| Sendt: 09 September 2009 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
En stor kobberkøler (eller lign) til den core2, evt underclocke den lidt så den yder lidt mindre men bruger en del mindre strøm (mindre varme).
Geforce kortet er vel udemærket (forudsat at det ikke larmer og har DVI, kender ikke den specifikke model fysisk), og dit bundkort har optisk udgang. SÅ på billed og lydsiden burde du være ganske fint kørende. (dvi kan konvertere til hdmi med en simpel adapter hvis du har brug for det).
Mhs til PSU kan jeg anbefale at finde en 80+ certificeret enten passivt kølet eller enmed lavt støjniveau, corsair og antec laver nogle fine nogen, men det handler mget om hvad du er villig til at spendere.
Jeg kan personligt rigtig gode lide designet på Antecs kabinetserier og de fleste er fornuftigt opbygget med ophæng til hardiske osv så tingen ikke støjer så meget.
BD/DVD vil jeg lade være op til dig selv, og software vil jeg lade andre om da jeg ikke bruger mediacentersoftware selv. Ellers er du ganske fint kørende på hardware fronten. __________________ Mvh. Bjørn.
|