| Forfatter |
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 23 August 2010 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
185,- budt... Afhentet!
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 23 August 2010 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
| Puuuha! Det var dog den værste gang salg på forum jeg nogensinde har set, Hr. Fløe! |
|
|
Hvad vil du gøre ved det?!  
Mastervol skrev:
Vil du venligst undlade at belemre os
andre med den slags l**teprodukter, og med det vuns poste billeder af den nye Emotiva!
(Jeg byder forresten 170,- med fragt) |
|
|
Jeg er sikker på at wildstyle ligger inde med et par billeder af det  170 kr er et godt bud, men ser at wilstyle har budt 185,- sorry mate  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
dreamz Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 362
|
| Sendt: 23 August 2010 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
200 og så kan du få min gamle Nikko trm 800 med ganske gratis. Men så skal du også være hurtigere end hurtig ;-)
__________________ /dreamz
|
| Til top |
|
| |
Strandvaskeren Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2010 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 491
|
| Sendt: 23 August 2010 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Jeg synes det er helt vildt lagt ude at Mastervol og Floe, to tidligere moderatorer, på skændigste vis forbryder sig mod forumpolitikken og diskuterer salg udenfor KSB. Jeg kan på ingen måde tage deres ord for gode varer nogensinde igen, endsige diskutere hifi med dem, såfremt de ikke fluks smider sig i støvet og blankt indrømmer alt hvad jeg vil have dem til at indrømme!!! Sodoma og Gomorra, himlen falder ned!!" Whoops, hovsa, jeg troede jeg stadig var på Nerds..
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 23 August 2010 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 23 August 2010 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
dreamz Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 362
|
| Sendt: 23 August 2010 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
dreamz skrev:
200 og så kan du få min gamle Nikko trm 800 med ganske gratis. Men så skal du også være hurtigere end
hurtig ;-) |
|
|
Bud accepteret! Jeg stiller den ud foran trappeopgangen med det samme, så henter du den bare i morgen.
OK?  |
|
|
Helt i orden, og stil en kasse øl ved siden af, så det er den, skraldemændene tager og ikke den metalæske, som de helt klart vil
forveksle med affald. __________________ /dreamz
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 23 August 2010 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
dreamz skrev:
floe skrev:
dreamz skrev:
200 og så kan du få min gamle Nikko trm 800 med ganske gratis. Men så skal du også være hurtigere end
hurtig ;-) |
|
|
Bud accepteret! Jeg stiller den ud foran trappeopgangen med det samme, så henter du den bare i morgen.
OK?  |
|
|
Helt i orden, og stil en kasse øl ved siden af, så det er den, skraldemændene tager og ikke den metalæske, som de helt klart vil
forveksle med affald. |
|
|
Med ølkassen bliver det så lige 350 kr   __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva koster ham den frække politi-gikolo med solbrillerne  (sådan staves det ik  )
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 732
|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 07:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Floe
Hvad er årsagen til at du pludselig vil skille dig af med Accuphase ?. Har Thorhauge rykket sig siden din anmeldelse
For der var der ingen tvivl om hvad der var bedst, vel
Verdens bedste AGGU
(Ved godt det er svært Mr. standup, men vær nu lidt seriøs i dit svar) __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
| Floe
Hvad er årsagen til at du pludselig vil skille dig af med Accuphase ?. Har Thorhauge rykket sig siden din anmeldelse
Verdens bedste AGGU
(Ved godt det er svært Mr. standup, men vær nu lidt seriøs i dit svar) |
|
|
Du kender min holdning til at ville konkludere hvorvidt noget er bedre end andet. Det er skisme svært medmindre man har med et skodprodukt at gøre  Når først man kommer op i en hvis klasse, så er det for mig ikke vigtigt hvordan et produkt performer på enkeltparametre, men i stedet oplevelsen der er afgørende for hvad jeg foretrækker. Og denne er helt og aldeles subjektiv  Teknisk ser er Accuphasen en bedre forstærker en Thorhauge. Den performer bedre på stort set samtlige af de klassiske hifi-termer. Til gengæld kan jeg bedre lide Thorhaugen lydsignatur som helhed, så ja. aGGu er på vej ud til fordel for en i270'er  Ja bassen er mere slap, og hvad så? Det passer bedre til mine 1007'ere at der ikke er så meget kontrol over dem. Ja, der er mindre udstrakthed opefter, men jeg savner ikke noget i Thorhaugen. Ja E-350'eren spiller mere raffineret, men Thorhaugen skider bare højt og flot på alt dette. Den er ligeglad med alle hifi-parametrene. Den spiller bare musik, på en yderst indlevende og nærværende måde. I det hele taget er det lækker og varm rørlyd. Stemmer er fantastiske, og rumgengivelsen er i særklasse. Sidstnævnte er medvirkende til at den i den grad "fylder" rummet med musik - det skaber nærvær og engagement  Jeg havde ikke lige regnet med det, men det har været en rørende oplevelse at have Thorhaugen på besøg  Den får permanent opholdstilladelse  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
Mads57 Forum Bruger

|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Music4life skrev:
Floe
Verdens bedste AGGU
|
|
Du kender min holdning til at ville konkludere hvorvidt noget er bedre end andet. Det er skisme svært medmindre man har med et skodprodukt at gøre Når først man kommer op i en hvis klasse, så er det for mig ikke vigtigt hvordan et produkt performer på enkeltparametre, men i stedet <span style="font-style: italic;">oplevelsen</span> der er afgørende for hvad jeg foretrækker. Og denne er helt og aldeles subjektiv Teknisk ser <span style="font-style: italic;">er</span> Accuphasen en bedre forstærker en Thorhauge. Den performer bedre på stort set samtlige af de klassiske hifi-termer. Til gengæld kan jeg bedre lide Thorhaugen lydsignatur som helhed, så ja. aGGu er på vej ud til fordel for en i270'er Ja bassen er mere slap, og hvad så? Det passer bedre til mine 1007'ere at der ikke er så meget kontrol over dem. Ja, der er mindre udstrakthed opefter, men jeg savner ikke noget i Thorhaugen. Ja E-350'eren spiller mere raffineret, men Thorhaugen skider bare højt og flot på alt dette. Den er ligeglad med alle hifi-parametrene. Den spiller bare musik, på en yderst indlevende og nærværende måde. I det hele taget er det lækker og varm rørlyd. Stemmer er fantastiske, og rumgengivelsen er i særklasse. Sidstnævnte er medvirkende til at den i den grad "fylder" rummet med musik - det skaber nærvær og engagement Jeg havde ikke lige regnet med det, men det har været en <span style="font-style: italic;">rørende</span> oplevelse at have Thorhaugen på besøg Den får permanent opholdstilladelse  |
|
|
Årrhhh hvaaad.. Så fik han hår på den!
Gad vide hvornår han bliver så hørehæmmet at han skal have Audio Research så...
|
| Til top |
|
| |
Mads57 Forum Bruger

|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
Floe
Hvad er årsagen til at du pludselig vil skille dig af med Accuphase ?. Har Thorhauge rykket sig siden din
anmeldelse
Verdens bedste AGGU
|
|
Du kender min holdning til at ville
konkludere hvorvidt noget er bedre end andet. Det er skisme svært medmindre man har med et skodprodukt at gøre
Når først man kommer op i en hvis klasse, så er det for mig ikke vigtigt hvordan et produkt performer på
enkeltparametre, men i stedet <span style="font-style: italic;">oplevelsen</span> der er afgørende for hvad jeg
foretrækker. Og denne er helt og aldeles subjektiv Teknisk ser <span style="font-style: italic;">er</span> Accuphasen
en bedre forstærker en Thorhauge. Den performer bedre på stort set samtlige af de klassiske hifi-termer. Til gengæld kan
jeg bedre lide Thorhaugen lydsignatur som helhed, så ja. aGGu er på vej ud til fordel for en i270'er Ja bassen er mere
slap, og hvad så? Det passer bedre til mine 1007'ere at der ikke er så meget kontrol over dem. Ja, der er mindre
udstrakthed opefter, men jeg savner ikke noget i Thorhaugen. Ja E-350'eren spiller mere raffineret, men Thorhaugen skider
bare højt og flot på alt dette. Den er ligeglad med alle hifi-parametrene. Den spiller bare musik, på en yderst indlevende og
nærværende måde. I det hele taget er det lækker og varm rørlyd. Stemmer er fantastiske, og rumgengivelsen er i
særklasse. Sidstnævnte er medvirkende til at den i den grad "fylder" rummet med musik - det skaber nærvær og
engagement Jeg havde ikke lige regnet med det, men det har været en <span style="font-style: italic;">rørende</span>
oplevelse at have Thorhaugen på besøg Den får permanent opholdstilladelse  |
|
|
Gad vide hvornår han bliver så hørehæmmet at han skal have Audio Research så... |
|
|
Eller Emotiva!
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
Floe
Verdens bedste AGGU
(Ved godt det er svært Mr. standup, men vær nu lidt seriøs i dit svar)
|
|
|
Du kender min holdning til at ville konkludere hvorvidt noget er bedre end andet. Det er skisme svært medmindre man har med et skodprodukt at gøre Når først man kommer op i en hvis klasse, så er det for mig ikke vigtigt hvordan et produkt performer på enkeltparametre, men i stedet <span style="font-style: italic;">oplevelsen</span> der er afgørende for hvad jeg foretrækker. Og denne er helt og aldeles subjektiv Teknisk ser <span style="font-style: italic;">er</span> Accuphasen en bedre forstærker en Thorhauge. Den performer bedre på stort set samtlige af de klassiske hifi-termer. Til gengæld kan jeg bedre lide Thorhaugen lydsignatur som helhed, så ja. aGGu er på vej ud til fordel for en i270'er Ja bassen er mere slap, og hvad så? Det passer bedre til mine 1007'ere at der ikke er så meget kontrol over dem. Ja, der er mindre udstrakthed opefter, men jeg savner ikke noget i Thorhaugen. Ja E-350'eren spiller mere raffineret, men Thorhaugen skider bare højt og flot på alt dette. Den er ligeglad med alle hifi-parametrene. Den spiller bare musik, på en yderst indlevende og nærværende måde. I det hele taget er det lækker og varm rørlyd. Stemmer er fantastiske, og rumgengivelsen er i særklasse. Sidstnævnte er medvirkende til at den i den grad "fylder" rummet med musik - det skaber nærvær og engagement Jeg havde ikke lige regnet med det, men det har været en <span style="font-style: italic;">rørende</span> oplevelse at have Thorhaugen på besøg Den får permanent opholdstilladelse  |
|
|
Gad vide hvornår han bliver så hørehæmmet at han skal have Audio Research så... |
|
|
Ja der er nogle af os der HAR fundet vejen frem ........... Og den heder Audio Research 
M4L så må vi bare håbe at Floe har husket at spille i 4ohm på den Thorhauge, IK __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mads57 skrev:
Sjoenne skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
Floe
Hvad er årsagen til at du pludselig vil skille dig af med Accuphase ?. Har Thorhauge rykket sig siden din
anmeldelse
Verdens bedste AGGU
|
|
Du kender min holdning til at ville
konkludere hvorvidt noget er bedre end andet. Det er skisme svært medmindre man har med et skodprodukt at gøre
Når først man kommer op i en hvis klasse, så er det for mig ikke vigtigt hvordan et produkt performer på
enkeltparametre, men i stedet <span style="font-style: italic;">oplevelsen</span> der er afgørende for hvad jeg
foretrækker. Og denne er helt og aldeles subjektiv Teknisk ser <span style="font-style: italic;">er</span> Accuphasen
en bedre forstærker en Thorhauge. Den performer bedre på stort set samtlige af de klassiske hifi-termer. Til gengæld kan
jeg bedre lide Thorhaugen lydsignatur som helhed, så ja. aGGu er på vej ud til fordel for en i270'er Ja bassen er mere
slap, og hvad så? Det passer bedre til mine 1007'ere at der ikke er så meget kontrol over dem. Ja, der er mindre
udstrakthed opefter, men jeg savner ikke noget i Thorhaugen. Ja E-350'eren spiller mere raffineret, men Thorhaugen skider
bare højt og flot på alt dette. Den er ligeglad med alle hifi-parametrene. Den spiller bare musik, på en yderst indlevende og
nærværende måde. I det hele taget er det lækker og varm rørlyd. Stemmer er fantastiske, og rumgengivelsen er i
særklasse. Sidstnævnte er medvirkende til at den i den grad "fylder" rummet med musik - det skaber nærvær og
engagement Jeg havde ikke lige regnet med det, men det har været en <span style="font-style: italic;">rørende</span>
oplevelse at have Thorhaugen på besøg Den får permanent opholdstilladelse  |
|
|
|
|
Eller Emotiva!  |
|
|
Ja det er næsten det samme
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Music4life skrev:
| Floe
Verdens bedste AGGU
|
|
|
Du kender min holdning til at ville konkludere hvorvidt noget er bedre end andet. Det er skisme svært medmindre man har med et skodprodukt at gøre 
Når først man kommer op i en hvis klasse, så er det for mig ikke vigtigt hvordan et produkt performer på enkeltparametre, men i stedet oplevelsen der er afgørende for hvad jeg foretrækker. Og denne er helt og aldeles subjektiv 
Teknisk ser er Accuphasen en bedre forstærker en Thorhauge. Den performer bedre på stort set samtlige af de klassiske hifi-termer. Til gengæld kan jeg bedre lide Thorhaugen lydsignatur som helhed, så ja. aGGu er på vej ud til fordel for en i270'er 
Ja bassen er mere slap, og hvad så? Det passer bedre til mine 1007'ere at der ikke er så meget kontrol over dem. Ja, der er mindre udstrakthed opefter, men jeg savner ikke noget i Thorhaugen. Ja E-350'eren spiller mere raffineret, men Thorhaugen skider bare højt og flot på alt dette. Den er ligeglad med alle hifi-parametrene. Den spiller bare musik, på en yderst indlevende og nærværende måde. I det hele taget er det lækker og varm rørlyd. Stemmer er fantastiske, og rumgengivelsen er i særklasse. Sidstnævnte er medvirkende til at den i den grad "fylder" rummet med musik - det skaber nærvær og engagement 
Jeg havde ikke lige regnet med det, men det har været en rørende oplevelse at have Thorhaugen på besøg Den får permanent opholdstilladelse 
|
|
|
Er sikker på din opfattelse at I270 gør det prima på dine Focal. Så går du ikke i købstanker om gulvhøjttaler alligevel __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
| Floe
Verdens bedste AGGU
|
|
|
Du kender min holdning til at ville konkludere hvorvidt noget er bedre end andet. Det er skisme svært medmindre man har med et skodprodukt at gøre 
Når først man kommer op i en hvis klasse, så er det for mig ikke vigtigt hvordan et produkt performer på enkeltparametre, men i stedet oplevelsen der er afgørende for hvad jeg foretrækker. Og denne er helt og aldeles subjektiv 
Teknisk ser er Accuphasen en bedre forstærker en Thorhauge. Den performer bedre på stort set samtlige af de klassiske hifi-termer. Til gengæld kan jeg bedre lide Thorhaugen lydsignatur som helhed, så ja. aGGu er på vej ud til fordel for en i270'er 
Ja bassen er mere slap, og hvad så? Det passer bedre til mine 1007'ere at der ikke er så meget kontrol over dem. Ja, der er mindre udstrakthed opefter, men jeg savner ikke noget i Thorhaugen. Ja E-350'eren spiller mere raffineret, men Thorhaugen skider bare højt og flot på alt dette. Den er ligeglad med alle hifi-parametrene. Den spiller bare musik, på en yderst indlevende og nærværende måde. I det hele taget er det lækker og varm rørlyd. Stemmer er fantastiske, og rumgengivelsen er i særklasse. Sidstnævnte er medvirkende til at den i den grad "fylder" rummet med musik - det skaber nærvær og engagement 
Jeg havde ikke lige regnet med det, men det har været en rørende oplevelse at have Thorhaugen på besøg Den får permanent opholdstilladelse 
|
|
|
Er sikker på din opfattelse at I270 gør det prima på dine Focal. Så går du ikke i købstanker om gulvhøjttaler alligevel |
|
|
Næh. Jeg vil faktisk mene at jeg har fået utroligt meget af den varme jeg dybest set altid har savnet lidt i mine 1007'ere. Der er også kommet mere fundament. Ikke at Thorhaugen går dybere, for det gør den ikke. Tværtimod. Der er bare mere bas nedefter  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |