er helt vildt lagt ude at Mastervol og Floe, to tidligere moderatorer, på skændigste vis forbryder sig mod forumpolitikken og diskuterer salg udenfor KSB. Jeg kan på ingen måde tage deres ord for gode varer nogensinde igen, endsige diskutere hifi med dem, såfremt de ikke fluks smider sig i støvet og blankt indrømmer alt hvad jeg vil have dem til at indrømme!!! Sodoma og Gomorra, himlen falder ned!!"

Whoops, hovsa, jeg troede jeg stadig var på Nerds..
Til top Vis Strandvaskeren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strandvaskeren

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 August 2010 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

dreamz skrev:
200 og så kan du få min gamle Nikko trm 800 med ganske gratis. Men så skal du også være hurtigere end hurtig ;-)

Bud accepteret! Jeg stiller den ud foran trappeopgangen med det samme, så henter du den bare i morgen. OK?

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 August 2010 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

Strandvaskeren skrev:
"Jeg synes det er helt vildt lagt ude at Mastervol og Floe, to tidligere moderatorer, på skændigste vis forbryder sig mod forumpolitikken og diskuterer salg udenfor KSB. Jeg kan på ingen måde tage deres ord for gode varer nogensinde igen, endsige diskutere hifi med dem, såfremt de ikke fluks smider sig i støvet og blankt indrømmer alt hvad jeg vil have dem til at indrømme!!! Sodoma og Gomorra, himlen falder ned!!"

Whoops, hovsa, jeg troede jeg stadig var på Nerds..

dreamz
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007
Sendt: 23 August 2010 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

floe skrev:

dreamz skrev:
200 og så kan du få min gamle Nikko trm 800 med ganske gratis. Men så skal du også være hurtigere end
hurtig ;-)
Bud accepteret! Jeg stiller den ud foran trappeopgangen med det samme, så henter du den bare i morgen.
OK?

Helt i orden, og stil en kasse øl ved siden af, så det er den, skraldemændene tager og ikke den metalæske, som de helt klart vil
forveksle med affald.

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 August 2010 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

dreamz skrev:
floe skrev:

dreamz skrev:
200 og så kan du få min gamle Nikko trm 800 med ganske gratis. Men så skal du også være hurtigere end
hurtig ;-)
Bud accepteret! Jeg stiller den ud foran trappeopgangen med det samme, så henter du den bare i morgen.
OK?

Helt i orden, og stil en kasse øl ved siden af, så det er den, skraldemændene tager og ikke den metalæske, som de helt klart vil
forveksle med affald.

Med ølkassen bliver det så lige 350 kr

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Sendt: 24 August 2010 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
Mastervol skrev:
Vil du venligst undlade at belemre os andre med den slags l**teprodukter, og med det vuns poste billeder af den nye Emotiva!

(Jeg byder forresten 170,- med fragt)

Jeg er sikker på at wildstyle ligger inde med et par billeder af det

OiNK

Det kan du tro!

Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 August 2010 kl. 00:16 | IP-adresse registreret  

Hva koster ham den frække politi-gikolo med solbrillerne  (sådan staves det ik)

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N

Mads57
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 24 August 2010 kl. 07:42 | IP-adresse registreret  

Strandvaskeren skrev:
"Jeg synes det er helt vildt lagt ude at Mastervol og Floe, to tidligere moderatorer, på skændigste
vis
forbryder sig mod forumpolitikken og diskuterer salg udenfor KSB. Jeg kan på ingen måde tage deres ord for gode varer
nogensinde igen, endsige diskutere hifi med dem, såfremt de ikke fluks smider sig i støvet og blankt indrømmer alt hvad jeg
vil
have dem til at indrømme!!! Sodoma og Gomorra, himlen falder ned!!"Whoops, hovsa, jeg troede jeg stadig var på Nerds..

Tag dig en.

