Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 18:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Ukritiske anmeldelser på Hifi4all.dk?! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 12
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 02 December 2005 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

jaja , folk skal da ikke betale for at høre musik .

Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 02 December 2005 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

mhansen skrev:

Til Hifi4ll

Jeg har læst det meste som er skrvet i dette forum.

Jeg synes i gør det rigtig godt. Og håber ikke det ødelægger jeres lyst til at forsætte med at anmelde nye ting i fremtiden.

Har selv haft et sæt Dali Helicon 300 hjemme til test, og synes at jeres anmeldelse af dem var lige i øjet af hvad jeg selv fik ud af dem...

Så bare bliv ved med det gode arbejde.

Med venlig hilsen

Michael

Tak  (det luner altid)

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 02 December 2005 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

Folk har altid ondt i røven (undskyld sproget ), men sådan er det  

Keep up the good work Team Hifi4all   

Knud98
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Sendt: 02 December 2005 kl. 18:37 | IP-adresse registreret  

Hvad nu hvis vi vendte det hele på hovedet og tænkte tanken;

Alle anmeldere får det de anmelder kvit og frit for at give en god bedømmelse af produktet.

Hvor længe ville denne løsning kunne fungere? Indtil anmelderne har så mange varer fra forskellige producenter, da magasinet efterhånden har en stor skare af læsere og dermed er markedsføringsmæssigt en rigtig god idé, at de er ved at kvæles i dem eller laver en high-end version af El-Elefanten?

Hvorfor skulle det være så farligt, såfremt anmelderne i dette lille tankeeksperiment fik produkterne? Fordi de så garanteret er købt? Og dermed har anmeldelsen ikke nogen reel værdi?

Eller handler det slet og ret om misundelse?

Det er vel vigtigt at fastslå, at anmeldelser er en rettesnor – det er en mands mening om et givent produkt. Det er ikke en nagelfast dom. Man skal ikke partout være enig med anmelderen/anmelderne.

Hvis man køber produkter efter en anden mands ører eller anmeldelse/dom over et givent produkt alene, så er man efter min mening ude på et gevaldigt skråplan.

At man grundet det, der på overfladen ser ud som overvældende positive anmeldelser grænsende til det euforiske (og her henvendes der direkte til konspirationsbanden), så går skridtet videre og efterfølgende beskylder Hifi4all for at være ikke bare utroværdigt, men ligeledes i lommen på snart det ene snart det anden firma, stinker langt væk af brødnid og selvretfærdighed.

Det er vel vigtigt at huske på, at der ikke er læsetvang af disse anmeldelser. Der er heller ikke besøgspligt på selve hjemmesiden.

Det er ligeså vigtigt at huske på, at siden har omkring 10.000 daglige unikke brugere, hvoraf cirka en tredjedel (her gættes for egen regning) benytter sig at forummet. 2 tredjedele læser altså alt det stof som er tilgængeligt, og eftersom tallet af unikke brugere er mere eller mindre konstant, så er der altså rigtig mange mennesker, som finder glæde i Hifi4all – jeg er en af dem. Altså 300.000 unikke læsere hver måned. Af dette tal, er der så Tordenskjolds soldater, som vel når det går højt, når op på hvad – 20-40 brugere af forum, som mener at have patent på sandheden og som nok skal vide, hvordan chatollet skal placeres.

Om man ikke må kritisere et givent site – jo naturligvis, så længe det foregår på et sagligt niveau. Når det drejer over imod disse perverterede mere eller mindre indirekte beskyldning om korruption, tankespind, gætterier og andet godt, så står jeg sgu af. Dertil er fantasien for levende og virkeligheden for langt væk. Der er naturligvis altid dem der det negative først, før deres selvretfærdige sind er tilfredsstillet til fulde.

Hvis vi tænker tanken til ende, så vil jeg fandme også være anmelder og jeg vil sgu selv bestemme hvilke produkter jeg vil anmelde, for der er jo tilsyneladende frit valg på alle hylder. Hold kæft et system jeg så ville have – og her undrer det mig, at der ikke er flere i køen….

Til top Vis Knud98's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knud98

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004
Sendt: 02 December 2005 kl. 19:33 | IP-adresse registreret  

Lofgren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 02 December 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

til knud98

Til top Vis Lofgren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lofgren

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 02 December 2005 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Knud98 skrev:

Hvad nu hvis vi vendte det hele på hovedet og tænkte tanken;

Alle anmeldere får det de anmelder kvit og frit for at give en god bedømmelse af produktet.

Hvor længe ville denne løsning kunne fungere? Indtil anmelderne har så mange varer fra forskellige producenter, da magasinet efterhånden har en stor skare af læsere og dermed er markedsføringsmæssigt en rigtig god idé, at de er ved at kvæles i dem eller laver en high-end version af El-Elefanten?

Hvorfor skulle det være så farligt, såfremt anmelderne i dette lille tankeeksperiment fik produkterne? Fordi de så garanteret er købt? Og dermed har anmeldelsen ikke nogen reel værdi?

Eller handler det slet og ret om misundelse?

Det er vel vigtigt at fastslå, at anmeldelser er en rettesnor – det er en mands mening om et givent produkt. Det er ikke en nagelfast dom. Man skal ikke partout være enig med anmelderen/anmelderne.

Hvis man køber produkter efter en anden mands ører eller anmeldelse/dom over et givent produkt alene, så er man efter min mening ude på et gevaldigt skråplan.

At man grundet det, der på overfladen ser ud som overvældende positive anmeldelser grænsende til det euforiske (og her henvendes der direkte til konspirationsbanden), så går skridtet videre og efterfølgende beskylder Hifi4all for at være ikke bare utroværdigt, men ligeledes i lommen på snart det ene snart det anden firma, stinker langt væk af brødnid og selvretfærdighed.

Det er vel vigtigt at huske på, at der ikke er læsetvang af disse anmeldelser. Der er heller ikke besøgspligt på selve hjemmesiden.

Det er ligeså vigtigt at huske på, at siden har omkring 10.000 daglige unikke brugere, hvoraf cirka en tredjedel (her gættes for egen regning) benytter sig at forummet. 2 tredjedele læser altså alt det stof som er tilgængeligt, og eftersom tallet af unikke brugere er mere eller mindre konstant, så er der altså rigtig mange mennesker, som finder glæde i Hifi4all – jeg er en af dem. Altså 300.000 unikke læsere hver måned. Af dette tal, er der så Tordenskjolds soldater, som vel når det går højt, når op på hvad – 20-40 brugere af forum, som mener at have patent på sandheden og som nok skal vide, hvordan chatollet skal placeres.

Om man ikke må kritisere et givent site – jo naturligvis, så længe det foregår på et sagligt niveau. Når det drejer over imod disse perverterede mere eller mindre indirekte beskyldning om korruption, tankespind, gætterier og andet godt, så står jeg sgu af. Dertil er fantasien for levende og virkeligheden for langt væk. Der er naturligvis altid dem der det negative først, før deres selvretfærdige sind er tilfredsstillet til fulde.

Hvis vi tænker tanken til ende, så vil jeg fandme også være anmelder og jeg vil sgu selv bestemme hvilke produkter jeg vil anmelde, for der er jo tilsyneladende frit valg på alle hylder. Hold kæft et system jeg så ville have – og her undrer det mig, at der ikke er flere i køen….

Ricky
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 03 December 2005 kl. 01:02 | IP-adresse registreret  

Knud98 kom mig lidt i forkøbet med sit indlæg.

Jeg kan kun trække på skulderne af alle disse beskyldninger om, at vi er købt af diverse producenter og alle de produkter vi anmelder bliver skamrost for at vi kan beholde grejet uden beregning. 
Det vil ifølge teorien sige, at hvis Pioneer ringer til mig op og spurgte om jeg vil anmelde et produkt, så skulle jeg automatisk have den gratis bagefter......jamen, for pokker... hvorfor dog det. Jeg har jo ikke engang hørt dåsen endnu og jeg kan oplyse at der ikke er meget brændværdi i en surroundreceiver til brændovnen!!! 

Hvad skulle ideen være i at skamrose et produkt, i en anmeldelse, som man finder middelmådig. Får at få rabat?? Eller for at få det gratis?? 
Ved et produkt, som vi selv finder middelmådigt!!?? 
For mig giver det slet ingen mening.

Vi har mange produkter mellem hænderne og falder vores hjerte på et bestemt produkt, kan vi, som i Ronins tilfælde, ofte få lov at købe med en eller andet form for prisnedslag - altså rabat. Og??? Hvad er der af nyhedsværdi i det? 
Men at der er tale om, at vi konstant får tilsendt gratis faldskærme, forstærkerer og højttalersæt til gengæld for en højglanspoleret anmeldelser, har intet sandhed i sig. 
Det er jo begrænset hvor mange surroundreceivere og faldskærme vi kan havde stående i vores hjem. 

janelne skrev:

Hvem bestemmer hvilke produkter der skal anmeldes? Kan det tænkes at "Redaktionen" selv udvælger nogle (dyre) produkter (tilbudt af producenterne), som de selv synes vil være "guf" at lege med?

Som grundregel anmelder vi alle typer og mærker inden for Hifi og surroundbranchen.

Der er i princippet to måder hvorpå produkter kommer i kløerne på os:

1. En producent/distributør retter henvendelse til HIFI4ALL.dk og spørger, om vi er interesseret i at teste et produkt. 
    I 6 ud af 10 tilfælde, siger vi; "ja- send den bare"
    I 4 ud af 10 tilfælde, siger vi; "ja - men vi kan først næste måned"

2. HIFI4ALL.dk retter en henvendelse til en producent/distributør, hvis vi støder på et produkt som ser interessant ud. Hver anmelder kan selv udvælge emner blandt alle de mange produkter, men vi tænker skam også på jer, når der udvælges. Et eksempel er anmeldelsen af de tre DVD-optagerer. De blev faktisk valgt med det for øje, at give læserne et indblik i de mange og forskellige muligheder ved den denne nye maskine.

Vi forsøger at have et så bredt "sortiment" som muligt, så man både kan læse om de store lanceringer fra de kendte mærker, og få inspiration ved at læse anmeldelser om et produkt fra en mindre kendt producent.  

Men det er desværre ikke alle producenter/distributører, der er lige hurtige i optrækket og det er den simple grund til, at nogle mærker er mere anmeldt end andre - hvis du skulle sidde og spørge dig selv om det
Som eksempel, har jeg nu igennem flere år prøvet at få nogle bestemte produkter til test fra en distributør - uden held!!!! Hvor vi hos andre distributører, kan havde dåsen stående i entreen tre dage efter vi har haft dem i røret.

Vi kan selvfølgelig ikke havde øjnene alle steder, så har I nogle interessante emner til en anmeldelse så er i mere end velkommende til at sende en mail - uden dog at love noget

janelne skrev:

Er jeg den eneste der synes det er mærkværdigt så ukritiske Hifi4all's (egne) anmeldelser er?  "Alle" anmeldelser er meget positive og slutter "altid" af med at skamrose produktet.

Det er naturligvis rart at få viden om gode produkter ..., men i mine øjne, ligeledes også om produkter som er middel-gode eller direkte dårlige (som man bør holde tegnebogen fra).

Iøvrigt mener jeg at Hifi4all's egne anmeldelser bør indeholde en "rating" på samme måde som brugeranmeldelser, dvs. med point fra 1 til 6, eksempelvis for 'Pris/kvalitet'.

Jeg mener ikke at anmeldelserne på HIFI4ALL.dk er specielt ukritiske. Men om de er kritiske nok?
Tja, den diskussion kunne man sikkert fylde 8-9 sider på et eller andet debatforum med.....

Mit udgangspunkt i en anmeldelse er, at give læseren en fornemmelse af produktets lyspunkter og svagheder.
Finde ud af hvad dette produkter kan og ikke kan, og under hvilke vilkår. 
Derfor mener jeg også, at en konklussion er meget mere anvendelig en et rating-system.
Jeg er klar over at det ene, ikke udelukker det andet.  

Formålet med vores anmeldelser er, at guide og inspirerer en køber til at vælge det rigtige grej for ham eller hende - og helst første gang.
Køb af udstyr til hifi og surround sound, er en nuanceret handling, hvor valget ofte er baseret på forskellige krav og forventninger fra den enkelte person. 
Hvis man skal kunne bruge anmeldelserne til at udvælge mulige emner i sin søgen, bør de derfor også give et nuanceret billede af produkterne. På den måde kan man bedre finde ud af om produktet passer til det man har forstillet sig - Er der de rigtige tilslutninger ? Passer den mon til mit lytterum? Vil min forstærker kunne trække de højttalerer? osv.    
Jeg kan sagtens forstå, at det er mere overskueligt at have nogle point at gå ud fra, men det er så mange faktorer der spiller ind, at jeg tror et pointsystem vil give en form for "falsk tryghed"

Personligt ville jeg ikke dø af at skulle rate produktet med point, men jeg ville ærge mig, hvis læseren udvalgte et produkt alene på baggrund af de point jeg havde givet i en anmeldelse, også bagefter blev skuffet fordi skidtet ikke levende op til de 4 point. 
Husk nu, at når jeg anmelder et produkt, sker det i mine omgivelser og med mine "briller" på!

Det kan godt være at et produkt, i mine omgivelser, ville score 3 point, mens det spiller til 5 points i andre omgivelser (mindre rum, anden akustik, andre ører m.m)
Hvis man så kun kaster sit blik på det antal point anmelderen har givet, ville man sikkert gå udenom sådan et produkt, fordi det "kun" har fået 3 point.  

Så vil jeg meget hellere beskrive, hvor produktets evner rækker til "5 point" og forklare hvorfor produktet andre steder ikke fortjener mere en "2 point", også derefter samle op på det i en konklussion. 
Hvis produktet giver mig en filmlyd, som er nærværende, med masser af detaljer osv, så skriver jeg det. Hvis et produkt giver mig en filmlyd der ikke hænger sammen, elendig brugervenlighed osv, så skriver jeg det.  Jeg har ingen skrupler ved at skrive noget kritisk om et produkt, men det kan godt gøres uden at svine produktet til. Dertil skal det også siges, at det hører til sjældenhederne at et produkt virkelig er ringe på alle punkter. Selvom en anmeldelse af et produkt ikke er rosenrødt, har jeg ikke mødt nogen sure miner hos distributørne bagefter. 
De er måske ikke helt enige, men vi taler da stadig sammen - uden boksehandsker.
Om man så, som læser, er enig i selve anmeldelsen eller om man kan bruge den til noget, er en anden sag.  
Min målsætning med anmeldelserne er blot(tror jeg taler for alle), at hjælpe læseren på rette vej imod den rigtige film(eller musik) oplevelse for ham eller hende.

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 03 December 2005 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

Knud98

Kanon indlæg - og lad os dermed håbe, at alle de der minoritets ballademagere sidder og skammer sig, over deres totalt tåbelige udbrud mod administration, anmeldere og medarbejdere.

Man skal jo ikke gøre det så hamrende surt for de folk der laver det store og flotte arbejde gratis, at de til sidst ikke gider at have med det at gøre.

Jeg kan som mange andre - kan kun rose alle på Hifi4all, de udfører et enestående arbejde - hold modet oppe og fortsæt med jeres flotte arbejde - 99,99 % af os værdsætter det og støtter jer - vi er glade for at kunne besøge damarks førende hifi magasin dagligt.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

janelne
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2005
Sendt: 03 December 2005 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

Ricky skrev:
Køb af udstyr til hifi og surround sound, er en nuanceret handling, hvor valget ofte er baseret på forskellige krav og forventninger fra den enkelte person. 

Ricky skrev:
Husk nu, at når jeg anmelder et produkt, sker det i mine omgivelser og med mine "briller" på!

Der er vel ikke noget underligt i ovenstående. En anmelder fra Bilmagasinet kunne have "udtalt" det samme. Køb af bil er et ligeså svært valg, men tiltrods for det, anvender Bilmagasinet et rating-system, sammen med selve den skriftlige anmeldelse.

Til top Vis janelne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janelne

janelne
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 December 2005 kl. 12:19 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:
Man skal jo ikke gøre det så hamrende surt for de folk der laver det store og flotte arbejde gratis, at de til sidst ikke gider at have med det at gøre.

Jeg kan som mange andre - kan kun rose alle på Hifi4all, de udfører et enestående arbejde - hold modet oppe og fortsæt med jeres flotte arbejde - 99,99 % af os værdsætter det og støtter jer - vi er glade for at kunne besøge damarks førende hifi magasin dagligt.

Jeg tror at alle skribenter i denne tråd sætter stor pris på Hifi4all's anmeldere og deres arbejde. Men derfor skal der vel være plads til debat og kritik-punkter, i netop dette 'Ris og ros'-forum.

Nuvel, anmelderne gør deres arbejde gratis, men jeg håber såsandelig for dem, at de nyder hvert sekund ved at lytte til - og anmelde - produkterne. Det er vel deres hobby og store lidenskab.

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 December 2005 kl. 12:24 | IP-adresse registreret  

janelne

Det er også betydeligt lettere at anmelde en bil, da det samme miljø og rum er lige uden for døren og alle steder. Med Hifi er der så mange forskelligheder at tage hensyn til, det kan aldrig blive de samme betingelser, og disse mange forskelligeheder er af afgørende betydning for slutresultatet. Så slutbrugeren må selv må selv skabe sit rating- system ved lyt og test inden køb, det vil ikke give nogen særlig mening at anmelderen gør det.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 December 2005 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

janelne

Jamen er det ikke det jeg skriver, at vi alle sætter stor pris på det -99,99%. De sidste 0,1% er så forsvindende en del, men de fylder meget med deres beskyldninger og evendelige angreb.

Og nej til den der med at postulere urent trav i forbindelse med test og anmeldernes indkøb / foræringer, det hører ingen steder hjemme, idet der ikke er en verserende sag.
Situationen var helt anderledes, hvis en blev grebet i dennne gerning, men så er jeg overbevist om at administrationen, ville være de første til at gribe ind og gøre det nødvendige - derfra kunne man debatere, men ikke på løgne og historiemageri.
Jeg er absolut enig med dig i at vi kan diskutere rating-systemet under alle omstændigheder - klart.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 03 December 2005 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

Det er lidt besynderligt, syntes jeg, at den person der er hovedophavsmand til kritikken af anmeldelserne, personligt mener at kun ét mærke i verden gør det rigtigt.

Hans mission om at så tvivl om anmeldelserne, kan altså tolkes som bitterhed over at første halvleg med at promovere sine egne holdninger gik galt.
Hvorfor overhovedet så tvivl om anmeldelserne, hvis det alligevel er givet at kun ét bestemt mærke er godt ? Så er det jo alligevel selvsagt at alle anmeldelser tager fejl, når de ikke lige gælder det pågældende mærke ?

Missionen om at promovere eget mærke, slog fejl, og nu kommer så hævnakten.
At man så samtidig prøver at fremhæve egen kreditværdighed og status som ingeniør med sætningen 'ikke alle er ingeniører', er direkte patetisk.

Evnen til at være objektiv går fløjten, hvis man hævder at hun ét mærke gør det rigtigt.
Således kan man være misundelig på dem der stadig kan betragtes som objektive.

Misundelsen på statusen som anmelder skinner meget kraftigt igennem her - en status som aldrig vil kunne opnås af en person der siger at kun ét mærke gør tingene korrekt.

Monolith-III
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2004
Lokalitet: København
Sendt: 03 December 2005 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

Hejsa alle i gæve kombatanter ,

Er det ikke på tide at lægge denne tråd i papirkurven.

Vi er endnu engang kommet til laveste fællesnævner.

Desværre har administrator været under personlig forfølgelse og dermed sikkert følt sig så personlig ramt at han har involveret sig og nu ikke rigtig med god samvittighed kan lukke en destruktiv tråd.

Luk den nu!

mvh. Asger

Nordost Thor
Nordost Visnu+Red Dawn-II
NLE højtalerkabel
Til top Vis Monolith-III's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Monolith-III

janelne
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 December 2005 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Til orientering, jeg har oprettet en ny tråd, med overskriften 'Anmeldelser, pris-niveauet bør sænkes'

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=32542&P N=1&TPN=1

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 03 December 2005 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

janelne skrev:

Til orientering, jeg har oprettet en ny tråd, med overskriften 'Anmeldelser, pris-niveauet bør sænkes'

Så vidt jeg kan forstå er det ikke altid anmelderene der frit kan vælge hvad de vil anmelde, men importøren/producenten der bestemmer det, ved at tilbyde at sende et apparat til anmeldelse.

Derimod er muligheden for brugeranmeldelser til stede, og her er der frit slag.

Oplægget er godt !

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 December 2005 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

Monolith-III

Det er jo ikke rigtigt, kun beskyldningerne er destruktive. Så længe det kan gøres inden for rammerne af ordentligt sprogbrug, så er det efter min overbevisning rigtigt og vigtigt, at man får stoppet de 0,1%, med en ordentlig debat og synspunkter.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

janelne
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 December 2005 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
janelne skrev:

Så vidt jeg kan forstå er det ikke altid anmelderene der frit kan vælge hvad de vil anmelde, men importøren/producenten der bestemmer det, ved at tilbyde at sende et apparat til anmeldelse.

Oplægget er godt !

Hej Spencer. Er du ikke flink at lægge dit svar over i den anden tråd. Takker

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 03 December 2005 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

janelne skrev:
Spencer skrev:
janelne skrev:

Oplægget er godt !

Hej Spencer. Er du ikke flink at lægge dit svar over i den anden tråd. Takker

Ligsom dit indlæg var ment til læserne af netop denne tråd, er mit svar også.
Jeg skal nok komme med kommentarer, hvis jeg har noget jeg mener skal frem i den anden tråd.

<< Forrige Side af 12 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes