Forfatter |
|
Eyesonly Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
Sendt: 03 Januar 2009 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da op  det ser bare rigtig lækkert ud, er du selv glad og tilfreds? Jeg må sige jeg synes det er gennemført lækkert med et kombineret stereo og surround setup:) 2 spørgsmål ang. dine møbler: Hvad er det for en hylde du har til din pladespiller og har du selv lavet racket? Igen, rigtig rigtig flot.
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 03 Januar 2009 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eyesonly skrev:
Hold da op
det ser bare rigtig lækkert ud, er du selv glad og tilfreds?
Jeg må sige jeg synes det er gennemført lækkert med et kombineret stereo og surround setup:)
2 spørgsmål ang. dine møbler: Hvad er det for en hylde du har til din pladespiller og har du selv lavet racket?
Igen, rigtig rigtig flot.
|
|
|
Ohøj :) mange tak for de pæne ord. Jo jeg er ganske tilfreds, men det er jo relativt Jeg ville gerne skifte lidt ud hist og her (matchende sub og baghøjtalere samt nyt forstærker sæt) men kommer tid kommer råd, forhåbentlig.
EDIT: Jeg har forøvrigt fået en Focal Chorus CC 800 V center højtaler i julegave, tak til kæresten + svigerfamilien 
Pladespiller hylden er vidst nok fra VM Accoustics, men en ældre model som er noget mere kraftig konstrueret end de nye, dens skrårør er en metal kasse på ca 12cm i bredden og ca 4cm tyk.
Racket ville jeg gerne have lavet, men det er et XS310 fra Soundstyle :)
Mvh. Henrik __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 16 Januar 2009 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og så var der pludselig meget tomt i det kære rack En flinker mand kom og hentede mit H/K Signature sæt tidligere i dag, gammelt skal ud før nyt kommer ind...
Men hvad skal der så i racket? Lad gættelegen begynde, thi jeg ved det ej endnu Kan dog afsløre at det med garanti er multikanals vellyd.

__________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 990
|
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|

mit bud bliver dette sæt..

//Tim __________________ Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
|
Til top |
|
|
Delaney Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 801
|
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil lede dig i retning af Emotiva. Der finder du alt i multikanalforstærkere.
__________________ Kælderbio
Emotiva | Vienna Acoustics | SVS | SB Duet
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:

mit bud bliver dette sæt..

//Tim
|
|
|
ROFL din hankat, så hellere CAV   
Mvh. Henrik __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 13:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Delaney skrev:
Jeg vil lede dig i retning af Emotiva. Der finder du alt i multikanalforstærkere. |
|
|
De har ellers nogle lækre sager... Men har brug for noget der kan æde HDMI og helst 4 inputs af slagsen + dekodning af de nyeste formater ;)
|
Til top |
|
|
Batman Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må jeg anbefale: Classé Audio - så er du dækket fuldt ind med med film og musikgengivelse af højeste karat
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batman skrev:
Må jeg anbefale: Classé Audio - så er du dækket fuldt ind med med film og musikgengivelse af højeste karat
|
|
|
Ville heller ikke have noget imod at have en gang Krell eller Meridian, men glemte vidst lige at nævne at budgettet nok er omkring de 10K, og helt så lang under man kan komme lol __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
Delaney Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 801
|
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
Delaney skrev:
Jeg vil lede dig i retning af Emotiva. Der finder du alt i multikanalforstærkere. |
|
|
De har ellers nogle lækre sager... Men har brug for noget der kan æde HDMI og helst 4 inputs af slagsen + dekodning af de nyeste formater ;)
Mvh. Henrik |
|
|
Der var jeg lidt for hurtig så. Jeg troede kun det var en forstærker du ledte efter. Emotiva har en processor - UMC-1 - på vej, med alt hvad man kan tænke sig af HDMI, HD-lyd og Equalizer. Men der går nok et par måneder inden den kommer. __________________ Kælderbio
Emotiva | Vienna Acoustics | SVS | SB Duet
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Delaney skrev:
HenrikW skrev:
Delaney skrev:
|
|
Mvh. Henrik
|
|
|
Der var jeg lidt for hurtig så. Jeg troede kun det var en forstærker du ledte efter.
Emotiva har en processor - UMC-1 - på vej, med alt hvad man kan tænke sig af HDMI, HD-lyd og Equalizer. Men der går nok et par måneder inden den kommer.
|
|
|
Det er skam ok Men den ser ud til at sikkert sprænge budgettet! __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 18 Januar 2009 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, tid til en bette status rapport:
Har været en tur i "klubben" for at lytte til en Denon 2809'er - det kom jeg ikke til, der blev lyttet til en 3803'er istedet for. Den var forspændt et arsenal af Dali IKON højtalere. Umuddelbart er det et stort nej, der mangler noget saft og kraft som bare ikke kunne komme ud af den konstellation. Mistænker forstærkeren for at have en del mindre juice at gøre godt med end der bliver "pralet" af 
Bevares lækkert design osv. Tviler bare på at det var højtalerne, kan selvfølgelig også være der var noget rumkorrektion der ikke virkede korrekt. Hvor om alt er, Denon tankerne er droppet for denne gang.
1 down many to go  __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom jeg til at bestille nyt legetøj. Valget faldt på en Onkyo TX-SR876 i sølv, import fra England hvor de Danske indkøbspriser formegentlig slet ikke kan være med... Nu skal jeg bare igennem den knapt så søde ventetid 
Her er lige et par billeder af kolossen:

Og lige et fra bagsiden, det er super nice med 2 x HDMI ud når man både har projektor og TV:

Jeg har forøvrigt besilt et ATI 4550 grafikkort, super kaveenergi sag, 25W. Hardware dekodning af bluray og selvfølgelig lyd ud via HDMI, 8 kanals LPCM og HD self. Glæææææder mig  __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
Sendt: 20 Januar 2009 kl. 02:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor bestilte du den fra?
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 20 Januar 2009 kl. 07:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik_sdk skrev:
|
|
|
Gennem amazon.co.uk hos en butik der hedder Hyper-Fi.
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 20 Januar 2009 kl. 07:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
Henrik_sdk skrev:
|
|
|
Mvh. Henrik |
|
|
hej Henrik, det ser ud som en potent maskine. Sådan af nysgerrighed, hvad koster maskinen i DK? Hvor meget skal du give i fragt? Hvad, hvis der går noget galt, f.eks. at den bliver klemt under transport til DK? __________________ mvh
|
Til top |
|
|
Mr_Tarantino Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1556
|
Sendt: 20 Januar 2009 kl. 08:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækker setup må jeg da nok sige!
Kan lige skimte noget der ligner et Depeche Mode LP box på et af billederne eller bedrager mine øjne mig..?
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 20 Januar 2009 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr_Tarantino skrev:
Lækker setup må jeg da nok sige!
Kan lige skimte noget der ligner et Depeche Mode LP box på et af billederne eller bedrager mine øjne mig..?
|
|
|
tak tak Nummer 7.128 af 10.000 Alle de gode remixes, en af mine kæreste plade-ejendele! __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
Sendt: 20 Januar 2009 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
HenrikW skrev:
Henrik_sdk skrev:
|
|
|
Mvh. Henrik |
|
|
hej Henrik, det ser ud som en potent maskine. Sådan af nysgerrighed, hvad koster maskinen i DK? Hvor meget skal du give i fragt? Hvad, hvis der går noget galt, f.eks. at den bliver klemt under transport til DK?
|
|
|
Jeg kan kun sige, jeg bestilte min samme sted som HenrikW, hurtig levering og solidt indpakket, stor ekstraforet papkasse uden om originalkassen. Glæd HenrikW, den er bare utrolig lækker, om der findes noget bedre ? Sikkert, men den passer fint til mig og mit budget, jeg elsker bare den 876´ere   . MMMEEENNNN, den skal have luft, hold da op den bliver varm. Så lad den få luft især ovenover!!! __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 20 Januar 2009 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
HenrikW skrev:
Henrik_sdk skrev:
|
|
|
Mvh. Henrik |
|
|
hej Henrik, det ser ud som en potent maskine. Sådan af nysgerrighed, hvad koster maskinen i DK? Hvor meget skal du give i fragt? Hvad, hvis der går noget galt, f.eks. at den bliver klemt under transport til DK?
|
|
|
Den koster satme 13.000 i DK, så besparelse er bestemt til at tage og føle på. Ville hellere end gerne handle hos den lokale, men de kan slet ikke være med prismæssigt. Ligger langt under indkøbsprisen i DK :) Jeg HÅBER at fragten går OK. Men som Hans J skriver så kom den i en ekstra god indpakning osv. så jeg satser bestemt på at den kommer fejlfri frem. Mvh. Henrik __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|