Til top Vis Mads57's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mads57

Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 24 August 2010 kl. 11:34 | IP-adresse registreret  

Floe

Hvad er årsagen til at du pludselig vil skille dig af med Accuphase ?. Har Thorhauge rykket sig siden din anmeldelse 

For der var der ingen tvivl om hvad der var bedst, vel

Verdens bedste AGGU

(Ved godt det er svært Mr. standup, men vær nu lidt seriøs i dit svar)

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 August 2010 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:
Floe

Hvad er årsagen til at du pludselig vil skille dig af med Accuphase ?. Har Thorhauge rykket sig siden din anmeldelse 

Verdens bedste AGGU

Du kender min holdning til at ville konkludere hvorvidt noget er bedre end andet. Det er skisme svært medmindre man har med et skodprodukt at gøre

Når først man kommer op i en hvis klasse, så er det for mig ikke vigtigt hvordan et produkt performer på enkeltparametre, men i stedet oplevelsen der er afgørende for hvad jeg foretrækker. Og denne er helt og aldeles subjektiv

Teknisk ser er Accuphasen en bedre forstærker en Thorhauge. Den performer bedre på stort set samtlige af de klassiske hifi-termer. Til gengæld kan jeg bedre lide Thorhaugen lydsignatur som helhed, så ja. aGGu er på vej ud til fordel for en i270'er

Ja bassen er mere slap, og hvad så? Det passer bedre til mine 1007'ere at der ikke er så meget kontrol over dem. Ja, der er mindre udstrakthed opefter, men jeg savner ikke noget i Thorhaugen. Ja E-350'eren spiller mere raffineret, men Thorhaugen skider bare højt og flot på alt dette. Den er ligeglad med alle hifi-parametrene. Den spiller bare musik, på en yderst indlevende og nærværende måde. I det hele taget er det lækker og varm rørlyd. Stemmer er fantastiske, og rumgengivelsen er i særklasse. Sidstnævnte er medvirkende til at den i den grad "fylder" rummet med musik - det skaber nærvær og engagement

Jeg havde ikke lige regnet med det, men det har været en rørende oplevelse at have Thorhaugen på besøg Den får permanent opholdstilladelse

Mads57
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 August 2010 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

Musikken frem for teknikken.

Husk tuberolling, så kan du finjustere lyden efter smag og behag.

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 24 August 2010 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

floe skrev:

Music4life skrev:
Floe

Verdens bedste AGGU

Du kender min holdning til at ville konkludere hvorvidt noget er bedre end andet. Det er skisme svært medmindre man har med et skodprodukt at gøre Når først man kommer op i en hvis klasse, så er det for mig ikke vigtigt hvordan et produkt performer på enkeltparametre, men i stedet <span style="font-style: italic;">oplevelsen</span> der er afgørende for hvad jeg foretrækker. Og denne er helt og aldeles subjektiv Teknisk ser <span style="font-style: italic;">er</span> Accuphasen en bedre forstærker en Thorhauge. Den performer bedre på stort set samtlige af de klassiske hifi-termer. Til gengæld kan jeg bedre lide Thorhaugen lydsignatur som helhed, så ja. aGGu er på vej ud til fordel for en i270'er Ja bassen er mere slap, og hvad så? Det passer bedre til mine 1007'ere at der ikke er så meget kontrol over dem. Ja, der er mindre udstrakthed opefter, men jeg savner ikke noget i Thorhaugen. Ja E-350'eren spiller mere raffineret, men Thorhaugen skider bare højt og flot på alt dette. Den er ligeglad med alle hifi-parametrene. Den spiller bare musik, på en yderst indlevende og nærværende måde. I det hele taget er det lækker og varm rørlyd. Stemmer er fantastiske, og rumgengivelsen er i særklasse. Sidstnævnte er medvirkende til at den i den grad "fylder" rummet med musik - det skaber nærvær og engagement Jeg havde ikke lige regnet med det, men det har været en <span style="font-style: italic;">rørende</span> oplevelse at have Thorhaugen på besøg Den får permanent opholdstilladelse

Årrhhh hvaaad.. Så fik han hår på den!

Gad vide hvornår han bliver så hørehæmmet at han skal have Audio Research så...
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

Mads57
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 August 2010 kl. 13:27 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:
floe skrev:

Music4life skrev:
Floe

Hvad er årsagen til at du pludselig vil skille dig af med Accuphase ?. Har Thorhauge rykket sig siden din
anmeldelse 

Verdens bedste AGGU

Du kender min holdning til at ville
konkludere hvorvidt noget er bedre end andet. Det er skisme svært medmindre man har med et skodprodukt at gøre
Når først man kommer op i en hvis klasse, så er det for mig ikke vigtigt hvordan et produkt performer på
enkeltparametre, men i stedet <span style="font-style: italic;">oplevelsen</span> der er afgørende for hvad jeg
foretrækker. Og denne er helt og aldeles subjektiv Teknisk ser <span style="font-style: italic;">er</span> Accuphasen
en bedre forstærker en Thorhauge. Den performer bedre på stort set samtlige af de klassiske hifi-termer. Til gengæld kan
jeg bedre lide Thorhaugen lydsignatur som helhed, så ja. aGGu er på vej ud til fordel for en i270'er Ja bassen er mere
slap, og hvad så? Det passer bedre til mine 1007'ere at der ikke er så meget kontrol over dem. Ja, der er mindre
udstrakthed opefter, men jeg savner ikke noget i Thorhaugen. Ja E-350'eren spiller mere raffineret, men Thorhaugen skider
bare højt og flot på alt dette. Den er ligeglad med alle hifi-parametrene. Den spiller bare musik, på en yderst indlevende og
nærværende måde. I det hele taget er det lækker og varm rørlyd. Stemmer er fantastiske, og rumgengivelsen er i
særklasse. Sidstnævnte er medvirkende til at den i den grad "fylder" rummet med musik - det skaber nærvær og
engagement Jeg havde ikke lige regnet med det, men det har været en <span style="font-style: italic;">rørende</span>
oplevelse at have Thorhaugen på besøg Den får permanent opholdstilladelse

Eller Emotiva!

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 24 August 2010 kl. 13:39 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:
floe skrev:

Music4life skrev:
Floe

Verdens bedste AGGU

Du kender min holdning til at ville konkludere hvorvidt noget er bedre end andet. Det er skisme svært medmindre man har med et skodprodukt at gøre Når først man kommer op i en hvis klasse, så er det for mig ikke vigtigt hvordan et produkt performer på enkeltparametre, men i stedet <span style="font-style: italic;">oplevelsen</span> der er afgørende for hvad jeg foretrækker. Og denne er helt og aldeles subjektiv Teknisk ser <span style="font-style: italic;">er</span> Accuphasen en bedre forstærker en Thorhauge. Den performer bedre på stort set samtlige af de klassiske hifi-termer. Til gengæld kan jeg bedre lide Thorhaugen lydsignatur som helhed, så ja. aGGu er på vej ud til fordel for en i270'er Ja bassen er mere slap, og hvad så? Det passer bedre til mine 1007'ere at der ikke er så meget kontrol over dem. Ja, der er mindre udstrakthed opefter, men jeg savner ikke noget i Thorhaugen. Ja E-350'eren spiller mere raffineret, men Thorhaugen skider bare højt og flot på alt dette. Den er ligeglad med alle hifi-parametrene. Den spiller bare musik, på en yderst indlevende og nærværende måde. I det hele taget er det lækker og varm rørlyd. Stemmer er fantastiske, og rumgengivelsen er i særklasse. Sidstnævnte er medvirkende til at den i den grad "fylder" rummet med musik - det skaber nærvær og engagement Jeg havde ikke lige regnet med det, men det har været en <span style="font-style: italic;">rørende</span> oplevelse at have Thorhaugen på besøg Den får permanent opholdstilladelse

Ja der er nogle af os der HAR fundet vejen frem ........... Og den heder Audio Research

M4L så må vi bare håbe at Floe har husket at spille i 4ohm på den Thorhauge, IK   

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 24 August 2010 kl. 14:01 | IP-adresse registreret  

Mads57 skrev:
Sjoenne skrev:
floe skrev:

Music4life skrev:
Floe

Hvad er årsagen til at du pludselig vil skille dig af med Accuphase ?. Har Thorhauge rykket sig siden din
anmeldelse 

Verdens bedste AGGU

Du kender min holdning til at ville
konkludere hvorvidt noget er bedre end andet. Det er skisme svært medmindre man har med et skodprodukt at gøre
Når først man kommer op i en hvis klasse, så er det for mig ikke vigtigt hvordan et produkt performer på
enkeltparametre, men i stedet <span style="font-style: italic;">oplevelsen</span> der er afgørende for hvad jeg
foretrækker. Og denne er helt og aldeles subjektiv Teknisk ser <span style="font-style: italic;">er</span> Accuphasen
en bedre forstærker en Thorhauge. Den performer bedre på stort set samtlige af de klassiske hifi-termer. Til gengæld kan
jeg bedre lide Thorhaugen lydsignatur som helhed, så ja. aGGu er på vej ud til fordel for en i270'er Ja bassen er mere
slap, og hvad så? Det passer bedre til mine 1007'ere at der ikke er så meget kontrol over dem. Ja, der er mindre
udstrakthed opefter, men jeg savner ikke noget i Thorhaugen. Ja E-350'eren spiller mere raffineret, men Thorhaugen skider
bare højt og flot på alt dette. Den er ligeglad med alle hifi-parametrene. Den spiller bare musik, på en yderst indlevende og
nærværende måde. I det hele taget er det lækker og varm rørlyd. Stemmer er fantastiske, og rumgengivelsen er i
særklasse. Sidstnævnte er medvirkende til at den i den grad "fylder" rummet med musik - det skaber nærvær og
engagement Jeg havde ikke lige regnet med det, men det har været en <span style="font-style: italic;">rørende</span>
oplevelse at have Thorhaugen på besøg Den får permanent opholdstilladelse

Eller Emotiva!

Ja det er næsten det samme
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 24 August 2010 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
Music4life skrev:
Floe

Verdens bedste AGGU

Du kender min holdning til at ville konkludere hvorvidt noget er bedre end andet. Det er skisme svært medmindre man har med et skodprodukt at gøre

Når først man kommer op i en hvis klasse, så er det for mig ikke vigtigt hvordan et produkt performer på enkeltparametre, men i stedet oplevelsen der er afgørende for hvad jeg foretrækker. Og denne er helt og aldeles subjektiv

Teknisk ser er Accuphasen en bedre forstærker en Thorhauge. Den performer bedre på stort set samtlige af de klassiske hifi-termer. Til gengæld kan jeg bedre lide Thorhaugen lydsignatur som helhed, så ja. aGGu er på vej ud til fordel for en i270'er

Ja bassen er mere slap, og hvad så? Det passer bedre til mine 1007'ere at der ikke er så meget kontrol over dem. Ja, der er mindre udstrakthed opefter, men jeg savner ikke noget i Thorhaugen. Ja E-350'eren spiller mere raffineret, men Thorhaugen skider bare højt og flot på alt dette. Den er ligeglad med alle hifi-parametrene. Den spiller bare musik, på en yderst indlevende og nærværende måde. I det hele taget er det lækker og varm rørlyd. Stemmer er fantastiske, og rumgengivelsen er i særklasse. Sidstnævnte er medvirkende til at den i den grad "fylder" rummet med musik - det skaber nærvær og engagement

Jeg havde ikke lige regnet med det, men det har været en rørende oplevelse at have Thorhaugen på besøg Den får permanent opholdstilladelse

Er sikker på din opfattelse at I270 gør det prima på dine Focal. Så går du ikke i købstanker om gulvhøjttaler alligevel 

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 August 2010 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
Floe

Verdens bedste AGGU

Er sikker på din opfattelse at I270 gør det prima på dine Focal. Så går du ikke i købstanker om gulvhøjttaler alligevel 

Næh. Jeg vil faktisk mene at jeg har fået utroligt meget af den varme jeg dybest set altid har savnet lidt i mine 1007'ere. Der er også kommet mere fundament. Ikke at Thorhaugen går dybere, for det gør den ikke. Tværtimod. Der er bare mere bas nedefter

<< Forrige Side af 92 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum