Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 08:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Ukritiske anmeldelser på Hifi4all.dk?! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 12
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
wamba
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 29 December 2005 kl. 14:18 | IP-adresse registreret  

Utroligt folk altid skal kritisere det arbejde nogen ligger for døren...

Jeg synes anmeldelserne er perfekte, der er kritik og der er ros... Selvom i ikke har gode muligheder for altid at teste produkterne nemt...

Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 29 December 2005 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:

Jeg bruger ingen undskyldninger....jeg viser med indlægget at der er meninger i branchen der ikke er i tråd med den generelle holdning her....og derfor interessant.

Helt ærligt - dvs. at du mener at den generelle holdning på Hifi4all udelukkende drejer sig om et regnskab som dybest set ikke kommer andre ved. Så er der sgu et eller andet der er glippet, for jeg ser alle mulige andre spændende ting på forsiden - det afspejler holdningen, nemlig om hifi og surround.

Alle steder hvor der er ubetalt arbejdskraft er der grund til at være opmærksom. Se på folbolddomerene i Bundesligaen. Alle sagde vrøvl og alt går efter bogen...indtil skandalen rullede....når et multimillionshow kan kontrolleres af en lavt betalt dommer er der MULIGHED for urent trav.

Nu er det her så heller ikke bundesligaen - vi skriver anmeldelser om produkter, og det er altså i min terminologi ikke noget der hverken betyder liv eller død, ej heller truer folk på deres eksistens. Vi formidler læsestof af enhver art - intet andet!!!

Du mener Sillesen har uret fordi han selv er i branchen og du har ret selv om du er i branchen? Netop derfor er en debat vigtig.....hvorfor forsøger i at stoppe den?

Jamen, du er jo helt galt afmarcheret, kære ven - der er ikke nogen der forsøger at stoppe noget, men du har stadig ikke svaret på hvad du skal bruge det til? Du kan da ikke forvente at rejse krav uden at skulle svare på hensigterne.

Jeg siger ikke at Sillesen har uret, men han er en del af branchen og har sine egne meninger om tingene ligesom alle andre. Diskussionen handler ikke om mig og mine meninger, eftersom jeg normalt ikke giver udtryk for nogle, men nej - jeg er ikke i branchen i den forstand. Jeg er frivillig arbejdskraft som forsøger at formidle mine oplevelelser fra det der er min favorithobby - det forbinder jeg ikke med at være i "branchen". "Branchen" forbinder jeg med de folk der producerer og sælger alle de fede produkter vi render og savler over.

Angående spørgsmålet om regnskabet må jeg bare konstaterer at det får jeg ikke fordi det er hemmeligt....ok.....det er der jo nok en grund til...og det rager altså ikke mig.....

Lige nøjagtigt!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 12
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes