Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 23:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Ukritiske anmeldelser på Hifi4all.dk?! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 12
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 30 November 2005 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

senser skrev:
kig på siden hifi4all... fyldt med banere/ reklamer. Alle danske hifiblade/ sider har et så lille oplag/brugere at kritik af evt. sponsorer ville medføre at dette ophørte. Cayin er altid blevet skamrost til skyerne i high F. og her på siden og har intet at have det i. Blade og hjemmesider er så bange for at miste sponsorer som brødfødrer deres dårlige økonomi at de ikke tør sige noget dårligt. Konklusionerne er altid at hvis du er...... så er denne et kig værd. Sikke noget fis nej enten er det noget eller ej. Anmeldelser gennerelt er farlige idet anmelderen som regel får en gevindst eks. kabler ved test af disse og så videre.

Det her er jeg IKKE enig i!

Man kan skrive positivt eller negativt om produkter, bare det underbygges fornuftigt og helst med sammenligninger.

Gode eksempler:

"Kan du lide Marantz, vil du sikkert også kunne lide denne amp...på grund af bl.a bl.a.."

"Lyden præsenteres helt fremme mellem ørerne, som sad du midt i orkesteret, lydmæssigt som en xx eller yy"

Dårlige eksempler:

"Det bedste jeg har hørt"

"Det dårligste jeg har hørt"

"God mellemtone"

"Den har må jeg bare have"

"Jeg kan ikke lide kinesere/englændere/jyder"

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 30 November 2005 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

Det er svært med objektiviteten hvis det er førstehåndsindtrykket der styrer.

Kort tid, har ødelagt mange anmeldelser, og High-Fidelity har vist modereret anmeldelser senere, og trukket nogle af roserne tilbage på et produkt.

Den trekantede ICEpower-forstærker fik vist mere ros end den fortjente, kom det frem da den efterfølgende blev evalueret.

Mon ikke også en del andre produkter også fader ud med tiden, og viser sig alligevel ikke at leve op til anmeldelserne ? Jeg syntes at vi har set en del eksempler på det, som også tit afspejles i brugtpriserne.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 30 November 2005 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

senser skrev:
kig på siden hifi4all... fyldt med banere/ reklamer. Alle danske hifiblade/ sider har et så lille oplag/brugere at kritik af evt. sponsorer ville medføre at dette ophørte. Cayin er altid blevet skamrost til skyerne i high F. og her på siden og har intet at have det i. Blade og hjemmesider er så bange for at miste sponsorer som brødfødrer deres dårlige økonomi at de ikke tør sige noget dårligt. Konklusionerne er altid at hvis du er...... så er denne et kig værd. Sikke noget fis nej enten er det noget eller ej. Anmeldelser gennerelt er farlige idet anmelderen som regel får en gevindst eks. kabler ved test af disse og så videre.

Medmindre du har noget bevis til at bakke det vrøvl op, du her nævner, er det lige nøjagtigt nu, du burde dementere det du her sidder og lukker ud.

Der er åbenbart en eller anden tendens til, i "brokke-kredsene", at have et eller andet indtryk af at alle anmeldere får alt muligt grej og tilbehør for at teste ting og lave anmeldelser. DROP DET FOR POKKER!!!

Alt, og jeg mener ALT, hvad der står på mine hylder, er købt og betalt for egne midler og har desuden ikke det fjerneste med hvad jeg har anmeldt at gøre. Hvis du har lyst, skal jeg med glæde sende samtlige kvitteringer på hele systemet til dig hvis det kan hjælpe med at nedtone konspirationsteorierne bare en smule. Jeg har ALDRIG fået noget som helst for at lave en anmeldelse - nogensinde. Jeg ved godt at det ikke er rettet direkte mod mig, men da jeg selv anmelder herinde og forsøger at gøre det så godt som muligt for læsernes skyld, kan jeg ikke undgå at blive lidt stødt!

(Ironi-mode ON)Hvis denne forklaring er tvivlsom for dig, burde du melde dig som anmelder og være med i strømmen af gratis grej, benefits og ferierejser som kvittering for de ting vi tester - vi kan næsten ikke være hjemme for alle de ting vi konstant får forærende. Ja, du skulle næsten se bilen - puha!(Ironi-mode OFF)

Alle de fordomme, sladderhistorier og konspirationsteorier er næsten til at få det dårligt af - det er muligt at min reaktion forekommer skarp, men det er for så vidt ligegyldigt i dette tilfælde. Jeg er så træt af at høre det fis fra tid til anden fra en eller anden der lige har lidt for højt niveau af mavesyre den pågældende dag.

Der er tilsyneladende konspirationer alle steder - gad vide hvor de opstår henne!?

Noget helt andet er anmeldelserne - en ting du lige skal huske, men som forekommer som smuttet i farten er, at uanset hvad pokker vi tester(eller andre for den sags skyld), så sidder der ALTID en eller anden som mener det stik modsatte om det testede, i dette tilfælde Cayin. Det er muligt at du mener at det spiller som en bakke smadrede landæg, men det ændrer ikke på hvad anmelderen har oplevet. Denne verden er så fyldt med modsætninger at det ikke engang kan tælles - om det så er det vildeste Krell Evolution eller Dali Gravity eller what the hell, så sidder der altid en der bare ikke kan forstå at folk synes om det, for det spiller da ihvertfald ikke. Well, sådan er livet bare - win some and loose some. Hvis vi alle var enige hele tiden, så ville livet være umådeligt kedeligt, og hifi i særdeleshed for så ville der jo ikke være noget at debatere om for os!

Iøvrigt, hvis der er ting der ikke er helt så gode ved et produkt, så bliver det også nævnt på en objektiv måde. Vi har intet ud af at skrive "bassen lød af l**t" - hvad ville det nytte? Hvis ikke vi formidler det hørte på en letforståelig og objektiv måde, hvad er det så værd?

Der er heller ingen pointe i at vælge noget til test som man på forhånd ved er knap så godt. Det er da sjovere at høre de mere interessante sager og ikke mindst noget af det dyre high-end og så formidle det til læserne - det er sådan noget folk vil læse, fordi mulighederne for f.eks. at høre en cd til 280.000 kr er uendeligt lille. Det kan måske ikke bruges i en købssituation, men det er spændende at læse, og er med til at krydre fremtidsdrømmene!

Hifi4all er iøvrigt ikke helt så afhængige af "sponsorer" som du tilsyneladende tror - skriv til Admin, idet han kan fortælle meget mere om det. Vi er ikke underlagt et bestemt oplag for at være her og vi er ikke underlagt betaling fra nogle for at få vores udgave ud hele året rundt - vi er her bare, og så er den ikke længere!

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 30 November 2005 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

janelne skrev:
Hvor er 'Administrator-gruppen' og/eller 'Moderator-gruppen' blevet af i denne debat/tråd?

Vi er her skam

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 01 December 2005 kl. 00:16 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Kort tid, har ødelagt mange anmeldelser, og High-Fidelity har vist modereret anmeldelser senere, og trukket nogle af roserne tilbage på et produkt.

Det er nok fordi de efter anmeldelsen ikke fik produktet forærende sammen med den obligatoriske Ferrari Enzo, middelhavsvillaen og en passende bunke letpåklædte tøjter + selvfølgelig et livsforbrug af Arnbitter

Strøm FAQ - lavet af forummet

Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004
Sendt: 01 December 2005 kl. 08:07 | IP-adresse registreret  

Det med at "trække" sine testudtalelser tilbage er jo noget kritisk. Hvor har du det fra? Er det ikke bare rygter?

Konstaterer man at der er sket en fejl informerer man selvfølgelig herom, ligesom man selvfølgelig fortæller om testmetode og tid i indledningen.

"Testen blev foretaget over en aften på et hjemmebygget hornsystem" giver en anden test end "i det halve år jeg har haft produktet har omkring 20 forskellige speakers været afprøvet, lige fra xx til yy"

Altså, lig kortene på bordet, beskriv situationen og den subjektive fornemmelse og overlad så vurdering til læseren. Glem pjat som "det ved folk ikke", "så læser man ikke xx hvis vi skriver yy"...

Og interessant af Ronin vælger at fare op over det eneste (efter min mening) useriøse indlæg i tråden, men det betyder vel at han og redaktionen læser med og ikke har kommentarer til de øvrige.

Men når han nu farer frem sådan så har jeg da et par tillægsspørgsmål:

Ronin og resten af redaktionen:

Har i aldrig blevet tilbudt noget for en test?

Eller har i glemt at tilbagelevere udstyr fra test?

Eller fået rabatter, etc. i forbindelse med test eller jeres status som anmeldere?

Jeg er ikke ude på at beskylde nogen for noget, tværtimod søger jeg afklaring. Og min postkasse fyldes at mails med diverse rygter---

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Stor-København
Sendt: 01 December 2005 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Den trekantede ICEpower-forstærker fik vist mere ros end den fortjente, kom det frem da den efterfølgende blev evalueret.

Gjorde den det, hvorhenne og hvornår i bladet?

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 December 2005 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:
Spencer skrev:

Hvis du leder efter et konkret dementi i bladet, med nogle direkte fejl, skal du nok lede længe.
Prøv at læse selve anmeldelsen, og læs efterfølgende anmeldelser af produkter.

En umiddelbar begejstring er iøvrigt det hifi-bladene lever af, hvor det nye apparat er verdens ottende vidunder, hver gang. Jeg har selv det omtalte High-Fidelity med anmeldelsen, og kan ikke genkende at alle mulige Mark Levinsons og andet, nu pludselig skulle være forældet grundet 'den lille trekantede'.

Jeg hørte den på en messe, og blev ikke imponeret der.

Måske nogen her på hifi4all kan fortælle om deres erfaringer med den ?

Den manglende dæmpningsfaktor over 1000Hz, gør den faktisk til en farvelademaskine, der ikke er egnet til andet en subwoofere, hvis man er tilhænger af at høre hvad der er på optagelsen.

Du har den selv, hvis jeg husker rigtigt ?
Prøv at tage den med ned i KvK's kælder, og se om den kan tæve den grå plastikbox fra NAD.
Denne udfordring har vist været der længe.

EDIT: Jeg har netop læst din tråd igennem, og må sige at de lytteindtryk herfra vægter højere hos mig, end den overdrevent entusiastiske anmeldelse fra High-Fidelity. Det var vist ved det tidspunkt jeg valgte at bladet fremover kun skulle på min hylde i løssalg. Jeg købte det dog hver måned efterfølgende, og stoppede da de valgte at fjerne CD'en med eksempler til sammenligning.

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 December 2005 kl. 12:39 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Jesper Juul skrev:
Spencer skrev:

Hvis du leder efter et konkret dementi i bladet, med nogle direkte fejl, skal du nok lede længe.
Prøv at læse selve anmeldelsen, og læs efterfølgende anmeldelser af produkter.

En umiddelbar begejstring er iøvrigt det hifi-bladene lever af, hvor det nye apparat er verdens ottende vidunder, hver gang. Jeg har selv det omtalte High-Fidelity med anmeldelsen, og kan ikke genkende at alle mulige Mark Levinsons og andet, nu pludselig skulle være forældet grundet 'den lille trekantede'.

Måske nogen her på hifi4all kan fortælle om deres erfaringer med den ?

Den manglende dæmpningsfaktor over 1000Hz, gør den faktisk til en farvelademaskine, der ikke er egnet til andet en subwoofere, hvis man er tilhænger af at høre hvad der er på optagelsen.

Du har den selv, hvis jeg husker rigtigt ?
Prøv at tage den med ned i KvK's kælder, og se om den kan tæve den grå plastikbox fra NAD.
Denne udfordring har vist været der længe.

EDIT: Jeg har netop læst din tråd igennem, og må sige at de lytteindtryk herfra vægter højere hos mig, end den overdrevent entusiastiske anmeldelse fra High-Fidelity. Det var vist ved det tidspunkt jeg valgte at bladet fremover kun skulle på min hylde i løssalg. Jeg købte det dog hver måned efterfølgende, og stoppede da de valgte at fjerne CD'en med eksempler til sammenligning.

Hehe, sjovt som der lige kom en anden forklaring, da der pludselig blev stillet spørgsmål til din egen formulering " da den efterfølgende blev evalueret" for det gjorde den åbenbart ikke alligevel?

Det eneste som jeg efterfølgende har set er at AR mindste (på det tidspunkt) Enigma fik tæsk af en Accuphase A60, men jeg kan ikke umiddelbart se hvad det har at gøre med deres EAR Two forstærker.

Jeg går ud fra du selv har hørt en Ear Two i nogle nogenlunde fornuftige omgivelser siden du så bombastisk kan påstå at det er en farvelademaskine, for hvis der er noget som den ikke gør så er det godt nok at farve lyden, den er noget at det mest neutrale jeg har hørt.

Desværre huserer jeg ikke i Århus og omegn, men det kunne da være man skulle anskaffe sig en 3020 privat, de koster jo ikke det store.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 December 2005 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

@Jesper Juul

Fortæl mig lige om du er helt enig i High-Fidelitys anmeldelse ?

(Har iøvrigt lige sendt dig en PB, som du ikke har læst endnu)

EDIT: Efterfølgende evaluering, var på selve anmeldelsen, og ikke forstærkeren.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 December 2005 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:

Jeg går ud fra du selv har hørt en Ear Two i nogle nogenlunde fornuftige omgivelser siden du så bombastisk kan påstå at det er en farvelademaskine, for hvis der er noget som den ikke gør så er det godt nok at farve lyden, den er noget at det mest neutrale jeg har hørt. Ved du overhovedet hvad neutralitet er ?? Jeg har lyttet til ukomprimeret studielyd, direkte fra harddisken, og kan fortælle dig at den amp dumper fælt, hvis den skal ind i studiemiljøet.

Desværre huserer jeg ikke i Århus og omegn, men det kunne da være man skulle anskaffe sig en 3020 privat, de koster jo ikke det store. Du kan ikke sammenligne med en hvilken som helst 3020. Det skal være KvK's. Jeg har selv 5 stk, der lyder vidt forskelligt, og ikke som KvK's. EDIT: Min personlige favorit, er 3020B til musik, hvor KvK's er 3020i, og en anden bekendt foretrækker den originale 3020. Den dårligste af min 5 stk. 3020'ere er iøvrigt pengene værd stadig, så der er lille risiko for fejlkøb. Min evaluering er fortetaget på B&W 805 som du selv har også.

SATMIT
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske

Bruger siden: 22 April 2003
Sendt: 01 December 2005 kl. 13:11 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Et hurtigt spørgsmål ... mener du at man kan fælde en dom over en forstærker udfra hvad man har hørt på en messe?

SATMIT

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 December 2005 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

SATMIT skrev:
Spencer skrev:

Et hurtigt spørgsmål ... mener du at man kan fælde en dom over en forstærker udfra hvad man har hørt på en messe?

SATMIT

Kun hvis den lyder godt, og det gjorde den ikke.
Hvis noget lyder godt, kan det ikke være dårligere end det man hører.
Men det jeg hørte var glatpoleret og overdrevent ørevenligt, uden forkanter.
Man må formode at det var effektforstærkeren, man kan selvfølgelig være højttalerene.
Dog plejer forkanter ikke at forsvinde på bånd, som der blev spillet på.

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 December 2005 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Hvis de gode anmeldere alligevel skulle få lidt for ulejligheden, så faen da stå i det - på alle arbejdsplader er der goder ...også på din! Der er forskel på goder og bestikkelse og det tror jeg sagtens anmelderne kan forholde sig professionelt til. Det er jo ikke en børnehave.

Det skal nævnes, at jeg tror på dem når de siger de intet får.

Personligt holder jeg af, når der i tests i magasiner mv. er nævnt hvilket udstyr det er testet sammen med og i hvilket rum (størrelse mv.).

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 December 2005 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

@Jesper Juul

Fortæl mig lige om du er helt enig i High-Fidelitys anmeldelse ?

(Har iøvrigt lige sendt dig en PB, som du ikke har læst endnu)

EDIT: Efterfølgende evaluering, var på selve anmeldelsen, og ikke forstærkeren.

Ja tænk sig at jeg ikke sidder og kigger i forummet 24/7. Evalueringen af anmeldelsen må du jo have noget skrift på, når det nu alligevel ikke viser sig at være forstærkeren de efterevaluerede. Synes efterhånden du væver dig rundt i noget du vist ikke helt har styr på.

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 December 2005 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Jesper Juul skrev:

Jeg går ud fra du selv har hørt en Ear Two i nogle nogenlunde fornuftige omgivelser siden du så bombastisk kan påstå at det er en farvelademaskine, for hvis der er noget som den ikke gør så er det godt nok at farve lyden, den er noget at det mest neutrale jeg har hørt. Ved du overhovedet hvad neutralitet er ?? Jeg har lyttet til ukomprimeret studielyd, direkte fra harddisken, og kan fortælle dig at den amp dumper fælt, hvis den skal ind i studiemiljøet.

Desværre huserer jeg ikke i Århus og omegn, men det kunne da være man skulle anskaffe sig en 3020 privat, de koster jo ikke det store. Du kan ikke sammenligne med en hvilken som helst 3020. Det skal være KvK's. Jeg har selv 5 stk, der lyder vidt forskelligt, og ikke som KvK's. EDIT: Min personlige favorit, er 3020B til musik, hvor KvK's er 3020i, og en anden bekendt foretrækker den originale 3020. Den dårligste af min 5 stk. 3020'ere er iøvrigt pengene værd stadig, så der er lille risiko for fejlkøb. Min evaluering er fortetaget på B&W 805 som du selv har også.

Ja, jeg synes jeg har rimeligt godt tjek på hvad der er neutralt og ikke neutralt, men det har nu aldrig være min mening at have et lydstudie derhjemme med studiemonitors og hvad der ellers hører til.

Dvs. Kvk's er helt specielt i forhold til alle andres 3020 eller det "bare" fordi hans er en 3020i, for så må sådan en da også være til at skaffe et sted?

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 December 2005 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
SATMIT skrev:
Spencer skrev:

SATMIT

Kun hvis den lyder godt, og det gjorde den ikke.
Hvis noget lyder godt, kan det ikke være dårligere end det man hører.
Men det jeg hørte var glatpoleret og overdrevent ørevenligt, uden forkanter.
Man må formode at det var effektforstærkeren, man kan selvfølgelig være højttalerene.
Dog plejer forkanter ikke at forsvinde på bånd, som der blev spillet på.

Underligt, jeg synes normalt det er pænt useriøst at udtale sig 100% kategorisk om et produkt man har hørt på en messe, hvis det skulle være tilfældet ville ca. 98% af samtligt hifiudstyr være diskvalificeret da lyden på en messe som regel er ganske rædselsfuld.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 December 2005 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

@Jesper Juul

Vi kan jo tage vore ICE-power diskussion i en dertil hørende ICE-tråd, som der jo er mange af.

Det er fair nok at du bedømmer den trekantede ICE til noget af det bedste du har hørt, og lytter på ProAc.

Hvad vores opfattelse af neutralitet angår, så er den forskellig, også med hensyn til om ProAc er egnet til test. Om det så lyder godt er en anden sag. Jeg lytter selv på rør/elektrostater, og hører ikke udpræget neutral lyd her, men med fin detaljering.

Jeg syntes du skulle skrive et brev, eller en email til High-Fidelity og høre om de stadig står 100% ved deres vurdering af den trekantede.

Svarer de ja, er det blot en fejlfortolkning fra min side, når jeg mener at have læst modstridende oplysninger i bladet. Jeg har snart noget ferie, og skal gennemgå mine blade efter det som jeg har anset som modstridende.

MHT til den 3020i, har jeg købt 3 stk som jeg bruger til hjemmebio, og de lyder forskelligt, trods det at to af dem har næsten fortløbende serienumre.

KvK's må derfor lyde bedre end mine, og bør være testemnet.
Du kan jo købe en 3020i for ca. en plovmand jævnligt, og kunne nok få fin lyd med ProAc.

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 December 2005 kl. 14:47 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

@Jesper Juul

Vi kan jo tage vore ICE-power diskussion i en dertil hørende ICE-tråd, som der jo er mange af.

Det er nu sjældent jeg gider deltage i dem, der går som regel 4-5 indlæg så er vi ned på mudderkast stadiet i børnehaven.

Det er fair nok at du bedømmer den trekantede ICE til noget af det bedste du har hørt, og lytter på ProAc.

Tak for det.

Hvad vores opfattelse af neutralitet angår, så er den forskellig, også med hensyn til om ProAc er egnet til test. Om det så lyder godt er en anden sag. Jeg lytter selv på rør/elektrostater, og hører ikke udpræget neutral lyd her, men med fin detaljering.

Jeg syntes du skulle skrive et brev, eller en email til High-Fidelity og høre om de stadig står 100% ved deres vurdering af den trekantede.

Har jeg intet som helst behov for, så vidt jeg erindrer var det dig der påstod at de stort set havde trukket deres udtalelser tilbage.

Svarer de ja, er det blot en fejlfortolkning fra min side, når jeg mener at have læst modstridende oplysninger i bladet. Jeg har snart noget ferie, og skal gennemgå mine blade efter det som jeg har anset som modstridende.

Det vil jeg se frem til, for jeg kan som sagt ikke huske andet end det med Enigmaen, men derfor kan jeg sagtens have taget fejl

MHT til den 3020i, har jeg købt 3 stk som jeg bruger til hjemmebio, og de lyder forskelligt, trods det at to af dem har næsten fortløbende serienumre.

Det er jo ikke ligefrem opløftende for kvaliteten/kontinueteten for et produkt at det kan lyde så forskelligt på trods af at der er proppet nøjagtigt det samme i kassen, faktisk temmeligt amatøragtigt efter min mening.

Igen, det er lidt svært at tage rigtigt seriøst at der skulle være en eneste 3020 i verden som skulle være bedre end stort set alt andet der er på markedet, men dens fætter som er kommet lige efter på produktionbåndet skulle lyde fuldstændigt anderledes.

Du kan jo købe en 3020i for ca. en plovmand jævnligt, og kunne nok få fin lyd med ProAc.

Jep, det er også min intention når der kommer en til salg.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 December 2005 kl. 15:03 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:
Spencer skrev:

@Jesper Juul

Det er nu sjældent jeg gider deltage i dem, der går som regel 4-5 indlæg så er vi ned på mudderkast stadiet i børnehaven.

Tak for det.

Har jeg intet som helst behov for, så vidt jeg erindrer var det dig der påstod at de stort set havde trukket deres udtalelser tilbage. Indrømmet at de lod sig rive med, er nok en bedre vending. Hvis den kun er halvt så god som de siger, er den jo stadig verdens bedste.

Det vil jeg se frem til, for jeg kan som sagt ikke huske andet end det med Enigmaen, men derfor kan jeg sagtens have taget fejl Din egen bedømmelse er vel den vigtigste, og du har ikke solgt den endnu. Derimod har du solgt dine B&W 805, har du lige fortalt, så måske er ProAc og ICE en bedre kombi.

Det er jo ikke ligefrem opløftende for kvaliteten/kontinueteten for et produkt at det kan lyde så forskelligt på trods af at der er proppet nøjagtigt det samme i kassen, faktisk temmeligt amatøragtigt efter min mening. Ja, her har NAD været lidt for grådige, men man kan vel egentlig ikke forvente at kontinuiteten skal holde i mere end ti år, til den pris? EDIT: De kan jo sagtens have lydt helt ens da de blev solgt.

Igen, det er lidt svært at tage rigtigt seriøst at der skulle være en eneste 3020 i verden som skulle være bedre end stort set alt andet der er på markedet, men dens fætter som er kommet lige efter på produktionbåndet skulle lyde fuldstændigt anderledes. Som sagt lyder den dårligste af dem jeg har, stadig fremragende, og uden konkurence til prisen. Det bør vel lokke til at prøve den?

Jep, det er også min intention når der kommer en til salg.

Well, hvis vi skal diskutere ICE, må vi nok finde en ICE-tråd, da vi er for langt væk fra trådens emne. Du vil ikke skrive til High-Fidelity, men måske læser en medarbejder med, og vil fortælle om han mener at de lod sig rive med, eller alt hvad der står i anmeldelsen stadig står fast.

<< Forrige Side af 12 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes