Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 17:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: ønsker mig et stereo forum (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
banz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 28 December 2005 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

jeg syntes det kunne være dejligt hvis man kunne få en katagori der hedder stereo, nu har vi jo en der hedder surround. ville det så ikke være godt med en stereo en? syntes i ikke?
Til top Vis banz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af banz

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Lokalitet: København
Sendt: 28 December 2005 kl. 19:37 | IP-adresse registreret  

http://www.hifi4all.dk/forum/default.asp?C=2 

banz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 30 December 2005 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

der står jo bare hifi debat! ser er ikke en samlet katagori hvor der står stereo! der står analog, digital....sv. men ikke en hvor der står stereo som et samlet emne både med højtalere og cd og forstærker osv.
Til top Vis banz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af banz

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 30 December 2005 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Jeg har tidligere fremsat ønske om at kunne tilrette sin profil til de kategorier man ønsker.

Jeg er f.eks ikke specielt interesseret i fladskærme eller kombimusikPCer. Jeg synes det er fint det er der - hver sin lyst - og siden hedder jo også 4all, men ved at tilpasse den enkelte profil bliver forummet mere nærværende.

Bare mit lille pip.

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 30 December 2005 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

Normalt når man taler om hifi er der jo tale om 2-kanals lyd, på hifi4all har man så valgt at have nogle underkategorier om relaterede emner, som man jo bare kan springe over hvis de ikke har interesse. Som udgangspunkt er hele siden jo om stereo, så jeg kan ikke se at der mangler en decideret stereo-kategori, der er jo et hav af indlæg der kun handler om 2-kanals lyd.

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 December 2005 kl. 11:46 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:
Som udgangspunkt er hele siden jo om stereo.

Kig igen!

Det er for mig også helt fint at der er adskillige relaterede kategorier - minder lidt om "HiFi & Elektronik" hvor der også kom en PC test mm. i ny og næ - Jeg forstår bare ikke at det ikke kan konstrueres så man selv kan vælge i sine profilindstillinger hvilke kategorier man ønsker vist.

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Sendt: 30 December 2005 kl. 12:36 | IP-adresse registreret  

banz skrev:
der står jo bare hifi debat! ser er ikke en samlet katagori hvor der står stereo! der står analog, digital....sv. men ikke en hvor der står stereo som et samlet emne både med højtalere og cd og forstærker osv.

For mig at se er det meget simpelt - hvis et indlæg ikke egner sig til en af de specifikke undergrupper, f.eks. en generel diskussion om hvad der er den mest rigtige lyd, så bruger man forummet "andet". Mere generelt end dét kan det vel ikke blive?

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Sendt: 30 December 2005 kl. 16:39 | IP-adresse registreret  

jkjaers skrev:
MichaelWB skrev:

Kig igen!

Det er for mig også helt fint at der er adskillige relaterede kategorier - minder lidt om "HiFi & Elektronik" hvor der også kom en PC test mm. i ny og næ - Jeg forstår bare ikke at det ikke kan konstrueres så man selv kan vælge i sine profilindstillinger hvilke kategorier man ønsker vist.

Nu var det ment som et svar til det oprindelige indlæg og ikke til dit ønske om øget funktionalitet. Jeg kan sagtens se det smarte i det du foreslår, men det er ikke noget jeg personligt savner. F.eks. er jeg ikke specielt interesseret i HTPC og DIY så jeg springer som regel bare de tråde over.

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 December 2005 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:

jkjaers skrev:
MichaelWB skrev:
Kig igen! Det er for mig også helt fint at der er adskillige relaterede kategorier - minder lidt om "HiFi & Elektronik" hvor der også kom en PC test mm. i ny og næ - Jeg forstår bare ikke at det ikke kan konstrueres så man selv kan vælge i sine profilindstillinger hvilke kategorier man ønsker vist.

Nu var det ment som et svar til det oprindelige indlæg og ikke til dit ønske om øget funktionalitet. Jeg kan sagtens se det smarte i det du foreslår, men det er ikke noget jeg personligt savner. F.eks. er jeg ikke specielt interesseret i HTPC og DIY så jeg springer som regel bare de tråde over.

Du har ret, men "min løsning" ville løse problemet samt eventuelle "Hvorfor er der ikke et rent forum for fladskærme?"-tråde. Derfor nævnte jeg det igen.

Jeg mener der skal være plads til alle relaterede emner herinde, men derfor kan man jo godt indsnævre brugerfladen til ens personlige interesse.

Ørstrøm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 05 Januar 2006 kl. 05:03 | IP-adresse registreret  

Jeg er enig med jkaers. Det ville være en superfed feature hvis man kunne filtrere dele af forummet fra når man f.eks. brugte "aktive emner" knappen.

Det er ikke en kæmpe ting, bevares, men det ville gøre det meget lettere at tjekke et par dages tråde hvis man ikke lige har været herinde hver dag.

Det skal selvfølgelig lige nævnes at jeg ikke har en brik forstand på hvor meget arbejde en sådan manøvre vil kræve af administratorerne/webmasteren.

TaForm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Februar 2006
Sendt: 18 April 2006 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

Ville det så ikke være bedre med et forum som bare hed "God Lyd" eller sådan noget, mange bruger jo alle mulige setups som 2.1 5.1 7.1 4 kanaler og alt muligt andet.
Til top Vis TaForm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TaForm Besøg TaForm's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes