Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 14:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Ukritiske anmeldelser på Hifi4all.dk?! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 12
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 28 December 2005 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

Er det at brokke sig at interessere sig for et regnskab.....?

Jeg forstår ikke personligt at nogle bruger surround udstyr....men jeg ville aldrig lade denne manglende forståelse stoppe en debat....nærmest tværtimod....

Dit argument for at stoppe denne debat er vel ikke at du er bange for at skulle betale?

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 28 December 2005 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  

Nææ....det er det måske ikke, men hvis du skal bruge det.....så kan du vel fortælle hvorfor, som Ronin osse spørger om??? Jeg kan bare ikke se, hvad det vedkommer andre....?

Jeg er heller ikke selv til snurre-rundt-fis, så enig med dig der! Men forstår som sagt bare ikke, hvorfor du blir ved......efter at have fået af vide, det ikke vedkommer alm. brugere???

Jeg vil da helt klart foretrække, at siden blir ved med at være som den er nu! Du så måske hellere den blev nedlagt, eller at vi skulle betale 200 kr. om måneden for at benytte den??? For det ville jeg da være pænt træt af....mildt sagt!!!

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

nosferatu89
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005
Sendt: 28 December 2005 kl. 15:52 | IP-adresse registreret  

janelne skrev:

Er jeg den eneste der synes det er mærkværdigt så ukritiske Hifi4all's (egne) anmeldelser er?  "Alle" anmeldelser er meget positive og slutter "altid" af med at skamrose produktet.

Det skulle vel ikke være fordi at produktet faktisk er godt?
Personligt kunne jeg godt tænke mig at H4F anmeldte produkter i den lidt (læs: meget) billige ende, da jeg ikke lige har tænkt mig at (læs: kan) smide fx 150k for et sæt B&W 800D. Men jeg sidder da alligevel og læser de anmeldelserne om de produkter, der i mine øjne, er sat i en umenneskelig prisklasse.  

Grunden til at jeg læser samtlige anmeldelser er, at de faktisk er spændende og skrevet på en sådan måde, at man for lyst til at læse videre. Der bliver i anmeldelserne brugt humor, uden at det på nogen måde virker useriøst.

Så ingen klager herfra.... H4F for af mig topkarakter

Nosferatu

Til top Vis nosferatu89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nosferatu89

Gerdes
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 28 December 2005 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Faktisk er hifi4all netop ikke kommercielt, og behøver vel ikke at være momsregistrerede ?

Ikke fordi det gør emnet mere on topic, så skal hifi4all momsregistreres i det omfang, at siden driver selvstændig økonomisk virksomhed i momsmæssig henseende og har en omsætning på mindst 50K kr. om året. Om det sidste gør sig gældende aner jeg ikke, og jeg er også ligeglad.

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 28 December 2005 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:

Tja off-topic.....jeg skrev jo et indlæg i forum "kommentarer til indsigtsartikler" hvor i selv i en artikkel beskriver ejerforhold og gratis arbejdskraft. Jeg ville gerne vide mere om dette, da du jo selv har skrevet du har brugt næsten 200k på denne side. Og Admin skriver han er eneejer....

Dette indlæg blev omgående slettet, er det off-topic at spørge direkte til en artikkel i et dertil tilhørende forum? Jeg fik så at vide at jeg skulle skrive i den igangværende debat.....det er så her.

Men meningen er jo tydelig at jeg bare skal holde mund....

Angående spilleregler, hvor er det så lige jeg har forbrudt mig?

Kræve løs til højre og venstre? Magen til arrogant holdning skal man lede længe efter....

Bemærk lige at brugerne blev inviterede til en chat-debat. Det var her, du skulle have stillet dine spørgsmål. Dette er et HIFI-forum, hvor der snakkes HIFI !!

Det er bestemt ikke arrogant at gøre dig opmærksom på, at du er en helt almindelig - anonym - bruger af HIFI4ALL.DK, som på ingen måde har en handelsrelation til sitet ejer. Du har ikke krav på noget som helst !!

Og igen - hvorfor er det lige, det er så enormt interessant for dig ? Og hvad er formålet med at kræve løs i et forum, hvor der snakkes om HIFI ?? Det er jo det, dette forum er beregnet til.

Du kan da være fløjtende ligeglad med, om jeg eller andre har puttet ressourcer i dette site. Vil du også vide hvor mange gratis mandetimer, vi har brugt for at DU kan have et godt sted at være ?? Det er jo også ressourcer !! Og så er det i øvrigt ikke alle mennesker, der falder fuldstændig på halen over et par hundrede tusinde... 

Jeg kan kun opfatte din besynderlige interesse, og den måde du formulerer dig på, som fjendtlig - uvist af hvilken årsag. Havde du bare været almindelig nysgerrig over hvorfor jeg kunne finde på at kaste tid og penge efter min hobby, så kunne du jo spørge mig direkte og få et klokkeklart svar!!

Men det er tydeligt, at både vores  tid og penge er spildt på dig. Jeg synes bare du skulle blive væk og lade os andre bruge vores dyrebare tid på fremadrettede hifi-aktiviteter.
Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 December 2005 kl. 17:29 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:
Jeg kan kun opfatte din besynderlige interesse, og den måde du formulerer dig på, som fjendtlig - uvist af hvilken årsag.

Ja, den fjentlighed du ser må da være uvis  måske er det "tyv tror hvermand stjæler" mentaliteten du har svært ved at frigøre dig fra?

Havde du bare været almindelig nysgerrig over hvorfor jeg kunne finde på at kaste tid og penge efter min hobby, så kunne du jo spørge mig direkte og få et klokkeklart svar!!

Nu spurgte jeg efter regnskab og ejerforhold, jeg interesserer mig ikke for din ubetalte arbejdskraft

Men det er tydeligt, at både vores  tid og penge er spildt på dig. Jeg synes bare du skulle blive væk og lade os andre bruge vores dyrebare tid på fremadrettede hifi-aktiviteter.

Et regnskab danne vel grundlag for et budget, hvilket er fremadrettet.....beklager at du iblev forstyrret og kke har kendskab til h4a økonomien, jeg tager det op med chefen....

svanen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2005
Sendt: 28 December 2005 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

Øhh spørger bare...var det ikke "ukritiske anmeldelser på Hifi4all" der var trådens emne

Hvad angår anmeldelserne, synes jeg, de er detaljerede og informationsrummende. Karakterskala eller ej, det er jo anmelderens egen subjektive mening, vi hører? Hvad skulle det ellers være?

Keep on the good work

JBL 4341, Sony X707ES, AA-DTI, XDP, PS1, PS4, Krell KAV 400xi, Analysis Plus Silver Oval In, AudioQuest Gibraltar, VdH DM300MK2
Til top Vis svanen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af svanen

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 28 December 2005 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Hvad foregår der pludseligt her i tråden, jeg kan slet ikke se at det kommer nogen ved, hvem står der står bag regnskaber og regnskabernes indhold hos HiFi4all. 
I HiFi4all handler det om HiFi, det er et enormt flot og kreativt online HiFi magasin, hvor alle har fri mulighed for at deltage, uden at det koster noget og uden der stilles nogle krav til deltagerne, ud over at opføre sig på en rimelig og værdig måde, såfremt man ønsker at deltage i det åbne forum.

Det vi lige har oplevet af nye angreb på redaktion / administration, er endnu engang et helt urimeligt angreb og af en karakter som ingen steder hører hjemme. 
Det har sit udspring fra en kendt lille gruppe af uromagere, som kun ønsker at skabe uro og ballade omkring HiFi4all.

Jeg synes nok man skulle bruge energien på positive ting omkring HiFi, istedet for at forplumre alt med den tåbelige og latterlige form for destruktiv adfærd, som pågældende personer igen og igen ønsker at drive ind i debatten - herunder at man prøver at udstille personerne omkring administration og redaktion, mere eller mindre suspekte med hang til løgn og bedrag.

Det kan da ikke være rigtigt, at man gang efter gang prøver at kaste det mudder på banen, det er jo det rene opspind og forsøg på at sværte persongruppen til - hvilket 99,99 % af alle brugerne bestemt ikke synes om. 
De 99,99% positive brugere, udviser stor interesse og glæde ved et flot og objektivt HiFi4all, og er slet ikke interesserede i at høre eller læse om de tåbeligheder, som denne minoritetsgruppen på 0,1% frembringer igen og igen.

Såfremt man er utilfreds eller på anden måde ikke synes om det der foregår, kan man så ikke bare "droppe ud", der er jo ingen der tvinger nogen til at læse, skrive eller deltage i HiFi4all - det er en fritidsinteresse for os, og ikke en kamp om liv og død.

Der er ingen hos HiFi4all der fortjener disse konstante og grove angreb samt beskyldninger, de gør rent faktisk et hamrende stort og flot stykke arbejde, og der er slet ikke noget der tyder på at tingene ikke foregår på en ærlig og redelig måde - tværtimod.

Så til disse misbrugere - få et liv og stop det pladder samt de evendelige barnlige angreb på HiFi4all og persongruppen derom, der er kun 0,1% eller mindre, der har interesse i det og gider at høre eller læse det igen og igen.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl 

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Sendt: 28 December 2005 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Kan simpelthen ikke være mere enig Toftdahl.....
Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

nosferatu89
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005
Sendt: 28 December 2005 kl. 23:28 | IP-adresse registreret  

Jeg synes kritikken af H4F er helt uhørt. Så fordi at der er et par venlige sjæle derude, som gerne vil bruge deres FRITID på at opretholde sitet her synes jeg det er kanon. Og at de så gør UDEN NOGEN FORM FOR BETALING, betyder jo at vi brugere herinde kan bruge sitet gratis. kanon d'herrer

Mht. til kritikken vedr. at personerne omkring H4F bliver kritiseret for at få rabatter. De har vel lov til at savle ligeså meget over fancy, state-of-the-art udstyr som os andre? Åbenbart ikke, mener nogen...

Så fordi at anmeldere på et bilblad, fx Bilmagasinet er ude og teste en fx Ferrari 430, må de ikke selv eje en bil? Selvom anmelderens erhverv jo netop er at teste og anmelde biler.

Diskussionen burde overhovedet ikke være startet.... Det blev den alligevel

Nosferatu

Til top Vis nosferatu89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nosferatu89

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 29 December 2005 kl. 12:50 | IP-adresse registreret  

Jeg finder det interessant og spørger derfor. Dem der finder det uinteressant kan jo bruge deres skrivelystg på at starte hifi-tråde i stedet for at være harme her, ikke

Specielt hvis folk er ubetalte er der grund til ekstra opmærksomhed.

Se eks. denne udtalelse fra Thomas Sillesen om branchen:

Det var iøvrigt mig der bad om at man klokkeklart udelukkede folk fra branchen som anmeldere, og opstiller et system som sikrer at det er redaktøren og skribenterne der styrer anmeldelserne. Det bad jeg om, da jeg er r*v træt af anmeldere og producenter/distributører der er i seng med hinanden, og som følge heraf får anmeldelser der er totalt uærlige, unfair konkurrence, og direkte vildledning af forbrugerne.

Med venlig hilsen

Thomas Sillesen

PS. Og nu hvor Janils er med i tråden vil jeg da lige nævne at jeg opfatter ALLE fra High Fidelity som ærlige og reelle i deres anmeldelser.

Det er fra en person der kender branchen indefra og hvis man på den baggrund mener at der ikke er problemer, er det måske fordi man selv er blevet en del af det?

Jeg har ingen aktier i noget andet end et ønske om en kontinuert debat om disse ting. Der slettes stadigvæk tråde og trues og stilles med tordenskjolds soldater når der er optræk til grimme spørgsmål...hvorfor?

Holdningen, det er mig der ejer det hele og kan du ikke lide tingene kan du skride holder ikke som fundament for en side hvor hovedaktiviteten er debat.......

musashi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 29 December 2005 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:

1: Holdningen, det er mig der ejer det hele og kan du ikke lide tingene kan du skride

2: holder ikke som fundament for en side hvor hovedaktiviteten er debat.......

1: Du kan ikke have mere ret - Sådan forholder det sig. Respektér det og acceptér det!

2: Du er da helt i skoven. Debat om Hifirelaterede emner!!!!

Tag dig dog sammen, og brug energien på det sitet handler om. Fortæl om dit anlæg - dine lp'er - Drømmene om de nye højtalere du lige har hørt.

Skulle du have lyst til at debatere infantilt, som du tydeligvis har en evne til, så opret dog en profil på Arto.dk. - du vil sikkert finde personer derinde som ligger på dit niveau!!!

BTW: Toftdahl Den sidder lige i øjet den der :-)

Til top Vis musashi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af musashi

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 29 December 2005 kl. 13:28 | IP-adresse registreret  

Jeg gentager lige for enkeltes skyld:

Dem der finder det uinteressant kan jo bruge deres skrivelyst på at starte hifi-tråde i stedet for at være harme her, ikke

Jeg kan nemt håndtere begge dele  og ja jeg er eksperimenterende, spørgende, søgende og legesyg (infantil)

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 29 December 2005 kl. 13:38 | IP-adresse registreret  

GROOVE

Jamen er det ikke lige netop sådan du manøvrere, hvis du ikke får din vilje og alle lytter til dine udfald / fremstillinger, så bliver du bare sur og sviner alt og alle til, eller begynder at bringe andre ligegyldigheder ind i tråden / trådene. 
Og hvor kommer Sillesen ind i billedet her, det har intet med debatten at gøre, han har sin egen krog / side hvor der konstanter 14-15 personer online, men for det meste et større antal af dem der ikke kan finde en ordentlig tone andre steder.
Og der må man jo sige, at pågældende forum mangler en del og evnen til at fastsætte konsekvente regler for den slags ballade skriveri fra ballademagerne. 
Men som redaktøren sagde, hvorfor genere og lave ballade konstant her, du laver ballade over ting som du slet ikke skal have indsigt i eller kommer dig ved - find et andet sted at genere folk med dine udbrud.
At der kan være uenighed og forskellige meninger i en debat, det er fint nok, sålænge folk kan moderere sig og accepetere forskellighederne og meningerne.
Men den måde som du og enkelte andre anvender, over ting som inet har med jer at gøre, glem det og spar os andre for jeres pladder.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 29 December 2005 kl. 13:46 | IP-adresse registreret  

Hvad er ballade? At spørge?

Hvem sviner til? Læs dit eget indlæg igen....

Hvorfor er du har i tråden? Har du ikke hifiting at tage dig til? Det skrev du da før...

Hvis man spørger efter et regnskab (i forbindelse med uafklarede ejerforhold) er man så en ballademager?

Hvori består baladen? Er det i svaret?

Et andet spørgsmål til redaktøren, som jo er her i tråden:

Har du økonomiske interesser i denne side? Det er blevet påstået og ikke tilbagevist andet end indirekte....

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 29 December 2005 kl. 13:55 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

GROOVE

Men jeg er enig med dig i, at vi kan have en åben debat om alt og intet bør være tabu belagt, men løgne og beskyldninger der tangerer injurier og lignende strafbart, skal man afholde sig fra.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Jeg går ud fra at du stadig er enig med dig selv? Mener du dermed at jeg er på kant med loven nu??

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 29 December 2005 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:

Jeg finder det interessant og spørger derfor. Dem der finder det uinteressant kan jo bruge deres skrivelystg på at starte hifi-tråde i stedet for at være harme her, ikke

Specielt hvis folk er ubetalte er der grund til ekstra opmærksomhed.

Hvis du mener at det er et problem, kan du såmænd bare lade være med at læse det vi skriver - længere er den ikke. Det er trist at læse at man tilsyneladende ikke kan være entusiast hvis man gør det gratis og af egen fri vilje - heldigvis bestrider jeg gerne den teori, for jeg kan godt lide af formidle det videre som jeg selv har hørt.

Se eks. denne udtalelse fra Thomas Sillesen om branchen:

Det var iøvrigt mig der bad om at man klokkeklart udelukkede folk fra branchen som anmeldere, og opstiller et system som sikrer at det er redaktøren og skribenterne der styrer anmeldelserne. Det bad jeg om, da jeg er r*v træt af anmeldere og producenter/distributører der er i seng med hinanden, og som følge heraf får anmeldelser der er totalt uærlige, unfair konkurrence, og direkte vildledning af forbrugerne.

Med venlig hilsen

Thomas Sillesen

PS. Og nu hvor Janils er med i tråden vil jeg da lige nævne at jeg opfatter ALLE fra High Fidelity som ærlige og reelle i deres anmeldelser.

Det er fra en person der kender branchen indefra og hvis man på den baggrund mener at der ikke er problemer, er det måske fordi man selv er blevet en del af det?

Jeg har ingen aktier i noget andet end et ønske om en kontinuert debat om disse ting. Der slettes stadigvæk tråde og trues og stilles med tordenskjolds soldater når der er optræk til grimme spørgsmål...hvorfor?

Holdningen, det er mig der ejer det hele og kan du ikke lide tingene kan du skride holder ikke som fundament for en side hvor hovedaktiviteten er debat.......

Det vil sige at du mener at når den udtalelse kommer fra Sillesen, så er branchen betændt, lige med undtagelse af Densen, naturligvis???

Det, han skriver om, er en del af debatten om anmeldere derovre, og med folk fra branchen betyder det at han ikke ønsker folk der selv sælger hifi og lignende, lige som han selv er producent, til at teste tingene. Det ville da være en køn forestiling hvis Sony skulle sidde og teste Pioneers produkter, ik´?

Thomas Sillesen er desuden ikke anderledes end andre i branchen (no offense, Thomas - jeg snakker om en producent og hans produkter kontra alle andre konkurrenter), og han har hans meninger ligesom alle andre har deres - deraf kommentaren om anmeldelser der er uærlige - den kan ligeså godt opstå fordi han har læst gode anmeldelser af ting han ikke selv synes er gode, men der er desværre ikke mulighed for at have patent på at have ret, og derfor kan andre skrive noget andet end det han, dig eller mig mener. Men det han skriver der, har ikke det fjerneste med Hifi4all´s regnskab at gøre, medmindre du selvfølgelig vil komme og fortælle at det er ham der har bedt dig spørge til det? Det tror jeg næppe at han har, så undlad at drage ham ind i debatten som undskyldning for spørgsmålet.

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 December 2005 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:
Om hifi-musik.dk: hvor der konstanter 14-15 personer online, men for det meste et større antal af dem der ikke kan finde en ordentlig tone andre steder.

Du bliver ved med at fremture med dine 14-15 personer på hifi-musik.dk. Hvorfor? Hvad går det ud på?
Og det større antal personer der ikke kan tale ordentligt.....   For det første kan man næppe tale om et større antal, og for det andet er hovedparten af dem jeg kan komme på, også deltagere her. Bare med brugernavn nummer to eller tre......

Du har åbenbart ondt i røven over at nogle af os kan finde på at skrive indlæg andre steder end på hifi4all. Endda så meget at du følger med i debatten på hifi-musik, men ikke har nosser nok til at registrere dig som bruger.....
Hold op med det og velkommen til den rigtige verden. Både hifi4all og hifi-musik har noget, og der er plads til begge.

/vilmann
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 29 December 2005 kl. 14:13 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:

Hvis man spørger efter et regnskab (i forbindelse med uafklarede ejerforhold) er man så en ballademager?

Sakset fra "Værd at vide om Hifi4all.dk":

"Det er undertegnede, ADMINISTRATOR Kenneth Rasmussen, der suverænt ejer, leder, er ansvarshavende for HIFI4ALL.DK og sidste i ende beslutningstager på alle sager."

Hvad er der i det ejerforhold, som ikke kan forståes???

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 29 December 2005 kl. 14:16 | IP-adresse registreret  

Jeg bruger ingen undskyldninger....jeg viser med indlægget at der er meninger i branchen der ikke er i tråd med den generelle holdning her....og derfor interessant.

Alle steder hvor der er ubetalt arbejdskraft er der grund til at være opmærksom. Se på folbolddomerene i Bundesligaen. Alle sagde vrøvl og alt går efter bogen...indtil skandalen rullede....når et multimillionshow kan kontrolleres af en lavt betalt dommer er der MULIGHED for urent trav.

Du mener Sillesen har uret fordi han selv er i branchen og du har ret selv om du er i branchen? Netop derfor er en debat vigtig.....hvorfor forsøger i at stoppe den?

Angående spørgsmålet om regnskabet må jeg bare konstaterer at det får jeg ikke fordi det er hemmeligt....ok.....det er der jo nok en grund til...og det rager altså ikke mig.....

<< Forrige Side af 12 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes