| Forfatter |
|
banz Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1219
|
| Sendt: 28 December 2005 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg syntes det kunne være dejligt hvis man kunne få en katagori der hedder stereo, nu har vi jo en der hedder surround. ville det så ikke være godt med en stereo en? syntes i ikke?
|
| Til top |
|
| |
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 28 December 2005 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
banz Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1219
|
| Sendt: 30 December 2005 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
der står jo bare hifi debat! ser er ikke en samlet katagori hvor der står stereo! der står analog, digital....sv. men ikke en hvor der står stereo som et samlet emne både med højtalere og cd og forstærker osv.
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 30 December 2005 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har tidligere fremsat ønske om at kunne tilrette sin profil til de kategorier man ønsker.
Jeg er f.eks ikke specielt interesseret i fladskærme eller kombimusikPCer. Jeg synes det er fint det er der - hver sin lyst - og siden hedder jo også 4all, men ved at tilpasse den enkelte profil bliver forummet mere nærværende.
Bare mit lille pip.
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 30 December 2005 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Normalt når man taler om hifi er der jo tale om 2-kanals lyd, på hifi4all har man så valgt at have nogle underkategorier om relaterede emner, som man jo bare kan springe over hvis de ikke har interesse. Som udgangspunkt er hele siden jo om stereo, så jeg kan ikke se at der mangler en decideret stereo-kategori, der er jo et hav af indlæg der kun handler om 2-kanals lyd. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

|
| Sendt: 30 December 2005 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
| Som udgangspunkt er hele siden jo om stereo. |
|
|
Kig igen!
Det er for mig også helt fint at der er adskillige relaterede kategorier - minder lidt om "HiFi & Elektronik" hvor der også kom en PC test mm. i ny og næ - Jeg forstår bare ikke at det ikke kan konstrueres så man selv kan vælge i sine profilindstillinger hvilke kategorier man ønsker vist. __________________ Venlig hilsen Jesper
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 30 December 2005 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
banz skrev:
| der står jo bare hifi debat! ser er ikke en samlet katagori hvor der står stereo! der står analog, digital....sv. men ikke en hvor der står stereo som et samlet emne både med højtalere og cd og forstærker osv. |
|
|
For mig at se er det meget simpelt - hvis et indlæg ikke egner sig til en af de specifikke undergrupper, f.eks. en generel diskussion om hvad der er den mest rigtige lyd, så bruger man forummet "andet". Mere generelt end dét kan det vel ikke blive? __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 30 December 2005 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
MichaelWB skrev:
|
|
Kig igen!
Det er for mig også helt fint at der er adskillige relaterede kategorier - minder lidt om "HiFi & Elektronik" hvor der også kom en PC test mm. i ny og næ - Jeg forstår bare ikke at det ikke kan konstrueres så man selv kan vælge i sine profilindstillinger hvilke kategorier man ønsker vist. |
|
|
Nu var det ment som et svar til det oprindelige indlæg og ikke til dit ønske om øget funktionalitet. Jeg kan sagtens se det smarte i det du foreslår, men det er ikke noget jeg personligt savner. F.eks. er jeg ikke specielt interesseret i HTPC og DIY så jeg springer som regel bare de tråde over. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

|
| Sendt: 30 December 2005 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
jkjaers skrev:
MichaelWB skrev:
|
|
Kig igen! Det er for mig også helt fint at der er adskillige relaterede kategorier - minder lidt om "HiFi & Elektronik" hvor der også kom en PC test mm. i ny og næ - Jeg forstår bare ikke at det ikke kan konstrueres så man selv kan vælge i sine profilindstillinger hvilke kategorier man ønsker vist. |
|
|
Nu var det ment som et svar til det oprindelige indlæg og ikke til dit ønske om øget funktionalitet. Jeg kan sagtens se det smarte i det du foreslår, men det er ikke noget jeg personligt savner. F.eks. er jeg ikke specielt interesseret i HTPC og DIY så jeg springer som regel bare de tråde over. |
|
|
Du har ret, men "min løsning" ville løse problemet samt eventuelle "Hvorfor er der ikke et rent forum for fladskærme?"-tråde. Derfor nævnte jeg det igen.
Jeg mener der skal være plads til alle relaterede emner herinde, men derfor kan man jo godt indsnævre brugerfladen til ens personlige interesse. __________________ Venlig hilsen Jesper
|
| Til top |
|
| |
Ørstrøm Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 394
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 05:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er enig med jkaers. Det ville være en superfed feature hvis man
kunne filtrere dele af forummet fra når man f.eks. brugte "aktive
emner" knappen.
Det er ikke en kæmpe ting, bevares, men det ville gøre det meget
lettere at tjekke et par dages tråde hvis man ikke lige har været
herinde hver dag.
Det skal selvfølgelig lige nævnes at jeg ikke har en brik forstand på
hvor meget arbejde en sådan manøvre vil kræve af
administratorerne/webmasteren.
__________________ My candle burns at both ends; It will not last the night; But ah, my foes, and oh, my friends - It gives a lovely light!
- Edna St. Vincent Millay
|
| Til top |
|
| |
TaForm Forum Bruger

Bruger siden: 11 Februar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 95
|
| Sendt: 18 April 2006 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ville det så ikke være bedre med et forum som bare hed "God Lyd" eller sådan noget, mange bruger jo alle mulige setups som 2.1 5.1 7.1 4 kanaler og alt muligt andet.
|
| Til top |
|
| |